Ik gebruik sinds kort isetchi.nl. Erg tevreden over. Ook heb ik bij Baum een cradle met antenne versterking gekocht. Het mooie van deze cradle is dat lightning aansluiting middels een klein kabeltje gaat. Deze komt net boven de midden armsteun uit (past er ook net door) waardoor als je telefoon bevestigd is hij best goed op z'n plek blijft.allen schreef:Aflegruimte is minimaal. Kan m'n telefoon nergens normaal kwijt, kunt alleen kleine flesjes bronwater kwijt in de bekerhouders en een extra flesje past niet eens in een portiervak.
Ik ben erg te spreken over RTTI. Mijn opmerking is dat hij niet snel genoeg weer naar de originele route terug gaat indien file's etc zijn opgelost. Heb je de dynamische route begeleiding wel aan staan? Overigens haalt geen enkel OEM nav het bij Waze, Google Maps, Apple Maps en TomTom. Elke dag een update i.p.v. 2 keer per jaar voor een paar €€€...allen schreef:Abonnement genomen op het rtti gebeuren. Deze stuurde me gisteren de file in. Verder liet de navigatie me compleet verdwalen in Tilburg en rond Den Bosch klopte de n279 ook van geen kant. Waze is hier echt zoveel beter in. Nieuwe weg, 24-48 uur later aangepast.
Veel plezier met één van de laatste F11's! Mooie kleur ook; het is dat ik een donkere auto wou na 3 zilvergrijze op een rij anders had hier ook mondstein (icm bruin nappa) gestaan.