Gelukkig kan je die ook nog splitten....tomgtr schreef:Ik heb net de voorlopige aanslag 2017 binnen en de eindafrekening 2015. Ze hebben me ook gevonden!

Gelukkig kan je die ook nog splitten....tomgtr schreef:Ik heb net de voorlopige aanslag 2017 binnen en de eindafrekening 2015. Ze hebben me ook gevonden!
zó bekeken vind ik dat corrumperend gedrag van beide sujetten, iets wat al eeuwen voorkomt in bananenrepublieken. Nu nog 'n graad of 25-30 warmer en 't begint er op te lijken:)Arthur schreef:Nu zal ik wel te verwend zijn, maar 500,- trekken mij niet over de streep om Pechtold te stemmen. Of 1000,- niet om op halfwatt Rutte te stemmen.
Hielke schreef: Frappantste is natuurlijk dat Saoedi Arabië buiten schot blijft. Veel van de 9/11 plegers kwamen daar vandaan. Jaarlijks spenderen de oliesjeiks miljarden dollars aan het promoten van extremistische vormen van de islam wereldwijd. In tegenstelling tot de 7 landen op de lijst onderhoudt Trump wel persoonlijke handelsbetrekkingen met de Saudi's. Het riekt niet fris.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Het gaat om hun zijn, hun identiteit, hun eigen cultuur, Nederland die hun een eigen onafhankelijke natie beloofde en dat niet nakwam. Dan sla je op een gegeven moment door en ga je met machinegeweren treinen kapen (a la R.A.F in Duitsland toendertijd) En ze hebben niks te verliezen dus.....oh wacht.....350 Z schreef:Nabestaanden gaat het alleen om geld
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Bing [Bot], Google [Bot], Gus, jessedehaan, Joost H., Semrush [Bot], SlowCo en 10 gasten