Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Alle foute dingen van Rutte ten spijt(wat Wouter hierboven ook al aangeeft) heb ik in 't diepst van m'n ziel nog 'n procentje vertrouwen in Rutte, Tom. Wat jij ook al zegt...nu had ik weinig met Bolkestein (buiten z'n ideeen) en eigenlijk 'niks tegen' Samsom als mens raar genoeg.
-
+1Wouter81 schreef:Tja, wie luistert er nog naar Rutte. Die man heeft 8 jaar de tijd gehad en nu, 2 maand voor de verkiezingen komt hij ineens weer met stevige uitspraken. Te doorzichtig. En wel bijzonder dat hij over hufterigheid begint en het aanspreken van mensen op gedrag. Mooi Mark, hoe zit het met de MH17 slachtoffers die jij volledig in de kou laat staan? Hoe zit het met die paar miljoen Nederlanders die tegen hebben gestemd in een referendum en die jij gewoon negeert? Om maar even 2 voorbeelden te noemen. Over hufterigheid en gedrag gesproken... waardeloze vent. Maar hij zal waarschijnlijk zelf wel emigreren binnenkort, naar Brussel.
Ik heb Rutte wel lang het voordeel van de twijfel gegeven want ik vind het best een sympathiek figuur. Alleen op sommige vlakken, juist wanneer het nodig was, vond ik 'm maar slapjes overkomen. Dat is jammer. Die brief vind ik teveel een marketingcampagne: laten we maar weer een andere weg inslaan, Wilders doet het erg goed in de peilingen en waarschijnlijk is er nog een hele grote groep mensen die niet op Wilders willen stemmen en wat terughoudender zijn op vlakken waarbij Wilders als een lompe idioot te keer gaat.. deze brief moet zo'n groep wel aanspreken. Ook een brief waar je het in de basis niet mee oneens kunt zijn. In de categorie gemakkelijk scoren.
-
Onlinetomgtr
Klopt, eerste wat ik zei toen ik het las, even wat gematigde Wilders stemmers wegkapen bij PVV en dan in samenwerking met linkse partijen gauw vergeten of uitruilen tegen versoepelng arbeidsrecht en nog maar 1 koopzondag per maand met het CDA
-
En hij verschuift het allemaal naar de lezer, maakt z'n brief een lege huls. Ik ben het met z'n verhaal eens hoor, maar ik heb er verder geen boodschap aan want ik voel mij niet aangesproken. Ga elke dag met de auto naar m'n werk, betaal een leuke cent aan belasting en hoop in return een keer AOW te krijgen en een uitkering mocht ik in de shit belanden. Al die "ellende" die hij beschrijft is nog ver van m'n bed. Ik ben geen ambulancebroeder, ik reis niet met het OV tussen de tokkies, woon niet in een achterstandswijk en heb gelukkig geen asielzoekerscentrum om de hoek. Gelukkig maar, maar dat die ellende er is vind ik wel erg en zorgelijk als het om Nederland gaat. Die ambulancebroeder had bij wijze van spreken prima m'n oom kunnen zijn. Maar wat wil Mark dat ik ertegen doe? Het afkeuren. Dat deed ik al. Meer politie aannemen, zorg dat ze meer mogen, straffen aanpassen, minder asielzoekers binnenlaten en betere inburgering lijkt mij de oplossing... maar daar hoor ik 'm niet over.
-
Onlinetomgtr
Klopt Tom, heb ik ee tijdje geleden ook gezegd. Het is voor mij soms makelijk roepen dat problemen niet zo groot zijn omdat ik ze in de buurt waar ik woon, op de school van m'n kinderen en de buurt waar ik werk of uit eten ga niet zie.
-
Forum voor Democratie staat 15 maart aanstaande gewoon op de lijst om te kiezen dus of?
-
Onlinetomgtr
Zeker, maar in de peilingen op 1 zetel dus wie gaat daar nog op stemmen?
-
Nouja 't verhaal staat me wel aan...
-
Al vind ik Thierry wel erg moeilijke woorden gebruiken in z'n betogen, dat werk niet als je de 'normale' Nederlander wilt pleasen(zie Femke Halsema idem): een beetje té intellectueel willen overkomen?
-
Ja kies Rutte maar.
Die heeft liever een hok vol migranten en dat het economisch beter gaat. Knettergek!!!!
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... -in-davos/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die heeft liever een hok vol migranten en dat het economisch beter gaat. Knettergek!!!!
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... -in-davos/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Iktomgtr schreef:Zeker, maar in de peilingen op 1 zetel dus wie gaat daar nog op stemmen?
Dat zogenaamde strategisch stemmen heeft ons de vorige keer PvdA en VVD in een horrorhuwelijk opgeleverd. Ik stem gewoon op de partij wiens programma mij het best bevalt en FvD heeft een goeie club slimme mensen.
FvD komt morgenavond naar Sneek las ik toevallig net Robin, kun je het verhaal IRL horen.

- Macboy
Kan iemand mij die dubbele tong uitleggen ? Want ik snap de contradictie niet ? Hij zegt daar toch precies hetzelfde als wat zijn partij altijd roept ?
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Weer een minister uitzwaaien, maar dat kwam niet echt als een verrassing.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Die goede man was inmiddels wel heel ver over de houdbaarheidsdatum.
Een jaartje sabbatical, en dan duikt ie weer in een of andere commissie op.
Een jaartje sabbatical, en dan duikt ie weer in een of andere commissie op.
-
Onlinetomgtr
Ze hadden beter een avondje kunnen gaan sjoelen, uitkomst was toch al bekend. Het is geen handige politicus met een onmogelijk dosier van z'n voorganger. Teeven had te vuile handen voor een ministerspost, z'n opvolger dus ook niet want wist al te veel als kamerlid en werkte zichzelf steeds meer in de problemen. Inderdaad zien we hem wel terug in de commisie die moet onderzoeken waarom de verbouwing van de 2e kamer 2 keer zo lang duurt als gepland en 3 keer zo duur is.
-
Nee, maar als we die nodig hebben roepen we allemaal.........Ik ben geen ambulance broeder
-
http://www.nu.nl/algemeen/4423233/commi ... ienst.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RJK
Nou tot op heden weten ze mij prima te vinden hoorDaarmee komt de inning van belastinggeld mogelijk in de problemen

-
Onlinetomgtr
Ik heb net de voorlopige aanslag 2017 binnen en de eindafrekening 2015. Ze hebben me ook gevonden! 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- WJ
Hahhaaha
- Fernando
Hebben we eerder gehoord: Pechtold: 500 euro voor iedereen met een baan En dan zeggen:"Ja maar ik houd me wel aan m'n woord"

-
Geweldig, de uitdrukking halve gare wordt vervangen voor halve Rutte:)De D66-leider wil niet als 'een halve Rutte" overkomen, die bij de vorige verkiezingen iedere werkende Nederlander 1000 euro in het vooruitzicht stelde, maar die belofte niet nakwam. Pechtold zegt zich wel degelijk aan zijn woord te zullen houden.
Gespuis!