Andre schreef:En bedankt Hans!
Leuke uitspraken van iemand die wouter en ik destijds geholpen hebben om een rokende kapotte corvette van het circuit op te halen.
Je kan iedereen wel tegenwerken maar er is ook altijd weer een tijd dat je keer iemand weer nodig bent. Wij hebben in ieder geval spijt dat we die kapotte troep van jou hebben opgehaald en gestald!
Onze auto s hebben inderdaad wel eens driftje gelegd. Allemaal op nat met chinees rubber die ongeveer net zoveel grip hebben als winterbanden in de sneeuw. Nul weerstand. En daarbij komt dat we om de 10.000 km olie verversen. Ik durf te beweren dat onze 1m meer vertroeteld zijn dan de meeste auto s hier. Hoeveel mensen trappen wel niet met koude motor. Ik heb mijn zwarte 1m destijds ook verkocht. Man is er superwijs mee. Rijd nog steeds probleemloos. Er zijn ook mensen die doen burnouts op droog met de rem erbij etc dat hebben wij nog nooit gedaan.
Maar koop ze maar niet. Koop er maar een waar je geen historie van weet. Nooit warm gereden bij 30.000 de eerste nieuwe olie erin. Het maakt ons echt niks uit. Nogmaal ik adverteer er niet eens mee. Is er een liefhebber dan mag ie hem evt kopen zo sta ik erin.
Ik wist niet dat een algemene opmerking van mij mensen zo aan het reageren zouden zetten.
Kennelijk stond ik op een paar lange tenen en voelen mensen zich aangesproken.
Gelukkig ook een zinvolle , die van Marius, die er op een normale manier op ingaat.
Van hem zou ik ook zeker de auto kopen als ik er voor in de markt zou zijn.
Natuurlijk zijn er auto van liefhebbers die goed onderhouden worden en waarschijnlijk niks mis mee is.
Ik ken dat type mensen want ik ben daar zelf één van, die uit zich zelf al meer onderhoud aan zijn auto doet als dat "voorgeschreven"staat.
Maar ik denk nog steeds dat een auto waar veel mee gedrift wordt zwaarder wordt belast dan een auto waar "normaal " mee wordt gereden.
Het geeft ongetwijfeld meer slijtage in de diverse ophang punten van het onderstel , etc etc.
@Andre,
Ik denk dat er bijna geen mensen hier op DF zijn die hun auto met koude motor aan het trappen zijn.
Ook begrijp niks van jou opmerking dat ik iedereen(of jou) aan het tegenwerken ben.
Stond jou auto nou in een verkoop topic en zou ik daar in reageren met de opmerking dat jou auto alleen maar dwars is gegaan en nooit onderhoud zou hebben gehad dan zou ik je reactie nog voor kunnen stellen.
Dat je mijn pech met mijn auto van ik denk 6 jaar geleden er bij gaat halen heb ik helemaal mijn bedenkingen bij.
Zeker omdat ik je daar destijds uitgebreid bedankt voor hebt en zelfs een financiële tegemoetkoming voor de moeite gegeven hebt.
In die tijd heb ik je zelfs gesponsord door het inschrijfgeld van de Gamma/Rizzla racing day`s voor je te betalen.
Dat gebeurde in een tijd dat wij het zakelijk erg moeilijk hadden, maar ik gunde je dat wel.
Nu zal je zeggen dat ik daar wel mijn naam op de auto voor mocht zetten maar wij weten allebei dat het weinig zoden aan de dijk zet.
Dus dat je me in je eerste twee alinea`s probeert neer te zetten als een ondankbare vent raakt kant nog wal en gelukkig zijn er zat mensen die dat niet in mij zullen herkennen.
Ondanks je beetje bittere reactie zal ik je toch helpen mocht je een keer hier in de omgeving stranden met je auto,
want ik ben nog steeds, ondanks dat jij er spijt van hebt, nog steeds dankbaar voor de hulp destijds.
Gezien al het onderhoud wat jij aan je auto doet zal die kans echter klein zijn.
Grtz,Hanz06