Peric meldt zich aan
- Peric
Peric meldt zich aan
Hallo allemaal,
Ik ben Eric van Zwieten. Ik ga ook wel door het leven als Peric. Dat is m'n DJ-naam die ik nu alweer zo'n 12 jaar gebruik.
Ben ook actief op 'dat groene forum' als Peekaa. Beetje ongelukkige naam, maar ja, moest even gauw wat verzinnen toen.
Op het moment niet echt in het bezit van een echt driving-fun gevende auto, nl. een 306 Turbo Diesel.
Vele auto's gehad waaronder BWM 318i exec, Audi Coupé, VW T4. Maar ook B-ascona en zelfs een BX(de horror).
Las al veel op het forum, en nu toch maar 's tijd om me aan te melden.
Gegroet!
Ik ben Eric van Zwieten. Ik ga ook wel door het leven als Peric. Dat is m'n DJ-naam die ik nu alweer zo'n 12 jaar gebruik.
Ben ook actief op 'dat groene forum' als Peekaa. Beetje ongelukkige naam, maar ja, moest even gauw wat verzinnen toen.
Op het moment niet echt in het bezit van een echt driving-fun gevende auto, nl. een 306 Turbo Diesel.
Vele auto's gehad waaronder BWM 318i exec, Audi Coupé, VW T4. Maar ook B-ascona en zelfs een BX(de horror).
Las al veel op het forum, en nu toch maar 's tijd om me aan te melden.
Gegroet!
- Peric

Dank voor het warme welkom, voel me al helemaal thuis.
Ik heb verder weinig in te brengen wat auto's betreft. Op dit moment alleen maar een zuinig ding wat me van A naar B brengt.
Ik hoop in de toekomst wel weer 's iets leuks te hebben.
In het verleden autocross, speedway en zomeravond op zandvoort paar keer.
Veel crossauto's en speedway auto's gebouwd met m'n broer.
Ik woon nu in Hongarije, en heb op dit moment ook geen contacten met mensen die autosport bedrijven...

Maar over autoport meepraten doe ik maar al te graag. En natuurlijk slappe praat verkopen gaat me ook goed af..

- Jelmer850i
- Peric
Progressive house.
Maak ik zelf ook met m'n maat hier. Jammer genoeg kan ik er niet van leven, maar we zijn hard aan 't werk om dat wél mogelijk te maken.
Ik zal binnekort wel 's een link neerzetten van een mix die ik gemaakt heb..
Eigenlijk kan ik dat nu gelijk wel doen..
(is wel wat ouder, paar maandjes oud)
www.focusnet.hu/bondpromotions/MZN.mp3
ENJOY....
Maak ik zelf ook met m'n maat hier. Jammer genoeg kan ik er niet van leven, maar we zijn hard aan 't werk om dat wél mogelijk te maken.
Ik zal binnekort wel 's een link neerzetten van een mix die ik gemaakt heb..
Eigenlijk kan ik dat nu gelijk wel doen..

www.focusnet.hu/bondpromotions/MZN.mp3
ENJOY....
-
Peric,
Heb je mix ook effe gedowned,meteen efe op t SD kaartje gezet voor in de auto.
Lekker muziek,maar om op een feest te draaien lijkt het me effe te relaxed.
Ga zo door! (altijd nog een droom van me om te leren op deze manier mijn eigen muziek te maken.....)
*edit* na de 53 min. krijgt je mix een beetje meer vaart,TOP!
Heb je mix ook effe gedowned,meteen efe op t SD kaartje gezet voor in de auto.
Lekker muziek,maar om op een feest te draaien lijkt het me effe te relaxed.
Ga zo door! (altijd nog een droom van me om te leren op deze manier mijn eigen muziek te maken.....)
*edit* na de 53 min. krijgt je mix een beetje meer vaart,TOP!
Laatst gewijzigd door Marc R op 24 jun 2007, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis van der Schoot
- Peric
Hey Marc,
Tsja, als je van Remy houdt is deze mix iets te soft ja. Remy is meer Tech-house. Vind ik ook wel fijn hoor, heb ook aardig wat producties van 'm. Erg bescheiden, relaxte gozer ook trouwens.
Voor liefhebbers van break-beats...
www.focusnet.hu/bondpromotions/DontFixIt.mp3

Tsja, als je van Remy houdt is deze mix iets te soft ja. Remy is meer Tech-house. Vind ik ook wel fijn hoor, heb ook aardig wat producties van 'm. Erg bescheiden, relaxte gozer ook trouwens.

- Peric
Dank jullie allemaal... 
Hongarije..... Ik zat voor m'n werk in Roemenië. Meubelzaak die z'n eigen meubelen daar kocht en kleurde. Na een half jaar stress besloten om maar ontslag te nemen(stom, maar ja). Dacht dat ik wel daar een baan kon vinden, want.... inmiddles daar m'n huidige vriendin leren kennen.
Geen baan kunnen vinden daar, dus maar met z'n 2en naar NL. Dit was in 2004, op dat moment zeer slechte economie, dus geen vaste baan kunnen vinden. Aangezien m'n vriendin Hongaarse is het maar geprobeerd in Budapest. Werk hier inmiddels voor een multinaltional die chemicaliën verkoopt. Nalco.
Dat is 't wel in zeer kort..

Hongarije..... Ik zat voor m'n werk in Roemenië. Meubelzaak die z'n eigen meubelen daar kocht en kleurde. Na een half jaar stress besloten om maar ontslag te nemen(stom, maar ja). Dacht dat ik wel daar een baan kon vinden, want.... inmiddles daar m'n huidige vriendin leren kennen.
Geen baan kunnen vinden daar, dus maar met z'n 2en naar NL. Dit was in 2004, op dat moment zeer slechte economie, dus geen vaste baan kunnen vinden. Aangezien m'n vriendin Hongaarse is het maar geprobeerd in Budapest. Werk hier inmiddels voor een multinaltional die chemicaliën verkoopt. Nalco.

- Niels
- Auto: Prius+
Grappig hoe het allemaal ook kan lopenPeric schreef:Dank jullie allemaal...

-
-
Peric schreef:Hey Marc,
Heb em net gedownload. Geweldige muziek. Je moet de band Hybrid wel kennen. Jou muziek lijkt er erg op.