Wie heeft tips ? Wie biedt zich aan via het forum of gewoon via PB ?
Lets make some deals

Wil je dan iets ondeugends met een tienerkarakter waar de rest van DF meewarig tegenaan kijkt of toch iets van een serieuzere aristocratische aard?JP schreef:Ik zoek natuurlijk wel voor max. 24 of 36 maanden....een eventuele afkoopbedrag daar gelaten. Met zo'n korte termijn is het toch juist leuk om telkens wat anders te nemen?
Van nature bruin leer of is Cools ook nog een optie ?matthyssie schreef:Ik zou een groene nemen met bruin leer!
Ik wou graag een betrouwbaar type, maar die rijden Golf GTi. Dat vind mijn moeder foute bakken, en dat is het deels ook.Joy schreef:Wil je dan iets ondeugends met een tienerkarakter waar de rest van DF meewarig tegenaan kijkt of toch iets van een serieuzere aristocratische aard?JP schreef:Ik zoek natuurlijk wel voor max. 24 of 36 maanden....een eventuele afkoopbedrag daar gelaten. Met zo'n korte termijn is het toch juist leuk om telkens wat anders te nemen?
Je kan ook een saai betrouwbaar type nemen en in het weekend los gaan met het speeltje.
Heb je daar een link van ?Arthur schreef:GTRene is nog vrijgezel!
Hangt veel af van je km per jaar en hoelang je hem wil hebben (langer is lagere maandtermijn)JP schreef:Date nu al paar jaar bij Lexa met scherpe bedragen. Maar het kan altijd scherper.
Nee dat forum ken ik niet.....Jan-Willem schreef:JP, zat jij vroegah ook op het scooterforum?
Zo ja, een player heeft toch geen dating site nodig!
Bij een korte termijn heb je ook de lol van het kiezen vooraf elke keer. Dat is ook de helft van het genot.....Joël D. schreef:Hangt veel af van je km per jaar en hoelang je hem wil hebben (langer is lagere maandtermijn)JP schreef:Date nu al paar jaar bij Lexa met scherpe bedragen. Maar het kan altijd scherper.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 7 gasten