50 k voor de auto's kom ik best een eind mee.. BMW is al wat te vaak genoemd, een E90 335d station zou ik wel lusten maar zou dan toch voor een Alfa gaan, en dan wel eentje waarmee ik aardig wat budget over hou: 159 SW 2.4 JTDm. Zal iets van rond de 15k kosten, misschien nog 5k aan upgrades (onderstel, remmen, beetje kietelen tot 260pk ofzo, muziek upgraden, misschien setje wielen) dus dan is er nog 30k over. Dan voldoet ie gewoon aan alles waaraan een daily voor mij aan moet voldoen: voldoende power om het gros van de medeweggebruikers te snel af te zijn, alles erop en eraan (die Ti stoelen zijn echt prachtig), verbruikskosten (1:13/14 diesel) vallen mee en ik kan makkelijk m'n fiets/kitesurfspullen erin kwijt.
Wat dan nog te doen met 30k? Welnu, ik rij nu in een 156 en voor dat model blijf ik toch een zwak houden, dus ik wil er eentje. Pre-facelift, V6, allesbehalve standaard. Wat dan wel? Ik heb een keer bijna (nog steeds spijt van..) een Madeno VMR30 gekocht, de proefrit staat me nog goed bij.. Dus zoiets. Er staat er nu een te koop nu voor 10k (veel te duur) maar zeg dat ik in totaal 15k stuk sla op een 156. Leuke basis kopen met liefst al een 3.0, lijstje upgrades aflopen (nokkenassen, spruitstukken/uitlaat, tuning, sper, schroefset, stabi's, remmen, stoelen) of nou ja een beetje maken zoals degene die ik toen proefgereden heb

Die kwam met 275pk wel aardig vooruit.
Heb ik dus nog steeds 15k over, daarvoor kan ik dan mooi de A112 wat op laten knappen. Die is optisch niet de mooiste meer en het motortje mag wel eens goed naar gekeken worden in combinatie met wat pretspullen erop. Afhankelijk van wat er dan nog over is nog een aanhangertje erbij kopen.. Kan de A112 mooi achter de 159 gehangen worden op weg naar het circuit