Nederland gaat naar de haaien
- Macboy
- GTRene
Re: Nederland gaat naar de haaien
funny video
maar idd levensgevaarlijk in het eggie met zoveel gewicht e.d.

maar idd levensgevaarlijk in het eggie met zoveel gewicht e.d.
-
https://youtu.be/deTKmGGZPWc" onclick="window.open(this.href);return false;
Bekijk hem nog maar een keer liefst voor 15 maart nog een paar keer! Nu nog steeds 100 procent actueel. Alleen is het nu niet meer 5 voor 12!!!
Bekijk hem nog maar een keer liefst voor 15 maart nog een paar keer! Nu nog steeds 100 procent actueel. Alleen is het nu niet meer 5 voor 12!!!
- GTRene
idd, het is bijna 2 voor 12
helaas is die man niet meer onder ons, maar loopt de moordenaar (wellicht zelfs opdrachtgevers) nog vrij rond.
helaas is die man niet meer onder ons, maar loopt de moordenaar (wellicht zelfs opdrachtgevers) nog vrij rond.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zo gaat dat hè, als je je straf uitgezeten hebt ben je weer vrij.
- GTRene
Waar Pim ook voor waarschuwde, met de Islamisering van een land.
http://liefdevoorholland.com/wat-is-isl ... -het-hier/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://liefdevoorholland.com/wat-is-isl ... -het-hier/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Ik mag toch hopen dat Pim wat inhoudelijkers te vertellen had.
De meeste mensen snappen echt wel wat islamisering is en hebben die lijst met puntjes echt niet nodig.
Boeiend dat er op vlees staat of het wel/niet halal is. Daar stoor ik mij niet aan hoor.
Schotel antennes die getuigen van islamisering? Want als je geen schotel ziet is de islam ineens verdwenen? Die schotels zie je ook vaak op campers zitten, zijn dat dan rijdende gebedshuizen?
De meeste mensen snappen echt wel wat islamisering is en hebben die lijst met puntjes echt niet nodig.
Boeiend dat er op vlees staat of het wel/niet halal is. Daar stoor ik mij niet aan hoor.
Schotel antennes die getuigen van islamisering? Want als je geen schotel ziet is de islam ineens verdwenen? Die schotels zie je ook vaak op campers zitten, zijn dat dan rijdende gebedshuizen?
- Luco
Echt het is geen plaat maar een complete bunker voor zijn kop.
- Macboy
Bunker 
Wat ik ook zo mooi vind is dat 10 jaar geleden iedereen zo blij was in Nederland. Zat niemand te zeiken. Had iedereen een baan en waren we allemaal gelukkig zonder immigranten ... oh nee toch niet.

Wat ik ook zo mooi vind is dat 10 jaar geleden iedereen zo blij was in Nederland. Zat niemand te zeiken. Had iedereen een baan en waren we allemaal gelukkig zonder immigranten ... oh nee toch niet.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Een bunker past wel bij hem, zit hij in iedergeval veilig als alle oorlogen uit z'n doem scenarios uitbreken. 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Als ik me niet vergis kwamen er ten tijde van de Balkan oorlogen meer vluchtelingen binnen dan vandaag de dag, hoorde je niemand over, zelfs René niet.....Macboy schreef:Bunker
- GTRene
mooi nummer

- RS-Ron
Prima als jullie commentaar hebben op een ander, maar dit is een kul-redenatie, niet te vergelijken met de huidige situatie wereldwijd. Geen probleem hoor, ieder heeft recht op zij eigen mening, maar neem me niet kwalijk dat ik je nogal kinderlijk naïef vind.Bram schreef:Als ik me niet vergis kwamen er ten tijde van de Balkan oorlogen meer vluchtelingen binnen dan vandaag de dag, hoorde je niemand over, zelfs René niet.....Macboy schreef:Bunker

Gr Ron
- Macboy
Hoeft niet Ron. Alleen moeten mensen wel hun oogkleppen afdoen. Als je geen onderscheid weet te maken tussen de ellende in de wereld en de problematische situatie in Nederland enkel aan immigranten weet te wijten dan klopt er toch iets niet ?
Onze samenleving was op veel vlakken al naar de klote. Mensen vergeten dat allemaal en kunnen niets anders dan nu schreeuwen over terrorisme en de ellendige Islam. En dat onze samenleving daarom naar de knoppen gaat en eigen normen en waarden terug. Echter, zolang ik me kan herinneren is onze samenleving al naar de klote geweest. Zinloos geweld, stille tochten, Marokkanen, problemen in de zorg, mensen die bijstand trekken terwijl ze prima kunnen werken. Noem alles maar op.
Het is prima als je de focus legt op wat er nu gebeurt en waarvoor je in de toekomst (terecht) bang mag zijn. Maar om dan te gaan ontkennen dat er politiek gezien nooit tevredenheid is geweest en dan Wilders verafgoden omdat hij de asielzoekers wil stoppen staat voor mij gelijk aan het communiceren met een doofstomme.
Heeft dus niks met naïviteit te maken.
Onze samenleving was op veel vlakken al naar de klote. Mensen vergeten dat allemaal en kunnen niets anders dan nu schreeuwen over terrorisme en de ellendige Islam. En dat onze samenleving daarom naar de knoppen gaat en eigen normen en waarden terug. Echter, zolang ik me kan herinneren is onze samenleving al naar de klote geweest. Zinloos geweld, stille tochten, Marokkanen, problemen in de zorg, mensen die bijstand trekken terwijl ze prima kunnen werken. Noem alles maar op.
Het is prima als je de focus legt op wat er nu gebeurt en waarvoor je in de toekomst (terecht) bang mag zijn. Maar om dan te gaan ontkennen dat er politiek gezien nooit tevredenheid is geweest en dan Wilders verafgoden omdat hij de asielzoekers wil stoppen staat voor mij gelijk aan het communiceren met een doofstomme.
Heeft dus niks met naïviteit te maken.
- RS-Ron
Daar zijn jij en ik het over eens. Wat mij opvalt is dat er iets geroepen wordt over een bevolkingsgroep waar tich echt wel bijzonderheden zijn opgevallen: https://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/DE5F207 ... 098art.pdf Het was/is alleen niet "bon-ton" om hier wat over te roepen....... je weet wel racist, zwartkijker enz... Ik ben soms een beetje politiek-correct-moe
Gr Ron

Gr Ron
-
Op wat Telegraaf-tokkies, Wilders en GTrene na denkt niemand dat alle problemen door asielzoekers komen of dat we geen andere problemen hebben behalve asielzoekers 
Je moet ook uitkijken dat je niet over asielzoekers kan discussiëren omdat er ook andere problemen zijn. Volgens mij doen veel politici dat, het is (helaas) een moeilijk onderwerp en dus branden ze hun vingers er maar niet aan (en ik denk dat politici niet geassocieerd willen worden met Wilders en zich daarom afzijdig houden).

Je moet ook uitkijken dat je niet over asielzoekers kan discussiëren omdat er ook andere problemen zijn. Volgens mij doen veel politici dat, het is (helaas) een moeilijk onderwerp en dus branden ze hun vingers er maar niet aan (en ik denk dat politici niet geassocieerd willen worden met Wilders en zich daarom afzijdig houden).
- Luco
Maar we zitten hier op een autoforum waar best een discussie mag zijn over politieke zaken maar doe het dan op een normale manier en niet alleen maar linkjes van louche site droppen en vooral alleen maar over buitenlanders zeiken en inhoudelijk nergens op reageren en de zieligerd uithangen als iemand er wat van zegt en andere mensen constant betichten van wegkijken , oogkleppen enzo enzo. Om dan vervolgens in andere draadjes weer dezelfde stront te droppen. Post dan gewoon niks of ga lekker naar het pvv forum.
- Snipe
Volgens mij valt dat wel mee: de grootste krant van Nederland bericht er regelmatig over, een publieke omroep als PowNed eveneens, en van de politieke partij die het hoogst in de peilingen staat is het het hoofdthema. En op het grootste sociale netwerk struikelen mensen bijna over elkaar heen om te brullen hoe kut asielzoekers zijn.RS-Ron schreef:Het was/is alleen niet "bon-ton" om hier wat over te roepen....... je weet wel racist, zwartkijker enz... Ik ben soms een beetje politiek-correct-moe![]()
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Vraagje tussendoor. Welke partij biedt(althans beloven ze) minder belastingdruk middenklasse/mkb EN minder bureaucratie/overheidsbemoeizucht? Kom ik dan weer bij de VVD uit? *zucht*
- Peric
Robin.. Zou jij je keuze nog op een programma durven baseren??
En ik weet wel, als je zelfs aan de hand van een programma niet meer kunt kiezen, wat blijft er dan over? Goede vraag.. Want er wordt vanalles beloofd, maar er komt na gekozen te zijn helemaal niets meer van terecht.
En ik weet wel, als je zelfs aan de hand van een programma niet meer kunt kiezen, wat blijft er dan over? Goede vraag.. Want er wordt vanalles beloofd, maar er komt na gekozen te zijn helemaal niets meer van terecht.
- WJ
Ik zit een beetje naar het CDA te kijken. 

- GTRene

want zo denkt René

Die reageerders hebben het dan echt niet begrepen en al helemaal niet hoe ik denk, dat uitleggen is ook niet makkelijk via plat Internet, wat ik denk staat er niet bij, wat sommige reageerders denken over mij, zegt dus meer over hen dan over mij, laat ik daar duidelijk in zijn, daar is geen hogere wiskunde voor nodig

peace

-
Zet dat er dan wel bij, als het je stoort dat anderen het voor je invullen. Mensen zien hier alleen een Rene die linkjes post naar discutabele websites en nooit inhoudelijk een discussie aan wil gaan.GTRene schreef:
wat ik denk staat er niet bij
De rest plaatst hier toch ook gewoon z'n eigen standpunt, middels een toelichting in plaats van alleen linkjes.
- GTRene
welke rest? genoeg mensen die op DF alleen een linkje plaatsen ter info, het gaat er niet om wat ik denk, maar het verhaal an-sich, en daar kan je weer over denken wat jij wil, snap je?Tom schreef:Zet dat er dan wel bij, als het je stoort dat anderen het voor je invullen. Mensen zien hier alleen een Rene die linkjes post naar discutabele websites en nooit inhoudelijk een discussie aan wil gaan.GTRene schreef:
wat ik denk staat er niet bij
De rest plaatst hier toch ook gewoon z'n eigen standpunt, middels een toelichting in plaats van alleen linkjes.
-
Onlinetomgtr
Wie pleurt er dan nog meer oeverloos linkjes neer? En als al die linkjes altijd een eenzijdig beeld laten zien mag dat bij de lezers geen beeldvorming opleveren?