De EU
- GTRene
Re: De EU
niks aan de hand, bij mij in de straat was het vrij rustig op veel keiharde knallen na, maar verder normale mensen dus ach, alles word opgeblazen om die blonde racist in de kaart te spelen en of die prachtige EU zwart te maken, oeps typte ik zomaar zwart, foei toch, sorry. 

- GTRene
dit draadje met die letters is moeilijk (of niet) te vinden via de zoek functie, werkt net wat anders als met de vorige website opzet?
via google, de eu en driving-fun meteen bovenaan
anyhow, in DLD komen ze ook steeds meer naar buiten toe en staan op tegen wat er gebeurt, wat vooral de US allemaal aanstuurt en probeert te doen.
http://bovendien.com/categorieen/actual ... k.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;

via google, de eu en driving-fun meteen bovenaan

anyhow, in DLD komen ze ook steeds meer naar buiten toe en staan op tegen wat er gebeurt, wat vooral de US allemaal aanstuurt en probeert te doen.
bron>Wij Nederlanders staan te boek als nuchtere en wakkere mensen, toch zijn het de Duitsers die het voortouw nemen in een anti NATO petitie. De petitie verlangt dat zowel de VS alsook de UK alle troepen uit Duitsland weghalen. In totaal zijn er 58.000 soldaten actief in Duitsland. Het overgrote deel zijn Amerikanen maar ook de Britten zijn zwaar vertegenwoordigd met 13.000 manschappen.
Eén van de belangrijkste redenen voor de Duitsers om de aftocht van deze soldaten te verlangen is dat ze vrezen voor betrokkenheid bij een mogelijk volgend conflict omdat ze de Amerikanen en de Engelsen gebruik laten maken van de Ramstein-basis waarvandaan veel operaties geleid worden. Operaties die bijna allemaal inbreuk maken op de soevereiniteit van andere landen omdat de VS en de UK menen dat ze de hegemonie over de wereld hebben.
Ramstein is niet de enige basis die ter discussie staat. De VS hebben maar liefst 800 bases over de hele wereld in 156 landen en in steeds meer landen gaan stemmen op om deze bases te sluiten en de Amerikanen vriendelijk te verzoeken naar huis of naar elders te vertrekken. De VS voert agressieve militaire acties uit vanuit Düsseldorf in meer dan 124 landen. Elke lancering van een wapen maakt Duitsland medeplichtig. Verder vinden de petitievoerders dat de NATO gemaakte afspraken met o.a. de Russen schenden en miljarden gespendeerd hebben in de “Putsch” van Oekraïne. Duitsland wil niet in een oorlog betrokken worden met Rusland. Zij hebben net baat bij een sterk Rusland want zonder sterk Rusland worden wij allemaal slaven.
Ook in Nederland heeft de NATO, lees VS, ongelooflijk veel oorlogsmateriaal liggen. Nucleaire raketten, honderden tanks die momenteel Limburg binnen rollen en tal van locaties waar de meeste mensen niet eens het bestaan van kennen waar materiaal opgeslagen ligt om kleine oorlogen mee te beginnen. Denk daarbij ook aan opslaglocaties voor Operatie Gladio dat de laatste jaren enorm actief is om de burgers van Europa bang te maken met aanslagen op publieke locaties. Vanzelfsprekend worden al deze aanslagen toegeschreven aan Lone Wolfs en jihadisten. Het vreemde daarbij is dat de aanslagplegers zelf meestal om het leven komen voordat ze ook maar één woord kunnen zeggen ter verdediging.
De petitie heeft al meer dan 40.000 handtekeningen verzameld. Bij 50.000 ondertekeningen moet de Bundestag het thema op de agenda zetten.
De nuchtere Nederlander lijkt in slaap gesust te zijn door weer zo’n eng mannetje met brilletje, net als Balkenende. Deze keer heet het draaiende en liegende mannetje Marc Rutte. Op alle vlakken lapt deze premier de wil van de bevolking aan zijn laars. Wilden wij in 2006 het Verdrag van Lissabon niet maar werd dit Verdrag ons toch door de keel geduwd, liet de bevolking afgelopen jaar weten geen zin te hebben in een vergaand verdrag met het door fascisten geleide Oekraïne. Ook dat verdrag komt er toch, zogenaamd met wijzigingen die de bevolking volgens Rutte verlangde. Negeren van de wil van het volk is de doodsteek voor elke democratie. Maar niet in Nederland.
http://bovendien.com/categorieen/actual ... k.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
Tadaa, in the open.
http://www.nu.nl/97488/video/timmermans ... an-vs.html" onclick="window.open(this.href);return false;Timmermans: Succesvolle EU is in strategisch belang van VS
- GTRene
hahahah lolbroek.
om dat goed uit te leggen moet je leraar zijn, om leraar te zijn moet je wel weten waarover je een uitspraak doet, dus als jij zegt wat is daar mis mee dan, kan je zeker ook vertellen waarom dat goed zou zijn voor Nederland, ow wacht, de EU waar velen niet bij willen ow wacht wat de US graag zou willen zien ow wacht...achja, laat maar
en trouwens ik zei verder weinig, ik quote dat wat er staat.
begrijpend lezen is zo moeilijk met oogkleppen op, als u links kijkt, ziet u rechts niks
just kidding a bit 
om dat goed uit te leggen moet je leraar zijn, om leraar te zijn moet je wel weten waarover je een uitspraak doet, dus als jij zegt wat is daar mis mee dan, kan je zeker ook vertellen waarom dat goed zou zijn voor Nederland, ow wacht, de EU waar velen niet bij willen ow wacht wat de US graag zou willen zien ow wacht...achja, laat maar

begrijpend lezen is zo moeilijk met oogkleppen op, als u links kijkt, ziet u rechts niks

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Dat schreef ik eerder deze maand en word alweer bevestigd...Komt er een inhoudelijke vraag over een artikel hoor je nooit iets van gtrene. Komt er kritiek op de nieuwsbron komen er hele lappen tekst van gtrene.
Vind de aangehaalde kop sowieso wat overdreven, hoe dit strategisch voordeel oplevert word ook niet dieper op ingegaan.
P.s. Rene hoe kom jij eigenlijk op nu.nl terecht, ik dacht dat jij anti mainstream media was?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Goed verhaal hoor.GTRene schreef:hahahah lolbroek.
begrijpend lezen is zo moeilijk met oogkleppen op, als u links kijkt, ziet u rechts niksjust kidding a bit
Als docent ben ik zeker niet alwetend, maar ik doe m'n best en probeer mezelf op de hoogte te houden van alles wat mij interesseert, wat er in de wereld gebeurt en wat mijn leerlingen boeien. Ik leer ze sowieso om met argumenten te komen als we klassikaal over de landelijke politiek, Rusland, Trump, Syrië of vluchtelingen discussiëren, iets wat zij en ik echt leuk vinden. PVV, VVD of SP stemmen? Prima, maar leg uit waarom. Zomaar wat brullen omdat je dat ergens gehoord of gelezen hebt zonder onderbouwing getuigt gewoon van dommigheid, het spijt me zeer.
Maar dat is kennelijk niet aan jou besteed. Ieder zijn ding. Maar ga niet beginnen over begrijpend lezen of de wereld met oogkleppen bekijken, want dan onderschat je mij, en overschat je jezelf echt ruimschoots.
- GTRene
goed verhaal in de video, ook veel van in het nieuws geweest, euh... Maar Rusland is de agressor
Het is in het Duits, maar gelukkig aardig te volgen en natuurlijk veel beelden in de video spreken voor zich.
https://www.facebook.com/3118736188181/ ... 679519520/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is in het Duits, maar gelukkig aardig te volgen en natuurlijk veel beelden in de video spreken voor zich.
https://www.facebook.com/3118736188181/ ... 679519520/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
deze werkt nu nog wel, althans bij mij, bovendien geen onzin Luco, veel feiten laten ze zien.
deze werkt nu nog wel, althans bij mij, bovendien geen onzin Luco, veel feiten laten ze zien.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Als ik goed heb zegt defensie dat het een oefening is.
https://www.defensie.nl/actueel/nieuws/ ... p-de-rails" onclick="window.open(this.href);return false;
(Met uiteraard een dikke vinger naar Poetin, daar niet van)
En Facebook zegt dat we oorlog gaan voeren met Rusland.
We zullen zien.
https://www.defensie.nl/actueel/nieuws/ ... p-de-rails" onclick="window.open(this.href);return false;
(Met uiteraard een dikke vinger naar Poetin, daar niet van)
En Facebook zegt dat we oorlog gaan voeren met Rusland.
We zullen zien.