Ik moet alles nog inrichten en installeren zo ook nog het stroom en wil er maar één keer werk van hebben

Fossiele30touring1990 schreef:oja LED natuurlijk, kom ik aan met ouderwetse TL bakken...
Vorig jaar de woning uitgebouwd inclusief nieuwe stenen garage. Ik begin er nu een beetje aan toe te komen hoop ik, de woonkamer had natuurlijk prio. Er komt geen brug in voor de auto helaas, ik heb niet voldoende hoogte, misschien zo'n poets brug met de tijd. Een motor brug komt er sowiesoe30touring1990 schreef:nieuwe werkplaats Niels? klinkt erg lekker hoor ca. 40m2 met een brug erin! qua verlichting vind ik gewoon TL balken aan het plafond wel fijn voor "normale" verlichting. verder hangt het een beetje af wat je allemaal wilt doen, als je bijv veel kleine priegelklusjes hebt is het ook wel lekker om een grote werkbank te hebben met bijv een TL bak die vanaf de muur licht geeft ipv vanaf boven, anders zit je in je eigen schaduw te werken.
Macboy schreef:Rijden met dat ding ! En plaatjes van de garage zou leuk zijn !
Pvc heb ik nog, dan probeer ik dat eerstLuco schreef:Antislip tegels gietvloer beschadigd zo snel of zo'n afgekitte pvc vloer die zijn hier ook al eens voorbij gekomen
Van buiten lijkt het allemaal wel klaarRiceaux schreef:Dacht dat de garage al klaar was joh Niels, ziet er van buiten wel aardig af uit in ieder geval. Ligt er misschien aan dat ik er de laatste tijd alleen in het donker langs ben gekomen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten