Het grote E36 M3 (occasion) draadje
- Gert-jan
Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje
https://www.premiumclassics.nl/news/677 ... erstelling" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook een best prijsje, wel erg netjes.
- Erik dB
Ziet er leuk uit, maar ik trek die interieur kleur niet. Brrrr.Gert-jan schreef:https://www.premiumclassics.nl/news/677 ... erstelling
En de prijs ook niet. Brrrr.

- Tim N
Kleur leder is prachtig, alleen zo ontzettend jammer dat je met std hellgrau gelijk dash, tunnel deurkaarten en tapijt ook grijs krijgt.
- Gert-jan
Idd, combi met hout snap ik dan ook niet helemaal.
- MParallel
- Auto: BMW
Zo, dat is een leuke prijs.
Grijs interieur en tapijt is wel zonde ja. En ff originele radio plaatsen.
Zo op die foto's...baal ik stiekem toch wel dat deze originele velgen niet bij me auto zaten. Ben steeds meer geneigd zo'n setje nieuw aan te schaffen.
Als de M3 ooit weg gaat, dan wil je hem eigenlijk wel als zo op de foto's hebben.p
Aande boekjes te zien een Franse auto.
Jep, Franse auto dus. vin is: WBSBK91080EX46276
S854: language version French.
Grijs interieur en tapijt is wel zonde ja. En ff originele radio plaatsen.
Zo op die foto's...baal ik stiekem toch wel dat deze originele velgen niet bij me auto zaten. Ben steeds meer geneigd zo'n setje nieuw aan te schaffen.
Als de M3 ooit weg gaat, dan wil je hem eigenlijk wel als zo op de foto's hebben.p
Aande boekjes te zien een Franse auto.
Jep, Franse auto dus. vin is: WBSBK91080EX46276
S854: language version French.
- Gert-jan
Als je het wil zou ik het vlot doen, ook die worden steeds duurder in OEM en breedset.
- MParallel
Ja, houd maar op. Net zoals al het andere.
-
Ding is ook al een of 2 keer via catawiki geveild geweest en toen aardig geboden, mensen tijdens echte inspectie wrs wel achtergekomen zijn dat hij niet klopt.MParallel schreef:Als het bouwjaar 1997 is, mits dat klopt
uiteraard, is het een facelift. Maar hier zijn zowel de nieren als de schermen pfl, dus of alles is omgezet (mogelijk schade) of bouwjaar klopt niet.
Maar de fak, €28.500 vraagprijs en dan zeggen redelijk geprijst en zeggen in nieuwstaat en alle mogelijke opties (ja hoor gaan we weer)....
Hoop niet dat iemand hier intrapt, voor dat geld kan je flink naar de hoeren en wordt je net zo kneiterhard genaaid als dat je deze koopt.
Alleen de ene naai jij, de andere krijg je hem zelf ff hard naar binnen.
Overigens daar even het VIN nr gejat: EW38284. Is idd een 97'er met een <95'er kop. HKD zie ik ook niet in het interieur.
-
HKD zit er wel in.vincent328 schreef:Ding is ook al een of 2 keer via catawiki geveild geweest en toen aardig geboden, mensen tijdens echte inspectie wrs wel achtergekomen zijn dat hij niet klopt.MParallel schreef:Als het bouwjaar 1997 is, mits dat klopt
uiteraard, is het een facelift. Maar hier zijn zowel de nieren als de schermen pfl, dus of alles is omgezet (mogelijk schade) of bouwjaar klopt niet.
Maar de fak, €28.500 vraagprijs en dan zeggen redelijk geprijst en zeggen in nieuwstaat en alle mogelijke opties (ja hoor gaan we weer)....
Hoop niet dat iemand hier intrapt, voor dat geld kan je flink naar de hoeren en wordt je net zo kneiterhard genaaid als dat je deze koopt.
Alleen de ene naai jij, de andere krijg je hem zelf ff hard naar binnen.
Overigens daar even het VIN nr gejat: EW38284. Is idd een 97'er met een <95'er kop. HKD zie ik ook niet in het interieur.
Het is dus deze auto als je VIN googled:
http://www.classiccar-auctions.nl/home/ ... =1&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Code: Selecteer alles
en de afgelezen kilometerstand is naar het zich laat aanzien correct.
- MParallel
HKD?
Kan er ff niet opkomen wat HKD is.
Kan er ff niet opkomen wat HKD is.
-
OnlineMark 320iS
Dat je in Hong Kong Dollar moet afrekenen.
Of zou het iets met een audio installatie te maken hebben? 

- MParallel
Haha dan is het koopje.
Dacht eerst ook Harman/Kardon, maar dat is HK...
-
OnlineMark 320iS
Gast...MParallel schreef:Haha dan is het koopje.
- MParallel
Kerel...Mark 320iS schreef:Gast...MParallel schreef:Haha dan is het koopje.
- MParallel
Zie nu HK op vin staan, dus dat zal die toch bedoelt hebben.
Goed, het is dus een beetje een bouwdoos M3.
Lekker laten staan of voor echt de helft van de prijs. Al vind ik hem dan nog te duur.
Goed, het is dus een beetje een bouwdoos M3.
Lekker laten staan of voor echt de helft van de prijs. Al vind ik hem dan nog te duur.
-
Even terug te komen op die van Premium.
Ik mis 3 zaken
- Radio
-Hardtop
-Matten. Althans op de foto's zijn ze niet geplaats.
Eerste 2 nog te regelen. 3e wordt een probleem als ze er niet meer zijn. OEM nog alleen zwart te krijgen. Alle andere kleuren niet meer leverbaar. Ik heb zelf de mijn nog. Heb graag een reserve set. Echter tot op heden niet te krijgen. Ik heb de zelfde kleur nodig als van Premium.
Ik mis 3 zaken
- Radio
-Hardtop
-Matten. Althans op de foto's zijn ze niet geplaats.
Eerste 2 nog te regelen. 3e wordt een probleem als ze er niet meer zijn. OEM nog alleen zwart te krijgen. Alle andere kleuren niet meer leverbaar. Ik heb zelf de mijn nog. Heb graag een reserve set. Echter tot op heden niet te krijgen. Ik heb de zelfde kleur nodig als van Premium.
- Auke M535i
Ongeacht het verhaal van de boekjes..vincent328 schreef:Hoh Heerlijk, Nieuwe boekjes erbij en hoppa 11,5K erop... Wel benieuwd welke stempels erbij zijn....mark323ti schreef:Deze dan, uit 1997, 97.000km, geen onderhoudshistorie. Prijs lijkt mij zeer acceptabel.
Hoop dat als mensen toch argwaan hebben en het kenteken googlen ze hier uitkomen...
JF-683-Z
€ 28.500,00
Kilometerstand:97.548 km
http://link.marktplaats.nl/m1125474237" onclick="window.open(this.href);return false;
3.2l 6 clinder met 321pk- 6 bak handgeschakeld- 97548km orgineel met history- volledig orgineel en in nieuwstaat- voorzien van alle mogelijke opties.
Kortom erg complete m3 voor een zeer redelijke prijs. Alle documentatie zit erbij, denk hierbij aan een compleet afgestempeld boekje maar ook de duitse fahrzeugbrief en facturen.
Auto staat in een verlichte stalling, savonds dus ook te bezichtigen.
Import. Weinig km. Al veel eigenaren in Nederland gehad.. Dan ga ik al sowieso niet naar zo'n wagen kijken. Standaard protocol...
- Tim N
Helemaal met je eens, maar de pfl kop zegt echt alles. (zeker icm de meegespoten delen onder de motorkap)
- MParallel
Mooie combo Cosmos/Modena
BMW M3 Cabrio (E36) ORIGINALZUSTAND SCHALTER MODENA
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =237619508" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW M3 Cabrio (E36) ORIGINALZUSTAND SCHALTER MODENA
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =237619508" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tim N
40K gaat natuurlijk echt nergens om voor een E36 M3 met die km stad. 20-25 max
-
We kunnen allemaal wel roepen dat dergelijke auto's de prijs niet waard zijn. Het gaat erom of er mensen wel bereid zijn in de buurt van de vraagprijs te komen. De marktprijs wordt bepaald door de mensen die dergelijke auto's kopen en niet door de mensen die ze niet kopen. Mensen die vroeger van een e36 en e46 m3 droomden zijn nu 35-45 jaar. Enkelen van deze groep zullen nu in de financiële positie zijn om hun oude droom waar te maken. Daar drijft de markt nu op.
40K is wel erg gortig. Ik denk dat er voor 35k wel een liefhebber te vinden is. Ik sla over....
40K is wel erg gortig. Ik denk dat er voor 35k wel een liefhebber te vinden is. Ik sla over....
- MParallel
Ondanks dat €40k wel extreem is, sla je de spijker op zijn kop. Prijs wordt niet bepaalt door mensen die hem niét kopen.
Km stand is niet extreem laag, maar wel laag en onder die magische ton. En verder ziet deze er obv de foto's netjes uit.
Aan de rest vd voorraad te zien is dit ook wel een Leitner/Hahn/PC/VdA achtige ondernemer.
Km stand is niet extreem laag, maar wel laag en onder die magische ton. En verder ziet deze er obv de foto's netjes uit.
Aan de rest vd voorraad te zien is dit ook wel een Leitner/Hahn/PC/VdA achtige ondernemer.
- Tim N
Hou de E36 M3 markt al wel een aardige tijd bij, wat er staat blijft wel akelig lang staan als deze prijzen gevraagd worden.
Verdwijnen af en toe voor een maand en komen weer terug online.
Verdwijnen af en toe voor een maand en komen weer terug online.
-
E46 M3 toch populairder. Hoe graag Folkert het ook anders zou zien 

-
Is ook logisch.535d schreef:E46 M3 toch populairder. Hoe graag Folkert het ook anders zou zien
De E36 is anders. De E46 is dé allemansvriend die iedereen geweldig vindt!
De E36 is de auto voor een handjevol liefhebbers. Niet zo uitbundig als de E30 M3, Gewoon een 'normale' koets....
Ik vind 'm prachtig. Maar niet 30-40K prachtig. Ooit komt er hier een Alpina / M3 E36.
Alleen ik zit te duimen dat ze toch net een klein bochtje in waarde naar beneden gaan maken. Risico van het vak dat ze dan alleen maar duurder kunnen worden.