Overigens de eerste minpuntjes tegengekomen. Wie bij BMW het heldere idee had om het aan / uit logo op een volumeknop te zetten moeten ze op strafkamp sturen. Maakt de knop per direct onbruikbaar.
Hopelijk ben ik er over een paar weken aan gewend om het volume alleen via het stuur te bedienen.
Aflegruimte is minimaal. Kan m'n telefoon nergens normaal kwijt, kunt alleen kleine flesjes bronwater kwijt in de bekerhouders en een extra flesje past niet eens in een portiervak.
Abonnement genomen op het rtti gebeuren. Deze stuurde me gisteren de file in. Verder liet de navigatie me compleet verdwalen in Tilburg en rond Den Bosch klopte de n279 ook van geen kant. Waze is hier echt zoveel beter in. Nieuwe weg, 24-48 uur later aangepast.
Pluspunten zijn dat de comfortstoelen geweldig zijn, ik met gemak 1 op 14 / 15 haal en de motor snel genoeg lijkt voor dagelijks gebruik. Dacht even dat ik gisterenavond een 'politie volgen' bordje kreeg toen ik werd afgeremd door een Volvo. Vijf
minuten later ging hij er weer vandoor. Laatste stuk naar huis maar even rustig terug gereden.