BMW ///M register van Driving Fun
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
BMW ///M register van Driving Fun
Een overzichtsdraad waarin je wat kunt vertellen over welke BMW M uitvoering je rijd of welke eventueel hebt gehad.
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Laatst gewijzigd door RVV op 21 feb 2008, 11:23, 2 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
Momenteel de Hartge Z3 coupe, maar laat ik uitgaan van mijn vorige Z3 M coupe uitvoering met S54 motor(uit de E46 M3) waarom? ik had al 1x een Z3 M roadster gehad en die was heerlijk maar wilde altijd graag de M coupe, zo gezegd zo gedaan en 2x een M coupe S50 gehad maar de topper uit de reeks met S54 motor die moest er ooit komen, vandaar.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
En ja hij voldeed zeker, net iets meer power en mooier lopend dan de E36 motor, helemaal na een chippie om hem de zelfde toeren te geven als de M3 E46 zo'n 8.000rpm heerlijk bakkie met DSC3 en veel electronish en zeldzaam maar bovenal een heerlijk apparaat om te rijden, a driversmachine.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Waarschijnlijk wel, heb al wel een stuk of 10 a 15 M cars gehad dus het zal geen standaard M worden maar zeg een E30 M3 met S50 M3 motor of een V8 in het vooronder.
Of weer een Z3 M coupe met opnieuw een V8 of zelfs de M5 V10 motor erin, dat zal er waarschijnlijk ook een keer komen
Of misschien zelfs een Z1 met M3 motor of V8.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Snel, Sportief, Kwaliteit, Zuinig(relatief in verhouding tot vermogen) toeren verslaafd, goede all rounders.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Echt zwakke punten kennen ze niet vind ik, maar om wat te noemen zijn de BMW dealer garage uren veels te duur, M motor reparaties als ie eens echt stuk gaat(wat niet echt snel gebeurd) duur!
De M heeft dus niet echt zwakke punten die niet onder garantie zijn opgelost dus de M is Oke maar de dealers duur
Goede topic Rico 8)
Momenteel de Hartge Z3 coupe, maar laat ik uitgaan van mijn vorige Z3 M coupe uitvoering met S54 motor(uit de E46 M3) waarom? ik had al 1x een Z3 M roadster gehad en die was heerlijk maar wilde altijd graag de M coupe, zo gezegd zo gedaan en 2x een M coupe S50 gehad maar de topper uit de reeks met S54 motor die moest er ooit komen, vandaar.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
En ja hij voldeed zeker, net iets meer power en mooier lopend dan de E36 motor, helemaal na een chippie om hem de zelfde toeren te geven als de M3 E46 zo'n 8.000rpm heerlijk bakkie met DSC3 en veel electronish en zeldzaam maar bovenal een heerlijk apparaat om te rijden, a driversmachine.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Waarschijnlijk wel, heb al wel een stuk of 10 a 15 M cars gehad dus het zal geen standaard M worden maar zeg een E30 M3 met S50 M3 motor of een V8 in het vooronder.
Of weer een Z3 M coupe met opnieuw een V8 of zelfs de M5 V10 motor erin, dat zal er waarschijnlijk ook een keer komen

Of misschien zelfs een Z1 met M3 motor of V8.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Snel, Sportief, Kwaliteit, Zuinig(relatief in verhouding tot vermogen) toeren verslaafd, goede all rounders.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Echt zwakke punten kennen ze niet vind ik, maar om wat te noemen zijn de BMW dealer garage uren veels te duur, M motor reparaties als ie eens echt stuk gaat(wat niet echt snel gebeurd) duur!
De M heeft dus niet echt zwakke punten die niet onder garantie zijn opgelost dus de M is Oke maar de dealers duur

Goede topic Rico 8)
Laatst gewijzigd door GTRene op 22 jun 2007, 21:28, 2 keer totaal gewijzigd.
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: BMW ///M register van Driving Fun
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
De e36 M3 3.2,
Waarom? Ik denk omdat dit eerste auto was waar ik destijds (In 1993 met een 3.0L) in mee heb gereden die zoveel indruk op mij heeft gemaakt, ik gelijk besmet raakte met het ///M-virus
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja prima, ding is loei snel en prettig in omgang voor straatgebruik, niet zo idioot stug als mijn vorige auto, dat heb ik wel een beetje gehad.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Als er ooit een andere komt, komt een ///M zeker in aanmerking
Een e39 M5 lijkt me ook wel wat.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Beulen van motoren! Auto´s met een prettige compromis tussen sportieviteit en luxe.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Geen idee, zelfs de prijs is vaak in verhouding tot andere vergelijkbare auto´s vrij scherp, alhoewel dat verschil tegenwoordig steeds kleiner wordt.
De e36 M3 3.2,
Waarom? Ik denk omdat dit eerste auto was waar ik destijds (In 1993 met een 3.0L) in mee heb gereden die zoveel indruk op mij heeft gemaakt, ik gelijk besmet raakte met het ///M-virus

-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja prima, ding is loei snel en prettig in omgang voor straatgebruik, niet zo idioot stug als mijn vorige auto, dat heb ik wel een beetje gehad.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Als er ooit een andere komt, komt een ///M zeker in aanmerking
Een e39 M5 lijkt me ook wel wat.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Beulen van motoren! Auto´s met een prettige compromis tussen sportieviteit en luxe.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Geen idee, zelfs de prijs is vaak in verhouding tot andere vergelijkbare auto´s vrij scherp, alhoewel dat verschil tegenwoordig steeds kleiner wordt.
- frankv
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:48
Re: BMW ///M register van Driving Fun
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
Een e30 m3 cecotto. Ik wilde vanaf mijn 18e altijd al een e30 m3 hebben, maar had er geen financiele ruimte voor. Totdat alles 4,5 jaar geleden samenkwam. Er reed een bus tegen mijn 325i. Mijn broertje spotte de cecotto. Ik had intussen wat geld gespaard en kreeg de dagwaarde van de verzekering en voila! Naar de verkoper gereden, handje geklapt en de week erna opgehaald. Ik had er het volste vertrouwen in omdat alles aantoonde dat de man een liefhebber was. De reden dat hij hem wegdeed was een spierziekte waardoor hij niet meer kon koppelen. Ik heb hem 2 jaar als eerste auto gereden, dat ging erg goed, zonder enig probleem, maar ik begon het toch zonde te vinden om er mee in de file op de A2 te staan, dus staat hij sinds 2,5 jaar binnen voor de mooie weekenden.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Zeker. Maar nog meer dan dat ben ik onder de indruk van de compleetheid van de auto. Hij kan in de file rijden, hij haalt 1:10, er kunnen 4 mensen in, kan oerend hard, wordt stabieler naarmate je harder rijdt, prachtige motor, 93.5 pk/liter voor een motor uit 1985, en hij is enorm betrouwbaar. De feedback in het stuur, het zekere schakelen met de dogleg. Allemaal boven verwachting.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Hmm. Als eerste auto alleen als ik echt teveel geld heb. Als tweede auto blijft deze. Als derde auto wil ik ook nog wel eens een porsche 993. Of een E34 M5.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Dat hij alles kan. En dat wat je er ook mee doet, het altijd plezierig is. Dat het een auto is waarbij je het gevoel hebt dat ze er het uiterste uit hebben gehaald binnen hun doelstellingen.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Ik heb er lang over gedacht, maar ik kan me geen negatieve punten bedenken aan een BMW die specifiek worden veroorzaakt omdat er M op staat.
Een e30 m3 cecotto. Ik wilde vanaf mijn 18e altijd al een e30 m3 hebben, maar had er geen financiele ruimte voor. Totdat alles 4,5 jaar geleden samenkwam. Er reed een bus tegen mijn 325i. Mijn broertje spotte de cecotto. Ik had intussen wat geld gespaard en kreeg de dagwaarde van de verzekering en voila! Naar de verkoper gereden, handje geklapt en de week erna opgehaald. Ik had er het volste vertrouwen in omdat alles aantoonde dat de man een liefhebber was. De reden dat hij hem wegdeed was een spierziekte waardoor hij niet meer kon koppelen. Ik heb hem 2 jaar als eerste auto gereden, dat ging erg goed, zonder enig probleem, maar ik begon het toch zonde te vinden om er mee in de file op de A2 te staan, dus staat hij sinds 2,5 jaar binnen voor de mooie weekenden.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Zeker. Maar nog meer dan dat ben ik onder de indruk van de compleetheid van de auto. Hij kan in de file rijden, hij haalt 1:10, er kunnen 4 mensen in, kan oerend hard, wordt stabieler naarmate je harder rijdt, prachtige motor, 93.5 pk/liter voor een motor uit 1985, en hij is enorm betrouwbaar. De feedback in het stuur, het zekere schakelen met de dogleg. Allemaal boven verwachting.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Hmm. Als eerste auto alleen als ik echt teveel geld heb. Als tweede auto blijft deze. Als derde auto wil ik ook nog wel eens een porsche 993. Of een E34 M5.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Dat hij alles kan. En dat wat je er ook mee doet, het altijd plezierig is. Dat het een auto is waarbij je het gevoel hebt dat ze er het uiterste uit hebben gehaald binnen hun doelstellingen.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Ik heb er lang over gedacht, maar ik kan me geen negatieve punten bedenken aan een BMW die specifiek worden veroorzaakt omdat er M op staat.
Laatst gewijzigd door frankv op 22 jun 2007, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1716
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
- Locatie: Hekelingen
Re: BMW ///M register van Driving Fun
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
E34 M5 3.8 In de tijd dat deze auto nog nieuw leverbaar was heb ik het geluk gehad een dag met een E34 M5 te kunnen rijden. Toen was ik totaal om en was het al 100% zeker dat er ooit een E34 M5 moest komen.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Meer dan dat. Ik heb zelfs een tweede erbij gekocht. In eerste instantie vanwege de onderdelen, maar al snel de beslissing genomen deze tweede M5 op te knappen en er een weekend auto van te maken.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Een andere M dan de E34 zal er naar alle waarschijnlijkheid nooit komen. En als er al één zou komen dan een E30 M3. De nieuwere M modellen zijn geen echte M's meer.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Specifiek voor de E34 kan ik zeggen dat het de meest komplete auto is die BMW ooit gebouwd heeft. Ik zou trouwens niet weten welk ander merk een vergelijkbare auto in de markt gezet heeft. En dan heb ik het niet alleen over de prestaties maar vooral over het komplete plaatje.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Prijzen onderdelen.
E34 M5 3.8 In de tijd dat deze auto nog nieuw leverbaar was heb ik het geluk gehad een dag met een E34 M5 te kunnen rijden. Toen was ik totaal om en was het al 100% zeker dat er ooit een E34 M5 moest komen.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Meer dan dat. Ik heb zelfs een tweede erbij gekocht. In eerste instantie vanwege de onderdelen, maar al snel de beslissing genomen deze tweede M5 op te knappen en er een weekend auto van te maken.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Een andere M dan de E34 zal er naar alle waarschijnlijkheid nooit komen. En als er al één zou komen dan een E30 M3. De nieuwere M modellen zijn geen echte M's meer.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Specifiek voor de E34 kan ik zeggen dat het de meest komplete auto is die BMW ooit gebouwd heeft. Ik zou trouwens niet weten welk ander merk een vergelijkbare auto in de markt gezet heeft. En dan heb ik het niet alleen over de prestaties maar vooral over het komplete plaatje.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Prijzen onderdelen.
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Re: BMW ///M register van Driving Fun
Rico,
Allereerst: waarom mag ik maar een model kiezen. Ik heb er nl twee.
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
E34 ///M5 (3.6): Tijdens een van de laatste vakanties die ik samen met mijn ouders in Oostenrijk doorbracht kocht ik Ralley racing met daarin dit artikel. Ik weet niet waarom, maar sindsdien sprak de E34 ///M5 mij meer aan dan andere auto's, maar alleen het geld
.
In 1998 begon ik mij weer te orienteren op ///M's waarbij ik eerst een E36 ///M3 wilde hebben. Maar ja, met een lengte van twee meter is de E36 ///M3 een beetje te klein. Totdat ik een E34 zag. Mijn eerste reactie was: "te groot en te log", maar vrij kort daarna heb ik in een exempaar gereden en dat viel 200% mee. Deze hernieuwde kennismaking met dit model heeft ertoe geleid dat ik eind 1998 mijn huidige E34 in Zwitserland tegenkwam. Ik wilde dit met mijn wintersport vakantie in februarie 1999 combineren, maar door de lawine drama's her en der was Samnaun vanuit het Oberinntal niet bereikbaar dus moest ik wachten tot April van dat jaar.
E28 ///M5: Na ~2jaar E34 ///M5 en het verdiepen in de geschiedenis van ///M wilde ik eigenlijk de illustere voorganger hebben. Na een aantal exemplaren te zijn misgelopen, laten staan etc kwam ik in April 2001 mijn huidige E28 ///M5 tegen. Deze auto was geen koopje, maar wat wil je, in de eerste lak en dus schadevrij met 150k km op de klok. Ik hoefde er dus niet lang over na te denken. Zie ook deze link Hierin staat ook een verwijzing naar mijn eerste ervaringen en motivatie over mijn keuze voor dit model.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Zeker weten.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Beide ///M's zijn geen dagelijkse auto, maar worden enkel voor de fun gebruikt. Zo af en toe met de E34 een paar rondjes Nordschleife en een a twee weekeindes per jaar naar de Alpen. Met name op de Nordschleife is de E34 M5 te zwaar en de E28 te zeldzaam, uniek en waardevol om risico mee te lopen. Als ik een andere M zou willen hebben is dat een E46 M3 CSL voor circuit gebruik of een 1995 E34 ///M5 Touring voor de langere afstanden.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
De totale package. Elk model voor zich is een marktleider geweest of is dat nog. Wie had kunnen bevroeden dat de E12 M535i, E28 M5 en E30 M3 een compleet nieuw segment in de markt gezet hebben waarin tegenwoordig veel meer fabrikanten zeer interessante produkten aanbieden. Echter in de meeste gevallen zijn ze misschien op een of twee onderdelen beter, maar niet als all round package.
In mijn geval wil ik ook de betrouwbaarheid aanhalen. In de 8.5jaar en 80k km dat ik mijn E34 nu heb heeft hij mij slechts een keer laten staan en dat bleek een kleinigheid te zijn. Zelfs op de vele cross-continentale reizen heb ik nog nooit een probleem met deze auto gehad. Als ik dat even vergelijk met een aantal andere auto's uit de VAG stal in mijn nabije familie is dat een zeer sterk punt.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Eigenlijk het almaar toenemende gewicht en de vercommercialisering van de letter ///M. Auto's zoals de E28 M5 en de E30 M3 zijn nog steeds ikonen. Verre van perfekt voor dagelijks gebruik, maar bieden daardoor wel pure driving fun. De E34 doet dat ook wel, maar is eigenlijk te zwaar. Over de latere modellen hoef ik het dan niet meer te hebben, laat staan al die electronische waakhonden die ervan uitgaan dat de bestuurder een beetje dom is. Met de E34 M5 en meer nog met de E28 M5 ben ik de bestuurder en heb ik de totale controle zonder dat er ergens een stukje software achter de schermen meekijkt en ingrijpt wanneer ik dat niet wil.
Raymond
---------------------------
Fast cars save time,
Allereerst: waarom mag ik maar een model kiezen. Ik heb er nl twee.
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
E34 ///M5 (3.6): Tijdens een van de laatste vakanties die ik samen met mijn ouders in Oostenrijk doorbracht kocht ik Ralley racing met daarin dit artikel. Ik weet niet waarom, maar sindsdien sprak de E34 ///M5 mij meer aan dan andere auto's, maar alleen het geld

In 1998 begon ik mij weer te orienteren op ///M's waarbij ik eerst een E36 ///M3 wilde hebben. Maar ja, met een lengte van twee meter is de E36 ///M3 een beetje te klein. Totdat ik een E34 zag. Mijn eerste reactie was: "te groot en te log", maar vrij kort daarna heb ik in een exempaar gereden en dat viel 200% mee. Deze hernieuwde kennismaking met dit model heeft ertoe geleid dat ik eind 1998 mijn huidige E34 in Zwitserland tegenkwam. Ik wilde dit met mijn wintersport vakantie in februarie 1999 combineren, maar door de lawine drama's her en der was Samnaun vanuit het Oberinntal niet bereikbaar dus moest ik wachten tot April van dat jaar.
E28 ///M5: Na ~2jaar E34 ///M5 en het verdiepen in de geschiedenis van ///M wilde ik eigenlijk de illustere voorganger hebben. Na een aantal exemplaren te zijn misgelopen, laten staan etc kwam ik in April 2001 mijn huidige E28 ///M5 tegen. Deze auto was geen koopje, maar wat wil je, in de eerste lak en dus schadevrij met 150k km op de klok. Ik hoefde er dus niet lang over na te denken. Zie ook deze link Hierin staat ook een verwijzing naar mijn eerste ervaringen en motivatie over mijn keuze voor dit model.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Zeker weten.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Beide ///M's zijn geen dagelijkse auto, maar worden enkel voor de fun gebruikt. Zo af en toe met de E34 een paar rondjes Nordschleife en een a twee weekeindes per jaar naar de Alpen. Met name op de Nordschleife is de E34 M5 te zwaar en de E28 te zeldzaam, uniek en waardevol om risico mee te lopen. Als ik een andere M zou willen hebben is dat een E46 M3 CSL voor circuit gebruik of een 1995 E34 ///M5 Touring voor de langere afstanden.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
De totale package. Elk model voor zich is een marktleider geweest of is dat nog. Wie had kunnen bevroeden dat de E12 M535i, E28 M5 en E30 M3 een compleet nieuw segment in de markt gezet hebben waarin tegenwoordig veel meer fabrikanten zeer interessante produkten aanbieden. Echter in de meeste gevallen zijn ze misschien op een of twee onderdelen beter, maar niet als all round package.
In mijn geval wil ik ook de betrouwbaarheid aanhalen. In de 8.5jaar en 80k km dat ik mijn E34 nu heb heeft hij mij slechts een keer laten staan en dat bleek een kleinigheid te zijn. Zelfs op de vele cross-continentale reizen heb ik nog nooit een probleem met deze auto gehad. Als ik dat even vergelijk met een aantal andere auto's uit de VAG stal in mijn nabije familie is dat een zeer sterk punt.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Eigenlijk het almaar toenemende gewicht en de vercommercialisering van de letter ///M. Auto's zoals de E28 M5 en de E30 M3 zijn nog steeds ikonen. Verre van perfekt voor dagelijks gebruik, maar bieden daardoor wel pure driving fun. De E34 doet dat ook wel, maar is eigenlijk te zwaar. Over de latere modellen hoef ik het dan niet meer te hebben, laat staan al die electronische waakhonden die ervan uitgaan dat de bestuurder een beetje dom is. Met de E34 M5 en meer nog met de E28 M5 ben ik de bestuurder en heb ik de totale controle zonder dat er ergens een stukje software achter de schermen meekijkt en ingrijpt wanneer ik dat niet wil.
Raymond
---------------------------
Fast cars save time,
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
E30 M3 Cecotto. Voor de e30 M3 gekozen vanwege zijn autosport bloed. Ik heb wat met homologatie specials. (de FIA moet die regel weer invoeren)
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Auto is thans ook nog steeds is standaard trim heel erg bij de tijd, perfect over engineerd. Mij auto is niet meer standaard, maar ook geen daily driver.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Kans is zeer klein, Z3 M coupe zou een kanshebber kunnen zijn, wellicht ooit de M o.b.v. de 1 serie. E28 M5 of E35 M5 touring, welke beide heel bijzonder zijn.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Bij de M modellen t/m de e34 M5 het echte motorsport bloed.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
///M staat thans voor straatmodellen grotendeels voor ///Marketing. Zoals eerder genoemd de onderdelen prijzen.
E30 M3 Cecotto. Voor de e30 M3 gekozen vanwege zijn autosport bloed. Ik heb wat met homologatie specials. (de FIA moet die regel weer invoeren)
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Auto is thans ook nog steeds is standaard trim heel erg bij de tijd, perfect over engineerd. Mij auto is niet meer standaard, maar ook geen daily driver.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Kans is zeer klein, Z3 M coupe zou een kanshebber kunnen zijn, wellicht ooit de M o.b.v. de 1 serie. E28 M5 of E35 M5 touring, welke beide heel bijzonder zijn.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Bij de M modellen t/m de e34 M5 het echte motorsport bloed.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
///M staat thans voor straatmodellen grotendeels voor ///Marketing. Zoals eerder genoemd de onderdelen prijzen.
- Fasteddie
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 01 dec 2006, 21:44
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
...E39 M5...omdat ik zo'n auto gewoon een keer MOEST hebben.
Gelukkig gaf de Beier mij een goed gevoel om 'm ook werkelijk aan te schaffen...gezien de vele Indianen verhalen was ik toch wat sceptisch...
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
JAAAAAAAAAAAA.....enough said....
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
...zou zo maar kunnen ja....E60 M5 of een M6.....Silverstone blue
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
...auto geeft je heel wat terug in de vorm van emotie en rijervaring.....in dit geval een 4 persoonswagen waar je heerlijk mee kan "knallen" maar ook rustig kan genieten van de techniek...
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
...tot nu toe alleen kunnen vaststellen dat de remmerij echt bagger is...
...E39 M5...omdat ik zo'n auto gewoon een keer MOEST hebben.
Gelukkig gaf de Beier mij een goed gevoel om 'm ook werkelijk aan te schaffen...gezien de vele Indianen verhalen was ik toch wat sceptisch...
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
JAAAAAAAAAAAA.....enough said....

-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
...zou zo maar kunnen ja....E60 M5 of een M6.....Silverstone blue

-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
...auto geeft je heel wat terug in de vorm van emotie en rijervaring.....in dit geval een 4 persoonswagen waar je heerlijk mee kan "knallen" maar ook rustig kan genieten van de techniek...
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
...tot nu toe alleen kunnen vaststellen dat de remmerij echt bagger is...
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
- Locatie: omg. sittard
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
ik rijdt de e30 m3.. was op mijn 16de verlieft geworden op de witte van mijn buren.het geluid en de looks waren helemaal mijn ding..10 jaar later kon ik deze droom waar maken!
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
omdat ik in de e30 m3 van een maatje had gereden die een s14 erin had maar verder erg strak kwa wegligng was viel me gelijk op dat ze te weinig vermogen hebben.. vandaar mijn keus eentje te kopen met meer dan standaard vermogen en zo kwam ik na een lange zoektocht uit bij mijn e30 m3 met m5 blok
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
voor mij is de e30 m3 het ultiemste en zou deze weg gaan wat ik sterk betwijfel dan kwam er een sportevo voor in de plaats in showroomstaat..
als daily zou ik mijn 2de favoriet de e39 m5 willen rijden maar een e34 m5 3,8 vind ik ook niet misselijk
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
de acceleratie boven 4k rpm en het geluid wat daarbij losbrult.de wegliging op circuits en het heerlijke driften/powersliden.warm rijden is bijna niet kapot te krijgen mitz goed onderhoudt en alles regelmatig nachekken.elk kleinigheidje wat mis is al ist maar een of andere sensor merk je direct aan de prestatie's dus weet je snel dat iets kapot is!
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
zeker de remmen en het vele onderhoudt wat noodzakelijk is! duur.. antivrouwen auto de e30 m3
ik rijdt de e30 m3.. was op mijn 16de verlieft geworden op de witte van mijn buren.het geluid en de looks waren helemaal mijn ding..10 jaar later kon ik deze droom waar maken!
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
omdat ik in de e30 m3 van een maatje had gereden die een s14 erin had maar verder erg strak kwa wegligng was viel me gelijk op dat ze te weinig vermogen hebben.. vandaar mijn keus eentje te kopen met meer dan standaard vermogen en zo kwam ik na een lange zoektocht uit bij mijn e30 m3 met m5 blok
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
voor mij is de e30 m3 het ultiemste en zou deze weg gaan wat ik sterk betwijfel dan kwam er een sportevo voor in de plaats in showroomstaat..
als daily zou ik mijn 2de favoriet de e39 m5 willen rijden maar een e34 m5 3,8 vind ik ook niet misselijk
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
de acceleratie boven 4k rpm en het geluid wat daarbij losbrult.de wegliging op circuits en het heerlijke driften/powersliden.warm rijden is bijna niet kapot te krijgen mitz goed onderhoudt en alles regelmatig nachekken.elk kleinigheidje wat mis is al ist maar een of andere sensor merk je direct aan de prestatie's dus weet je snel dat iets kapot is!
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
zeker de remmen en het vele onderhoudt wat noodzakelijk is! duur.. antivrouwen auto de e30 m3

- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW ///M register van Driving Fun
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
E46 M3, was en is mijn droom, ik kon hem waarmaken en ik ging er dus voor, BMW zit in mijn genen, zal altijd zo zijn, liefhebber pur sang.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja, kan niet anders zeggen
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Zeer waarschijnlijk wel, E92 M3
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
-Total package; uiterlijk low profile, maar toch dik en compact, mooiste interieur ever, motor is een snoepje.
-Daily drivabilaty
-Verbruik
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?[/quote]
-afschrijving
-niet altijd superieure materialen gebruikt, dwz er toch dingen harder slijten dan je op grond van de prijs zou mogen verwachten.
- geluid op de snelweg, das mi net te veel van het goede, wordt snel vermoeiend IMO, ik hoop dat de nieuwe daar iets minder last van heeft. Ook de bekende snerp vind ik een nadeel; het is gewoon te scherp, te opvallend, ik wil niet opvallen, low profile is the key IMO
E46 M3, was en is mijn droom, ik kon hem waarmaken en ik ging er dus voor, BMW zit in mijn genen, zal altijd zo zijn, liefhebber pur sang.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja, kan niet anders zeggen
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Zeer waarschijnlijk wel, E92 M3
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
-Total package; uiterlijk low profile, maar toch dik en compact, mooiste interieur ever, motor is een snoepje.
-Daily drivabilaty
-Verbruik
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?[/quote]
-afschrijving
-niet altijd superieure materialen gebruikt, dwz er toch dingen harder slijten dan je op grond van de prijs zou mogen verwachten.
- geluid op de snelweg, das mi net te veel van het goede, wordt snel vermoeiend IMO, ik hoop dat de nieuwe daar iets minder last van heeft. Ook de bekende snerp vind ik een nadeel; het is gewoon te scherp, te opvallend, ik wil niet opvallen, low profile is the key IMO
Laatst gewijzigd door romo op 23 jun 2007, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom van H.
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
- Locatie: Wijchen
Re: BMW ///M register van Driving Fun
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
E36 M3 3.0 Sedan.
Hiervoor gekozen omdat het voor mij een zeer geschikte ringtool is, veel "bang for your buck". Lekker veel pk's, betrouwbaar en (relatief) betaalbaar. Bovendien was ik erg tevreden met mijn vorige ringtool, een e36 325i, dus was dit de logische opvolger. Ik heb voor de Sedan gekozen omdat deze in gestripte staat lichter is dan de coupe, en het een keer wat anders is
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Hier kan ik kort over zijn: JA!
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Als ringtool hoop ik dat deze nog lang meegaat. Mocht ie een keer weggaan dan is de kans groot dat de opvolger weer een M3 wordt.
Dagelijks rijdt ik helaas niet in een M, maar in een 330D, door de hoge benzinekosten zal mijn volgende daily ook wel weer een diesel worden.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Alles is gewoon goed aan de auto! Heerlijke balans, heerlijke motor die hoge toeren fijn vind en direct reageerd, betrouwbare techniek, etc. etc.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Weinig zwakke punten imo, misschien het lichtelijk foute imago, maar dat houd je altijd bij snelle/dure auto's.
E36 M3 3.0 Sedan.
Hiervoor gekozen omdat het voor mij een zeer geschikte ringtool is, veel "bang for your buck". Lekker veel pk's, betrouwbaar en (relatief) betaalbaar. Bovendien was ik erg tevreden met mijn vorige ringtool, een e36 325i, dus was dit de logische opvolger. Ik heb voor de Sedan gekozen omdat deze in gestripte staat lichter is dan de coupe, en het een keer wat anders is

-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Hier kan ik kort over zijn: JA!
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Als ringtool hoop ik dat deze nog lang meegaat. Mocht ie een keer weggaan dan is de kans groot dat de opvolger weer een M3 wordt.
Dagelijks rijdt ik helaas niet in een M, maar in een 330D, door de hoge benzinekosten zal mijn volgende daily ook wel weer een diesel worden.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Alles is gewoon goed aan de auto! Heerlijke balans, heerlijke motor die hoge toeren fijn vind en direct reageerd, betrouwbare techniek, etc. etc.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Weinig zwakke punten imo, misschien het lichtelijk foute imago, maar dat houd je altijd bij snelle/dure auto's.
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: BMW ///M register van Driving Fun
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
E36 M3 3.2. Ik heb het model zelf van kinds af aan al mooi gevonden. Daarbij is de 3.2 de snelste en het meest technologisch vooruitstrevende model van de serie.
E36 M3 3.0. Auto in aanbouw om mee te racen. Om dezelfde reden als punt 1. Ook al heb ik tussentijds een E30 en een 325i gehad een M3 bleef toch aantrekken dus zo snel de kans zich voordeed meteen gedaan. Voordeel tov de 3.2 is dat onderdelen veel goedkoper te vervangen zijn, lagere aanschaf en een betere tunability.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Sommige vlakken wel. Motorisch zeg ik niks meer aan doen. Qua onderstel setting voldeed deze niet aan mijn eisen dus daarom is de 3.2 op mijn wensen aangepast.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Hoeft niet, maar de mogelijkheid blijft zeker open. E39 M5 is een goed alternatief vanwege de V8 met zijn hoge koppel, die is imho iets meer geschikt voor zaken als een trailer er achter
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Niet in 1 ding uitblinken maar allround zijn het fantastische auto's waarmee je een hoop kanten op kan.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Word gezien als statussymbool, daardoor maak je je niet erg populair bij sommige bevolkingsgroepen. Onderdelenprijzen zijn ///Marketing.
E36 M3 3.2. Ik heb het model zelf van kinds af aan al mooi gevonden. Daarbij is de 3.2 de snelste en het meest technologisch vooruitstrevende model van de serie.
E36 M3 3.0. Auto in aanbouw om mee te racen. Om dezelfde reden als punt 1. Ook al heb ik tussentijds een E30 en een 325i gehad een M3 bleef toch aantrekken dus zo snel de kans zich voordeed meteen gedaan. Voordeel tov de 3.2 is dat onderdelen veel goedkoper te vervangen zijn, lagere aanschaf en een betere tunability.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Sommige vlakken wel. Motorisch zeg ik niks meer aan doen. Qua onderstel setting voldeed deze niet aan mijn eisen dus daarom is de 3.2 op mijn wensen aangepast.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Hoeft niet, maar de mogelijkheid blijft zeker open. E39 M5 is een goed alternatief vanwege de V8 met zijn hoge koppel, die is imho iets meer geschikt voor zaken als een trailer er achter
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Niet in 1 ding uitblinken maar allround zijn het fantastische auto's waarmee je een hoop kanten op kan.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Word gezien als statussymbool, daardoor maak je je niet erg populair bij sommige bevolkingsgroepen. Onderdelenprijzen zijn ///Marketing.
- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
BMW Z3 M Coupe S50. gekozen aangezien het vanaf het moment van onthulling een droomwagen is geweest voor mij. Na mijn 300zx is dit een hele verademing, Snel en dat VOEL je ook, eigenwijs, geen stumperhulpjes
en perfecte driftwagen. Groot genoeg voor vakantie en houdt zijn waarde goed vast. Kon niet blijer zijn dan met de koop van deze auto. Gaat dan ook nooit meer weg!!
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
MEER dan dat, had al veel gelezen en gezien in boekjes en tv (topgear) en daaardoor wilde ik nog sneller overstappen. In het echt, nog vele malen beter dan ik had verwacht, altijd vermogen, snelheidsgevoel is super en alles voelt erg degelijk aan. Interieur vind ik ook geweldig met die analoge metertjes erin.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Nee en ja, MIjn M Coupe zal nooit meer weggaan en rij ik plat komt er zeker weer 1. Mijn andere auto zal echter geen BMW worden, maar waarschijnlijk een TVR cerbera. Dit zal echter nog wel 1 a 2 jaar duren.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Vermogen dat de motor levert op welk punt dan ook. Het geluid met een eisenmann eronder :twisted: en de bouwkwaliteit.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Onderstel vind ik wel stevig, maar voor mijn eigen smaak mag dit veel strakker. In hogesnelheidsbochten mis ik dan het vertrouwen in de wagen. En het bandenslijtage vind ik echt veels te gek
BMW Z3 M Coupe S50. gekozen aangezien het vanaf het moment van onthulling een droomwagen is geweest voor mij. Na mijn 300zx is dit een hele verademing, Snel en dat VOEL je ook, eigenwijs, geen stumperhulpjes

-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
MEER dan dat, had al veel gelezen en gezien in boekjes en tv (topgear) en daaardoor wilde ik nog sneller overstappen. In het echt, nog vele malen beter dan ik had verwacht, altijd vermogen, snelheidsgevoel is super en alles voelt erg degelijk aan. Interieur vind ik ook geweldig met die analoge metertjes erin.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Nee en ja, MIjn M Coupe zal nooit meer weggaan en rij ik plat komt er zeker weer 1. Mijn andere auto zal echter geen BMW worden, maar waarschijnlijk een TVR cerbera. Dit zal echter nog wel 1 a 2 jaar duren.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Vermogen dat de motor levert op welk punt dan ook. Het geluid met een eisenmann eronder :twisted: en de bouwkwaliteit.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Onderstel vind ik wel stevig, maar voor mijn eigen smaak mag dit veel strakker. In hogesnelheidsbochten mis ik dan het vertrouwen in de wagen. En het bandenslijtage vind ik echt veels te gek

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Inderdaad Kees dat onderstel moet je wat aanpassen met goede dempers en wat verlaging! verder minimaal 18 inch maar 19inch staat beter en werkt nog net erg goed, geeft meer vertrouwen bij hoge snelheids bochten en snelle wisselingen van bocht naar bocht... I've bin there done that
Eneuh je hebt gelijk, kijk naar mij dit is al mijn 5d Z3M en mijn 4d Z3 M coupe, toen die uitkwam was ik meteen verliefd, damn kwam een tijdje daarna die Hartge uit..boy oh boy wat een car, achja dacht ik...en kijk nu vele jaren later staat dat apparaat bij mij in de schuur
erg vreemd als ik terug kijk in mijn koppie naar 1998/1999 toen ze er al mee bezig waren.
de M coupe is the best all rounder als je geen gezin hebt natuurlijk 8)

Eneuh je hebt gelijk, kijk naar mij dit is al mijn 5d Z3M en mijn 4d Z3 M coupe, toen die uitkwam was ik meteen verliefd, damn kwam een tijdje daarna die Hartge uit..boy oh boy wat een car, achja dacht ik...en kijk nu vele jaren later staat dat apparaat bij mij in de schuur

de M coupe is the best all rounder als je geen gezin hebt natuurlijk 8)
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
Ik rij een BMW e46 M3 CS. De CS is een officieel M3 model die in de nadagen van de e46 cariere werd geintroduceerd. Om precies te zijn november 2004, de eerste modellen werden in maart 2005 uitgeleverd. In de USA werd de CS onder de naam ZCP verkocht. DE CS verschilt op een aantal vlakken tov een standaard M3. Hij heeft de remmen, het stuurhuis (korter), de velgen en het stuur van de CSL. Mijn uitvoering is van een SMG II bak voorzien een fantastisch mooi systeem dat een extra dimensie toevoegd aan de rijbeleving van een M3. Mijn M3 CS is voorzien van de exclusieve kleur interlagos blauw die alleen voor de CS leverbaar was. Deze auto is de enige uitvoering die in NL op kenteken is gezet. Ondertussen schijnt er ook hier en daar een grijze import uitvoering uit Duitsland rond te rijden. De M3 2005 modellen zijn minder stug geveerd en hebben een betere road contact dan de voorgaande modellen. Waarom ik voor deze auto heb gekozen ? Ik was al lange tijd op zoek naar een M3 maar kon niet eentje vinden die aan mijn wensen en eissen voldeed. Deze auto kocht ik over van Andre die hem een jaar eerder nieuw had gekocht. De auto was in absolute nieuwstaat en in mijn ogen de mooiste M3 die er rond reed. En dat vind ik tot op vandaag de dag nog steeds zo.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja, en nee, een beetje dubbel. Qua karakter is mijn M3 een unieke auto als ik hem vergelijk met al mijn voorgaande sportieve auto's. Het hoogtoerige motorconcept is elke keer weer een feest, maar vraagt, smeekt om gebruikt te worden. Soms kan dat wat vermoeiend zijn vooral als je comfortabel/rustig wil rijden. De instante power die je ter beschikking hebt kan rijbewijs killing zijn. Ik heb ondertussen aardig mijn rijstijl aangepast, en probeer niet steeds het maximale er uit te halen omdat de snelheden dan gewoon te hoog liggen. (niet voor mij, maar wel voor mijn rijbewijs). Maar daar tegen over staat dat het weer wat minder feest is. Blijft een beetje schipperen met het karakter van de auto.
De auto is wel praktisch voor een auto met sportwagen aspiratie. Gewoon als een dagelijkse auto inzetbaar met alle voorzieningen waarmee een BMW is uitgerust. Qua emotie en beleving voldoet het M gevoel 100 procent.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Nee ik denk het niet, een aantal factoren, die nieuwste M modellen spreken me minder aan. Vooral de echt grote uitvoeringen zoals een M5 en M6 zijn niet echt mijn ding. ook de aankomende M3 heeft teveel punten waar ik niet echt warm voor loop. Aan de andere kant heb je de 2 zits M uitvoeringen en die vind ik weer te onpraktisch met 2 kleine kindertjes.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Sterke punten zijn het instant vermogen dat je ook goed op de straat kwijt kan, gasrespons, afwerking en kwaliteit. ook de technologie die in de auto is verwerkt is net een stap beter dan de andere auto's van dezelfde generatie. Ook het exclusieve karakter spreekt me aan. En vooral het uiterlijk van mijn auto want die vind ik fantastisch. Ook het brandstog verbruik vind ik acceptabel.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?[/quote]
Zwakke punten zijn de in verhouding erg hoge prijs en de daaraan gekoppelde hoge afschrijving. Ook de slijtage zal hoger zijn door extremer gebruik. Verder vind de kwaliteit goed maar gezien de hoge prijs niet beter dan standaard BMW's. Bandenslijtage is helaas ook behoorlijk. Verder heb ik altijd een beetje het idee dat ik extra zuinig op de auto moet zijn. Dit heeft ook weer te maken met de hoge (aanschaf)kosten
Ik rij een BMW e46 M3 CS. De CS is een officieel M3 model die in de nadagen van de e46 cariere werd geintroduceerd. Om precies te zijn november 2004, de eerste modellen werden in maart 2005 uitgeleverd. In de USA werd de CS onder de naam ZCP verkocht. DE CS verschilt op een aantal vlakken tov een standaard M3. Hij heeft de remmen, het stuurhuis (korter), de velgen en het stuur van de CSL. Mijn uitvoering is van een SMG II bak voorzien een fantastisch mooi systeem dat een extra dimensie toevoegd aan de rijbeleving van een M3. Mijn M3 CS is voorzien van de exclusieve kleur interlagos blauw die alleen voor de CS leverbaar was. Deze auto is de enige uitvoering die in NL op kenteken is gezet. Ondertussen schijnt er ook hier en daar een grijze import uitvoering uit Duitsland rond te rijden. De M3 2005 modellen zijn minder stug geveerd en hebben een betere road contact dan de voorgaande modellen. Waarom ik voor deze auto heb gekozen ? Ik was al lange tijd op zoek naar een M3 maar kon niet eentje vinden die aan mijn wensen en eissen voldeed. Deze auto kocht ik over van Andre die hem een jaar eerder nieuw had gekocht. De auto was in absolute nieuwstaat en in mijn ogen de mooiste M3 die er rond reed. En dat vind ik tot op vandaag de dag nog steeds zo.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja, en nee, een beetje dubbel. Qua karakter is mijn M3 een unieke auto als ik hem vergelijk met al mijn voorgaande sportieve auto's. Het hoogtoerige motorconcept is elke keer weer een feest, maar vraagt, smeekt om gebruikt te worden. Soms kan dat wat vermoeiend zijn vooral als je comfortabel/rustig wil rijden. De instante power die je ter beschikking hebt kan rijbewijs killing zijn. Ik heb ondertussen aardig mijn rijstijl aangepast, en probeer niet steeds het maximale er uit te halen omdat de snelheden dan gewoon te hoog liggen. (niet voor mij, maar wel voor mijn rijbewijs). Maar daar tegen over staat dat het weer wat minder feest is. Blijft een beetje schipperen met het karakter van de auto.
De auto is wel praktisch voor een auto met sportwagen aspiratie. Gewoon als een dagelijkse auto inzetbaar met alle voorzieningen waarmee een BMW is uitgerust. Qua emotie en beleving voldoet het M gevoel 100 procent.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Nee ik denk het niet, een aantal factoren, die nieuwste M modellen spreken me minder aan. Vooral de echt grote uitvoeringen zoals een M5 en M6 zijn niet echt mijn ding. ook de aankomende M3 heeft teveel punten waar ik niet echt warm voor loop. Aan de andere kant heb je de 2 zits M uitvoeringen en die vind ik weer te onpraktisch met 2 kleine kindertjes.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Sterke punten zijn het instant vermogen dat je ook goed op de straat kwijt kan, gasrespons, afwerking en kwaliteit. ook de technologie die in de auto is verwerkt is net een stap beter dan de andere auto's van dezelfde generatie. Ook het exclusieve karakter spreekt me aan. En vooral het uiterlijk van mijn auto want die vind ik fantastisch. Ook het brandstog verbruik vind ik acceptabel.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?[/quote]
Zwakke punten zijn de in verhouding erg hoge prijs en de daaraan gekoppelde hoge afschrijving. Ook de slijtage zal hoger zijn door extremer gebruik. Verder vind de kwaliteit goed maar gezien de hoge prijs niet beter dan standaard BMW's. Bandenslijtage is helaas ook behoorlijk. Verder heb ik altijd een beetje het idee dat ik extra zuinig op de auto moet zijn. Dit heeft ook weer te maken met de hoge (aanschaf)kosten
- markk
- Berichten: 3893
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
e46 m3, carbon zwart, 19" velgen
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Yep, het geeft je aanzien op DF.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Nee, op DF vallen de M modellen steeds meer onder ///Marketing. Volgende auto is waarschijnlijk een zo kaal mogelijke 2-deurs 135i met sper. Of nog even wachten op de evenzo lelijke 1-coupe.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Status op DF
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Raakt op DF snel uit de mode en kost je elke cent die je verdient, en meer.
Alles met een dikke
. Voor serieuze antwoorden zie "mijn auto" ...
Mark.
e46 m3, carbon zwart, 19" velgen
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Yep, het geeft je aanzien op DF.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Nee, op DF vallen de M modellen steeds meer onder ///Marketing. Volgende auto is waarschijnlijk een zo kaal mogelijke 2-deurs 135i met sper. Of nog even wachten op de evenzo lelijke 1-coupe.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Status op DF
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Raakt op DF snel uit de mode en kost je elke cent die je verdient, en meer.
Alles met een dikke

Mark.
- Jeroen Watermulder
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:50
- Locatie: Veluwe
Re: BMW ///M register van Driving Fun
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
Van november 2000 tot september 2001 had ik een 1997 E36 M3 3.2 SMG. De M3 was eigenlijk altijd al mijn droomauto en ging zomaar op een zaterdag rondkijken voor een M3. Uiteindelijk een prachtige estoril blauwe gevonden. Ik was niet speciaal naar een SMG op zoek, maar deze had het toevallig en hij was te mooi om te laten staan.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Meer dan. De auto was beter in alles wat ik durfde te dromen, zelfs het verbruik.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Dat zit er helaas voorlopig niet in. Vrouw, 1 kleine, een 2e op komst en 2 honden. Geen ruimte voor een M. Als de honden er over een tijdje niet meer zijn misschien een E39 M5, dat lijkt me wel wat.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Supersportwagenprestaties gecombineerd met dagelijkse bruikbaarheid. Maar dat hebben wel meer merken natuurlijk. Er hoort nog een afkorting bij waardoor de M extra bijzonder wordt. RWD
Het is gewoon een bepaalde emotie ook wat de M van BMW bij mij los maakt.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
De aandacht die deze auto's trekken bij de sterke arm der wet en de extra diefstaligvoeligheid. De mijne is dus destijds ook gestolen. Ook zijn ze extra gevoelig voor onderdelendiefstal. Denk maar aan de populairiteit van de E36 M3 spiegels.
En door afgunst o.i.d. zijn de M'etjes ook extra gevoelig voor vandalisme.
Van november 2000 tot september 2001 had ik een 1997 E36 M3 3.2 SMG. De M3 was eigenlijk altijd al mijn droomauto en ging zomaar op een zaterdag rondkijken voor een M3. Uiteindelijk een prachtige estoril blauwe gevonden. Ik was niet speciaal naar een SMG op zoek, maar deze had het toevallig en hij was te mooi om te laten staan.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Meer dan. De auto was beter in alles wat ik durfde te dromen, zelfs het verbruik.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Dat zit er helaas voorlopig niet in. Vrouw, 1 kleine, een 2e op komst en 2 honden. Geen ruimte voor een M. Als de honden er over een tijdje niet meer zijn misschien een E39 M5, dat lijkt me wel wat.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Supersportwagenprestaties gecombineerd met dagelijkse bruikbaarheid. Maar dat hebben wel meer merken natuurlijk. Er hoort nog een afkorting bij waardoor de M extra bijzonder wordt. RWD
Het is gewoon een bepaalde emotie ook wat de M van BMW bij mij los maakt.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
De aandacht die deze auto's trekken bij de sterke arm der wet en de extra diefstaligvoeligheid. De mijne is dus destijds ook gestolen. Ook zijn ze extra gevoelig voor onderdelendiefstal. Denk maar aan de populairiteit van de E36 M3 spiegels.
En door afgunst o.i.d. zijn de M'etjes ook extra gevoelig voor vandalisme.
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
'03 e46 M3 SMGII
Na een '95 e36 M3 3.0 sedan gereden te hebben werd het me beetje bij beetje toch duidelijk, ik heb de verkeerde gekocht. Mijn droomwagen was en bleef de e46 M3. Ik heb dus eigenlijk gevoelsmatig gereageerd en de e36 ingeruild voor een e46. Ik ben heel erg kritisch op autogebied maar op deze auto heb ik weinig aan te merken. Ik ben er zelfs een klein beetje verliefd op dus vandaar
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja, verwachtigen zijn volledig ingevuld. Maar na een tijdje met de auto te rijden komen dingen boven die je anders zou willen zien. Dus het is afwachten. In mijn geval gaat dit waarschijnlijk motorvermogen zijn. Alles onder de 500pk en zulk voorbeeldig weggedrag gaat me na een tijdje vervelen vrees ik.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ik weet het niet, mss wel, mss niet... Zoiezo wil ik ooit nog een 750iL gehad hebben dus grote kans dat dat de volgende wordt. Dat wil niet zeggen dat ik geen liefhebber ben, integendeel. Ik draag BMW in het algemeen een erg warm hart toe vanwege hun bedrijfscultuur, marktpositie en sterke/vooruitstrevende/toonaangevende producten.
Nieuw zou ik NOOIT een BMW M kopen, tenzij ik nog ergens een erg rijke stervende suikertante heb zitten of de Lotto win.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
De motoren. Wàt een pareltjes zijn het toch, stuk voor stuk! Souplesse, explosiviteit, rafinatie en rouw tegelijk... heerlijk!
Ook de doordachte combinatie van compromissen, waar de M's op geen enkel vlak door de mand vallen. Niet veel constructeurs kunnen dat nadoen...
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
De populariteit en diefstalgevoeligheid. Iedereen heeft je gezien en na een week weet iedereen wie je bent en waar je woont. Hou ik niet zo van. Ik ben al druk aan het nadenken over extra alarminstallaties in auto + garage.
'03 e46 M3 SMGII
Na een '95 e36 M3 3.0 sedan gereden te hebben werd het me beetje bij beetje toch duidelijk, ik heb de verkeerde gekocht. Mijn droomwagen was en bleef de e46 M3. Ik heb dus eigenlijk gevoelsmatig gereageerd en de e36 ingeruild voor een e46. Ik ben heel erg kritisch op autogebied maar op deze auto heb ik weinig aan te merken. Ik ben er zelfs een klein beetje verliefd op dus vandaar

-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja, verwachtigen zijn volledig ingevuld. Maar na een tijdje met de auto te rijden komen dingen boven die je anders zou willen zien. Dus het is afwachten. In mijn geval gaat dit waarschijnlijk motorvermogen zijn. Alles onder de 500pk en zulk voorbeeldig weggedrag gaat me na een tijdje vervelen vrees ik.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ik weet het niet, mss wel, mss niet... Zoiezo wil ik ooit nog een 750iL gehad hebben dus grote kans dat dat de volgende wordt. Dat wil niet zeggen dat ik geen liefhebber ben, integendeel. Ik draag BMW in het algemeen een erg warm hart toe vanwege hun bedrijfscultuur, marktpositie en sterke/vooruitstrevende/toonaangevende producten.
Nieuw zou ik NOOIT een BMW M kopen, tenzij ik nog ergens een erg rijke stervende suikertante heb zitten of de Lotto win.

-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
De motoren. Wàt een pareltjes zijn het toch, stuk voor stuk! Souplesse, explosiviteit, rafinatie en rouw tegelijk... heerlijk!
Ook de doordachte combinatie van compromissen, waar de M's op geen enkel vlak door de mand vallen. Niet veel constructeurs kunnen dat nadoen...
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
De populariteit en diefstalgevoeligheid. Iedereen heeft je gezien en na een week weet iedereen wie je bent en waar je woont. Hou ik niet zo van. Ik ben al druk aan het nadenken over extra alarminstallaties in auto + garage.
-
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22
Re: BMW ///M register van Driving Fun
over welke BMW M uitvoering je rijd of welke eventueel hebt gehad.
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
Ik heb 2 M3's E30. 1 word nu gebouwd als racer en 1 is een originele auto
Voor de auto heb ik gekozen omdat het,voor mij, een jongensdroom is.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ik rij er niet veel mee en gezien m'n huidige dagelijkse auto is de M3 een flinke stap terug maar wel leuk om er gewoon een stukje mee te toeren.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Misschien de nieuwe M3 touring.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Sportviteit?? Niet echt relevant voor een auto van bijna 20 jaar oud
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Heel snel 'sjonnie'imago. de E30 word gelukkig anders bekeken.
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
Ik heb 2 M3's E30. 1 word nu gebouwd als racer en 1 is een originele auto
Voor de auto heb ik gekozen omdat het,voor mij, een jongensdroom is.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ik rij er niet veel mee en gezien m'n huidige dagelijkse auto is de M3 een flinke stap terug maar wel leuk om er gewoon een stukje mee te toeren.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Misschien de nieuwe M3 touring.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Sportviteit?? Niet echt relevant voor een auto van bijna 20 jaar oud
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Heel snel 'sjonnie'imago. de E30 word gelukkig anders bekeken.
- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Even de knuppel in het hoenderhok...
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
M3 3.2 E36. Voor trackdays aangeschaft. Moest voldoende vermogen hebben, motor voorin en RWD.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Mijn verwachtingen waren zeer hooggespannen naar wat ik van M3's had gelezen (vooral van ene matrassen verkoper....
) Die maakt ie waar als het om openbare weg gebruik gaat en je niet het uiterste verlangt. Op het circuit was het in standaard trim een debacle.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ik denk het niet, of ik moet geld teveel hebben.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Heb ik nog niet kunnen ontdekken.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Dat na ieder trackday er wel aan gesleuteld moet worden.
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
M3 3.2 E36. Voor trackdays aangeschaft. Moest voldoende vermogen hebben, motor voorin en RWD.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Mijn verwachtingen waren zeer hooggespannen naar wat ik van M3's had gelezen (vooral van ene matrassen verkoper....

-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ik denk het niet, of ik moet geld teveel hebben.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Heb ik nog niet kunnen ontdekken.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Dat na ieder trackday er wel aan gesleuteld moet worden.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 mei 2007, 11:05
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
M5 E39 gekozen, snelheid kracht emotie. Deze auto is gewoon fantastisch.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Zekerste weten maar alles went op een gegeven moment ik was al aan het kijke of ik hem wat sneller kon make..
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ja de volgende gaat er zeker kome. doe is een gok. m5 e60 met een meistershaft uitlaat( check filmpje maar op youtube)
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
kracht in bedwang weten te houden....
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
de remmetjes.. maar die worden binnenkort vervangen door ietsanders:)
so far so good....
M5 E39 gekozen, snelheid kracht emotie. Deze auto is gewoon fantastisch.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Zekerste weten maar alles went op een gegeven moment ik was al aan het kijke of ik hem wat sneller kon make..
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ja de volgende gaat er zeker kome. doe is een gok. m5 e60 met een meistershaft uitlaat( check filmpje maar op youtube)
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
kracht in bedwang weten te houden....
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
de remmetjes.. maar die worden binnenkort vervangen door ietsanders:)
so far so good....
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
M3 GT niet voor gekozen per ongeluk ingeruild en gehouden
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Absoluut, die weinige keren dat ik erin rij is het echt 1 groot feest!
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Eeeeehhhhh, ik hou deze het is goed zo
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Powerrrrrrrr, echt in elk toerental trekt het ding als een beer
, het geluid is ook mega
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M
Wegligging is wel van 1995 en de remmen ook.
M3 GT niet voor gekozen per ongeluk ingeruild en gehouden
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Absoluut, die weinige keren dat ik erin rij is het echt 1 groot feest!
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Eeeeehhhhh, ik hou deze het is goed zo
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Powerrrrrrrr, echt in elk toerental trekt het ding als een beer

-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M
Wegligging is wel van 1995 en de remmen ook.
- Carl Coussens
- Berichten: 286
- Lid geworden op: 10 jun 2007, 09:37
- Locatie: Moerbeke (Geraardsbergen)
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
M3 E30, DTM uit de jaren 80 blijft mijn ziel beroeren.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Zeer zeker, BMW Motorsport ten voeten uit.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ja,E 46 M3 komt er nog bij, E30 gaat nooit weg
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Duurzaamheid en uithouding van hun motoren.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Plaatsgebrek voor grote dikke mensen
M3 E30, DTM uit de jaren 80 blijft mijn ziel beroeren.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Zeer zeker, BMW Motorsport ten voeten uit.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ja,E 46 M3 komt er nog bij, E30 gaat nooit weg
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Duurzaamheid en uithouding van hun motoren.
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Plaatsgebrek voor grote dikke mensen

- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
E30 M3, Exclusiviteit, Zeldzaamheid, snelheid en het ware auto rijden komen naar boven bij dit type
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja helemaal!!
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ben al jaren een liefhebber van de 400 pk sterke E39. Wellicht dat deze dan ook zomaar een keer op de stoep kan komen staan.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Bij het starten van de motor een smile van oor tot oor hebben
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Trekt af en toe wat fout publiek...
E30 M3, Exclusiviteit, Zeldzaamheid, snelheid en het ware auto rijden komen naar boven bij dit type
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
Ja helemaal!!
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Ben al jaren een liefhebber van de 400 pk sterke E39. Wellicht dat deze dan ook zomaar een keer op de stoep kan komen staan.
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Bij het starten van de motor een smile van oor tot oor hebben
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Trekt af en toe wat fout publiek...
- Frits
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:09
- Locatie: Ham, België
Re: BMW ///M register van Driving Fun
-Welke M uitvoering rij je en waarom juist voor deze gekozen ?
Daily: E39 M5. Ik twijfelde op dat moment tussen E46 M3 en E39 M5. Ik ben nooit echt voor de looks van de E46 geweest, en de M5 was gewoon stukken goedkoper in aankoop.
Fun: E36 M3: Veel wendbaarder dan de loggere E39, goedkoper om te tracken.
Hobby: E24 M635CSi: Dit is gewoon de mooiste auto die BMW ooit gemaakt heeft.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
E39: volledig... Dit is de perfecte wagen voor dagelijks gebruik (verbruik niet meegerekend). Power op elk toerental, zolang je op de openbare weg blijft, ben je zowat de King of the Road.
E36: deels... Kwestie van baanvastheid en wendbaarheid scoort hij beter dan ik verwacht had. Kwestie van power vind ik het maar plattekes.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Normaalgezien over anderhalf jaar opnieuw een E39 M5 (de huidige zal dan teveel kms hebben).
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Throttle response
De wagen laat zich goed aanvoelen, en is makkelijk corrigeerbaar.
Throttle response
Sneller dan ze eruit zien
Throttle response
-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Remmen...
Daily: E39 M5. Ik twijfelde op dat moment tussen E46 M3 en E39 M5. Ik ben nooit echt voor de looks van de E46 geweest, en de M5 was gewoon stukken goedkoper in aankoop.
Fun: E36 M3: Veel wendbaarder dan de loggere E39, goedkoper om te tracken.
Hobby: E24 M635CSi: Dit is gewoon de mooiste auto die BMW ooit gemaakt heeft.
-Voldoet je M aan de verwachting die je van een BMW M had ?
E39: volledig... Dit is de perfecte wagen voor dagelijks gebruik (verbruik niet meegerekend). Power op elk toerental, zolang je op de openbare weg blijft, ben je zowat de King of the Road.
E36: deels... Kwestie van baanvastheid en wendbaarheid scoort hij beter dan ik verwacht had. Kwestie van power vind ik het maar plattekes.
-Is je volgende auto weer een BMW M ? Zoja welk type ?
Normaalgezien over anderhalf jaar opnieuw een E39 M5 (de huidige zal dan teveel kms hebben).
-Wat zijn volgens jou de sterke punten van een BMW M ?
Throttle response

De wagen laat zich goed aanvoelen, en is makkelijk corrigeerbaar.
Throttle response

Sneller dan ze eruit zien
Throttle response

-Wat zijn volgens jou de zwakke punten van een BMW M ?
Remmen...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], JdvPolo en 6 gasten