Nice to have dus maar meer niet. Ik vond de zes bak in de E36 M wel lekker voor op de snelweg maar in de Z3 heb ik die 6e ook weer nooit echt gemist. Ook daar blijft ie lekker levendig van.Bert ///M3 schreef:De eerste 5 versnellingen zijn ook hetzelfde als bij een 6 bak alleen de 6 is handig op de snelweg. Z3M heeft een 3.23 diff volgens mij ipv 3.62 die de E46 M3 heeft maar een E46 M3 staat ook op grotere wielen en een Z3M maakte origineel natuurlijk maar 7600 RPM.Niels schreef:6-bak lijkt mij nog mooier maar met de 5-bak heb ik niet het gevoel levendigheid te missen. Een Z3-M is dan ook een stukje lichter dan de M3.
Verder is het een makkelijke swap, de aanbouwdelen kan je gewoon bij BMW bestellen.
DME even omprogrammeren maar dat is tegenwoordig goed zelf te doen.
1999 Z3 Coupé 2.8
- Niels
- Berichten: 22511
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
die 6-bak wat ik op de Hartge had vond ik wel prettig, maar na eerst 4 x een Z3M met 5-bak te hebben gehad, moest ik daar wel aan wennen, vergat hem in het begin vaan in z'n 6 te zetten haha, magoed dat ding kon ook makkelijk 240 oid in 5 maar 1x aan gewend een prettige bak.
denk dat die bak achter de 5 en 7 en 8 serie zat, geen idee verder (kom ik zo niet op) weet ook niet of zoiets veel anders is of past op een S54?
denk dat die bak achter de 5 en 7 en 8 serie zat, geen idee verder (kom ik zo niet op) weet ook niet of zoiets veel anders is of past op een S54?
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Er zijn heel veel dingen die passen, er waren ook gewone E46 met 6 bakken en die passen ook gewoon volgens mij.
Het enige probleem wat ik ooit met de E36 M3 5 bak gehad heb icm met een S54 is dat ze eigenlijk niet geschikt zijn voor het koppel. Ze gaan niet direct stuk maak bijvoorbeeld op een circuit kookt bij mij de olie en ik heb daarom een catch tank op de bak zitten. Voor op straat maakt het niet zo veel uit. Eigenlijk wel raar dat BMW ze zelf gebruikt heeft in de Z3M.
Het enige probleem wat ik ooit met de E36 M3 5 bak gehad heb icm met een S54 is dat ze eigenlijk niet geschikt zijn voor het koppel. Ze gaan niet direct stuk maak bijvoorbeeld op een circuit kookt bij mij de olie en ik heb daarom een catch tank op de bak zitten. Voor op straat maakt het niet zo veel uit. Eigenlijk wel raar dat BMW ze zelf gebruikt heeft in de Z3M.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
die 5 baks S5D 320Z zitten idd in vele types, van 2.8 tot Z3M en wat e36 + M3 en 5-serie e.d. schijnbaar zie>
http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/23007503993/" onclick="window.open(this.href);return false;
opzich niks mis mee, ik had er destijds in al die normale Z3M's geen probleem mee, maar daarvoor vele 6-bak gehad en terug naar 5 was ook weer wennen haha.
hoe sterk ze zijn? geen idee, ik krijg de GS6-53BZ bak erin H6 voor de S65 M3 die zal wel wat overhouden in een lichtere carros
http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/23007503993/" onclick="window.open(this.href);return false;
opzich niks mis mee, ik had er destijds in al die normale Z3M's geen probleem mee, maar daarvoor vele 6-bak gehad en terug naar 5 was ook weer wennen haha.
hoe sterk ze zijn? geen idee, ik krijg de GS6-53BZ bak erin H6 voor de S65 M3 die zal wel wat overhouden in een lichtere carros

- matthyssie
- Berichten: 6229
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Locatie: VAM-berg
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Kan die S54 gewoon met het 188-diff dan?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
ja prima, zit ook onder Z3M je hebt dan alleen een andere achterplaat met vinnen, maar oude e36 M3 deden dat ook zonder dat soort vinnen, dus echt nodig is het niet, wel beter en of mooier.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
kwam na een zoektocht voor betaalbaar Alpina B8 diff cover (dubbel-oor) ook iets anders leuks tegen voor e30 of e36 compact of z3 die 1 oor hebben aan het diff, lijkt me een leuk systeem
het verdeelt zo meer de krachten, kost 175,-$
wellicht handig als je naar S54 power gaat, blijft de vloer wat langer heel
https://store.garagistic.com/e30-secondary-diff-mount" onclick="window.open(this.href);return false;

wellicht handig als je naar S54 power gaat, blijft de vloer wat langer heel

https://store.garagistic.com/e30-secondary-diff-mount" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Heerlijke input, heren!
Zou ik beginnen met de 5 bak te gebruiken van de 2.8? Achteraf kan ik nog steeds vrij makkelijk swappen toch? Scheelt toch makkelijk 1500 Euro bij de ombouw. Kan de koppeling van de 2.8 tegen het vliegwiel van de S54 worden geschroefd?
Kan ik de 2.8 ECU herprogrammeren naar S54? Of heb ik de S54 ECU nodig?
Die koelvin met twee ogen zal inderdaad een must zijn om met het extra vermogen om te kunnen. Goede link, René!
Zijn er zaken waar ik op moet letten als ik een UK motor haal? En hoe compleet moet het motorblok best zijn?
Zou ik beginnen met de 5 bak te gebruiken van de 2.8? Achteraf kan ik nog steeds vrij makkelijk swappen toch? Scheelt toch makkelijk 1500 Euro bij de ombouw. Kan de koppeling van de 2.8 tegen het vliegwiel van de S54 worden geschroefd?
Kan ik de 2.8 ECU herprogrammeren naar S54? Of heb ik de S54 ECU nodig?
Die koelvin met twee ogen zal inderdaad een must zijn om met het extra vermogen om te kunnen. Goede link, René!
Zijn er zaken waar ik op moet letten als ik een UK motor haal? En hoe compleet moet het motorblok best zijn?
- Niels
- Berichten: 22511
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Ik vermoed dat je een bijbehorende ECU nodig hebt aangezien de 2.8 sowieso een ouder type motor is.
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Klopt en daar moet je een paar dingen aan veranderen.
Maar aangezien de S54 gewoon in een Z3 geleverd is kan je alle aanbouwdelen, radiateur, uitlaatsysteem etc gewoon pasklaar krijgen bij de dealer. Een aantal dingen zijn anders tov de E46 M3, bijvoorbeeld de motor kabelboom en de koelwaterbuizen aan de bijrijderskant etc.
Vliegwiel en koppeling van een 2.8 en S54 zijn beiden 240mm. Ik weet alleen niet of de paspennen voor de drukgroep op dezelfde plaats zitten. Ik heb gewoon een hele set van een E36 M3 gebruikt, volgens mij gebruikt BMW dat ook. Een E46 M3 en een Z3M hebben in elk geval wel een ander vliegwiel volgens mij. Kwestie van even zoeken op http://www.realoem.com-bmw" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar aangezien de S54 gewoon in een Z3 geleverd is kan je alle aanbouwdelen, radiateur, uitlaatsysteem etc gewoon pasklaar krijgen bij de dealer. Een aantal dingen zijn anders tov de E46 M3, bijvoorbeeld de motor kabelboom en de koelwaterbuizen aan de bijrijderskant etc.
Vliegwiel en koppeling van een 2.8 en S54 zijn beiden 240mm. Ik weet alleen niet of de paspennen voor de drukgroep op dezelfde plaats zitten. Ik heb gewoon een hele set van een E36 M3 gebruikt, volgens mij gebruikt BMW dat ook. Een E46 M3 en een Z3M hebben in elk geval wel een ander vliegwiel volgens mij. Kwestie van even zoeken op http://www.realoem.com-bmw" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Klopt veel kan je pasklaar kopen, dat scheelt weer, originele radiateuren zat te koop of een motorsport type voor relatief weinig in de US kan ook, heb ik ook gehaald voor men S65 project.
Je zal ook een Z3M S54 dash tellerunit moeten kopen, zie daar maar eens 2de hands aan te komen
Ik heb een hele tijd daarna gezocht, toen maar een splinternieuwe besteld, kost ff knaken, maar dan heb je wel wat
en ze zijn nog leverbaar.
wellicht kan je ook een Z3M S54 kabelboom kopen en ow, een olie temp klokje Z3M, ik heb gewoon een zwarte besteld Z3M S50, omdat men andere console klokjes ook zwart waren, maar schijnt wel andere aansluiting/besturing? te hebben als van de S54, not sure...dus wellicht moet je wel die van de S54? of kunnen ze het gewoon op de S50 olie temp zetten, not sure.
Koppeling lijkt idd alle 240 uit de Z3 maar zoals bert al aangeeft van die paspennen oid? heb ik geen verstand
mooie van een e46 M3 met computer is, dat je de niet hoeft te tunen om van 7.600 (Z3M S54) naar 7.900rpm ? (e46 M3) te kunnen.
ik zie hier zo 3 soorten kabelboom, alle schijnbaar alleen voord e S54 Z3...magoed, wellicht passen bepaalde delen van de e46 of z4 ook die je misschien meekrijgt?
http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/Z3 ... al_system/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zal ook een Z3M S54 dash tellerunit moeten kopen, zie daar maar eens 2de hands aan te komen

Ik heb een hele tijd daarna gezocht, toen maar een splinternieuwe besteld, kost ff knaken, maar dan heb je wel wat

wellicht kan je ook een Z3M S54 kabelboom kopen en ow, een olie temp klokje Z3M, ik heb gewoon een zwarte besteld Z3M S50, omdat men andere console klokjes ook zwart waren, maar schijnt wel andere aansluiting/besturing? te hebben als van de S54, not sure...dus wellicht moet je wel die van de S54? of kunnen ze het gewoon op de S50 olie temp zetten, not sure.
Koppeling lijkt idd alle 240 uit de Z3 maar zoals bert al aangeeft van die paspennen oid? heb ik geen verstand

mooie van een e46 M3 met computer is, dat je de niet hoeft te tunen om van 7.600 (Z3M S54) naar 7.900rpm ? (e46 M3) te kunnen.
ik zie hier zo 3 soorten kabelboom, alle schijnbaar alleen voord e S54 Z3...magoed, wellicht passen bepaalde delen van de e46 of z4 ook die je misschien meekrijgt?
http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/Z3 ... al_system/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Ok, de ECU scoor ik dan wel met het donorblok. Andere zaken zoals kabelboom, radiator etc. nieuw bij de dealer. Uitlaatsysteem wordt op maat vanaf het spruitstuk. Dubbele buis naar achter met 400 cell racekat en een 2x70mm Eisenmann.
Wat ik me dus afvraag: ik heb recentelijk de koppeling vernieuwd. Als ik het vliegwiel van de S54 vernieuw, welke koppeling moet er dan tegen om met de 5 bak te werken? Die van de E46 M3, E36 M3 of kunnen we het met die van de 2.8?
Olietemp metertje wordt iets digitaal. Mijn cockpit is niet voorzien op de analoge tellers van de Z3M.
Wat ik me dus afvraag: ik heb recentelijk de koppeling vernieuwd. Als ik het vliegwiel van de S54 vernieuw, welke koppeling moet er dan tegen om met de 5 bak te werken? Die van de E46 M3, E36 M3 of kunnen we het met die van de 2.8?
Olietemp metertje wordt iets digitaal. Mijn cockpit is niet voorzien op de analoge tellers van de Z3M.
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
voor excelletjes met onderdeelnummers etc moet ik even op zoek, staat op mijn oude laptop die thuis (in NL ligt). 6 bak is wel fijn vind ik persoonlijk (daarom ook gekozen), echter wel wat duurder ivm cardanas en de 6 bak zelf is gewoon duurder. ECU heb je idd nodig (MSS54 Siemens). kabelbomen had ik allemaal nieuw gekocht bij de dealer van z3m s54, kost wel wat maar dan is alles iig nieuw en fris. even opletten met z3m s54 waterpomp en e46 m3 waterpomp, is namelijk een andere. vandaar dat ik nog een gloednieuwe OEM e46 m3 waterpomp heb liggen lol.
@Jussi vwb je vraag met koppeling/vliegwiel combo: zul je even in realoem.com moeten checken maar volgens mij als je de 5 bak houdt kun je een z3m s54 vliegwiel/koppeling combo gebruiken. verder kun je idd het donorblok het liefst zo compleet mogelijk zoeken omdat je voor alle randzaken los erg veel betaalt. ik had zelfs nog de EWS module en sleutels etc erbij maar die gebruik ik niet.
als ik die excelletjes vind op mijn oude laptop stuur ik je die uiteraard ff op ter referentie, scheelt je een hoop zoekwerk in de bmw literatuur:P
@Jussi vwb je vraag met koppeling/vliegwiel combo: zul je even in realoem.com moeten checken maar volgens mij als je de 5 bak houdt kun je een z3m s54 vliegwiel/koppeling combo gebruiken. verder kun je idd het donorblok het liefst zo compleet mogelijk zoeken omdat je voor alle randzaken los erg veel betaalt. ik had zelfs nog de EWS module en sleutels etc erbij maar die gebruik ik niet.
als ik die excelletjes vind op mijn oude laptop stuur ik je die uiteraard ff op ter referentie, scheelt je een hoop zoekwerk in de bmw literatuur:P
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
je z3 dashboard werkt btw gewoon als je alles aansluit, je hebt alleen geen 9krpm toerenteller en geen olietemp meter. ik heb for time being even een losse z3m olie temp meter geinstalleerd totdat ik een mooie oplossing heb gevonden (bijv zoiets als Fabian).
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Mijn console ook niet, je kan dat Z3M middendeel ook los kopen, word heel af en toe aangeboden dacht ik, wel ff pokkewerk om de console eruit te halen lijkt me.Jussi schreef: Olietemp metertje wordt iets digitaal. Mijn cockpit is niet voorzien op de analoge tellers van de Z3M.
Of je kan het doen zo ik van plan ben, ik heb bv 2 vakjes leeg (weet niet hoe jij het hebt), ik ga dan die rechter schakelaar naar de linkerkant brengen en dan die 2 rechter schakelaar gaten een rond gat in zagen en daar het klokje plaatsen, zie voorbeeld>
magoed, digitaal kan natuurlijk ook, persoonlijk houd ik niet zo van bv opbouw zaken bovenop dash oid.

ik heb dan wel de zwarte uitvoering gekozen ipv de grijze S54 olietemp, dat zwarte past beter bij de rest van de console.
mijn S54 nwe dash
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Sorry, ik was er eigenlijk al uit wat ik wilde monteren voor de olietemp:
http://cdn.shopify.com/s/files/1/1388/9 ... 1471313557" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cdn.shopify.com/s/files/1/1388/9 ... 1471313557" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Z3M dash met toerenaanduiding tot 7.9K is wel dik!
@e30touring1990: dat tabelletje, graag!
@e30touring1990: dat tabelletje, graag!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
are you kidding us or?Jussi schreef:Sorry, ik was er eigenlijk al uit wat ik wilde monteren voor de olietemp:
http://cdn.shopify.com/s/files/1/1388/9 ... 1471313557" onclick="window.open(this.href);return false;

trouwens je kan ook zo'n Alpina style luchtrooster plaatsten (cool), je weet wel zoiets
of zoiets
of, afijn je snapt het

-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Ik was niet aan het grappen?
Die dingen die je laat zien kosten een godsvermogen toch? Zou wel de mooiste oplossing zijn.
edit: die middelste kost 349. Dat valt nog mee. Maar past het E30 rooster in een Z3?
Die dingen die je laat zien kosten een godsvermogen toch? Zou wel de mooiste oplossing zijn.
edit: die middelste kost 349. Dat valt nog mee. Maar past het E30 rooster in een Z3?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
weet ik niet zeker, de Z3 heeft dat wiel in het midden, maar misschien zijn units even breed en dat het past?
nu nog niet kunnen vinden, wel dit, 2 verschillende idd voor e30
http://www.podi.ca/categories/shop-bmw/ ... s-e30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
edit:
so for now...strange en jammer dat ze niet zoiets hebben gemaakt specifiek voor Z3 roosters.
nu nog niet kunnen vinden, wel dit, 2 verschillende idd voor e30
http://www.podi.ca/categories/shop-bmw/ ... s-e30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
edit:
nu zijn er schijnbaar bedrijven die het wel kunnen maken omdat het schijnbaar in de buurt komt, maar dan zit je ineens aan 600,-euro oid las ik.For whatever reason, Alpina didn't give much love to the E36/7/8 platform. As far as I know Alpina didn't produce a single application-specific part for the Z3.
In a perfect world the E30 vent would be the same size as the Z3 vent (I researched) and I would probably have an Alpina VDO E30 vent gauge in my car by now =) There are companies who can make a Z3-sized vent gauge for about half a grand last time I checked.
en
the e30 center vents are different than the z3 center vents. at least when i measured mine compared to my friends e30. i believe robrez has also confirmed it as well. Its a small difference but it is a difference.
so for now...strange en jammer dat ze niet zoiets hebben gemaakt specifiek voor Z3 roosters.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
kom wel zojuist dit tegen, ook nog nooit gezien net zoiets wat jij hebt gevonden

en deze, air vent ding, ook nog nooit zo 1 gezien,kan je dan zo'n rond klokje in drukken
maar niet zo mooi als ala alpina vent.

hier, ook voor vele andere bmw modelllen vele soorten, handig.
http://www.ortizcustompods.com/bmw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en deze, air vent ding, ook nog nooit zo 1 gezien,kan je dan zo'n rond klokje in drukken

hier, ook voor vele andere bmw modelllen vele soorten, handig.
http://www.ortizcustompods.com/bmw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fabian
- Berichten: 7255
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Sorry, maar dan zou ik echt voor "mijn" oplossingg kiezen van PLX Devices.....
Je gaat toch niet allemaal van die Sjonnie metertje opbouwen??
PLX kun je alles wat je maar kunt verzinnen op aansluiten. Ik heb vaccuum/boost, volt, afr, iol temp, watertemp. Nog veel meer mogelijk op 1(!) metertje...


Je gaat toch niet allemaal van die Sjonnie metertje opbouwen??
PLX kun je alles wat je maar kunt verzinnen op aansluiten. Ik heb vaccuum/boost, volt, afr, iol temp, watertemp. Nog veel meer mogelijk op 1(!) metertje...
Laatst gewijzigd door Fabian op 09 jan 2017, 19:43, 2 keer totaal gewijzigd.
- e30touring1990
- Berichten: 2876
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
die bedoelde ik idd, kwam even niet op de naam van jouw metertjes Fabian. ziet er bij jou iig erg netjes uit.
- Niels
- Berichten: 22511
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
Ik zou nog wel een A/F meter op de plaats van zo'n rooster hebben. Dat vind ik het mooiste al is de optie van Fabian ook een hele mooie.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1999 Z3 Coupé 2.8 - Wagen na 3 jaar starten - S54 or not?
persoonlijk zou ik niet met zo'n opbouw ding kunnen leven, ook niet die van Fabians auto, lijkt dan wel een Smart dash
...zonde daar.
Iemand heeft zelfs al zo'n set laten maken, opzich netjes maar nog steeds zonde van dat mooie deel in het dash, maar das persoonlijk, wel leuk om ff te zien waar anderen mee komen.
Voor mij alleen of in de originele console of ook heel mooi in die ventilatie roosters ala alpina's idee.
afijn dat voorbeeld, wel kunstig gemaakt dat wel, moest een beetje denken aan die bmw's met zo'n 2de bult in het dash.


Iemand heeft zelfs al zo'n set laten maken, opzich netjes maar nog steeds zonde van dat mooie deel in het dash, maar das persoonlijk, wel leuk om ff te zien waar anderen mee komen.
Voor mij alleen of in de originele console of ook heel mooi in die ventilatie roosters ala alpina's idee.
afijn dat voorbeeld, wel kunstig gemaakt dat wel, moest een beetje denken aan die bmw's met zo'n 2de bult in het dash.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 16 gasten