Ik bega straks een ongeluk!!!!
-
Ik bega straks een ongeluk!!!!
Heren, Mannen,
Behoed me voordat ik hier een ongeluk bega. Mijn buren hebben meer dan eens ruzie en nu is het weer zo ver. Vanaf 7.00 uur is die hysterische soepkip weer aan het schreeuwen als een viswijf. Haar latente homo vriend doet er weer niks aan en ik zit er werkelijk aan te denken om met een klauwhamer een aantal ferme tikken op die k*tdeur van hun te geven.
Ik heb die sukkels al eens aangesproken op het gedrag maar dan krijg je niks meer dan een paar nerveuze woorden.
Geweldig dergelijke buren. Ik heb straks een tentamen welke ik graag succesvol wil afronden en met dergelijk paupervolk als buren wordt dat weer in het geding gebracht.
Toch heb ik mijn fatsoen niet verloren want ik voel me zelfs een tikkeltje lullig om ze op zo'n enorm genant moment ook nog eens de wind van voren te geven. ( of ben ík nu een mietje?)
Wat kan ik het beste doen?
( Bram, jij nog leuke militaire geintjes ?)
Behoed me voordat ik hier een ongeluk bega. Mijn buren hebben meer dan eens ruzie en nu is het weer zo ver. Vanaf 7.00 uur is die hysterische soepkip weer aan het schreeuwen als een viswijf. Haar latente homo vriend doet er weer niks aan en ik zit er werkelijk aan te denken om met een klauwhamer een aantal ferme tikken op die k*tdeur van hun te geven.
Ik heb die sukkels al eens aangesproken op het gedrag maar dan krijg je niks meer dan een paar nerveuze woorden.
Geweldig dergelijke buren. Ik heb straks een tentamen welke ik graag succesvol wil afronden en met dergelijk paupervolk als buren wordt dat weer in het geding gebracht.
Toch heb ik mijn fatsoen niet verloren want ik voel me zelfs een tikkeltje lullig om ze op zo'n enorm genant moment ook nog eens de wind van voren te geven. ( of ben ík nu een mietje?)
Wat kan ik het beste doen?
( Bram, jij nog leuke militaire geintjes ?)
Laatst gewijzigd door HSR op 22 jun 2007, 10:09, 2 keer totaal gewijzigd.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Toevallig heb ik hier ook last van, super irrittant.
Je zou een landmijn kunnen proberen, of een molotovcocktail hehehe.
Probleem is dat ik vaak m'n beheersing verlies bij dit soort low life's. Doe dan m'n deur open en brul naar beneden, in correct nederlands uiteraard, dat ze moeten ophouden met die klote herrie.
M'n vorige buren schrokken zich een aap en later kwam die kerel naar me toe om z'n excuses te maken. De huidige gaan gewoon onverschrokken door, dus die zal ik face to face moeten confronteren met hun asociale gedrag denk ik.
Al met al super vervelend. Wat je ook kan doen, is de politie bellen. Je hebt ze al eens aangesproken op hun gedrag, dus ze weten er van.
Probleem is dat ik vaak m'n beheersing verlies bij dit soort low life's. Doe dan m'n deur open en brul naar beneden, in correct nederlands uiteraard, dat ze moeten ophouden met die klote herrie.
M'n vorige buren schrokken zich een aap en later kwam die kerel naar me toe om z'n excuses te maken. De huidige gaan gewoon onverschrokken door, dus die zal ik face to face moeten confronteren met hun asociale gedrag denk ik.
Al met al super vervelend. Wat je ook kan doen, is de politie bellen. Je hebt ze al eens aangesproken op hun gedrag, dus ze weten er van.
-
Politie is al eens aan de deur geweest maar ze gaan rustig verder. Ik ga vanavond, als ze geen ruzie hebben eens met die vent praten. Hem netjes vertellen dat ik volgende keer , bij wijze van spreken, hun deur in trap.partyondude schreef:Toevallig heb ik hier ook last van, super irrittant.
- Maus335i
1x op hun gedrag aanspreken, daarna politie bellen.
Ik heb ook last van idiote bovenburen. De radio staat op het hoogste niveau (ik hoor werkelijk mn eigen tv soms niet meer) en vaak zijn ze ook nog eens niet thuis ook (maar wel de radio aanlaten!). Raar pestvolk..
Je kunt ze 2 opties geven: óf we gaan er op een normale manier uitkomen óf je lost het via de politie op. Na 3x bellen wordt in mijn geval de radio in beslag genomen.. maar als je buren in een huurhuis zitten kunnen ze er dan uit gezet worden.
Ohja PS: ik word altijd zo ontzettend moedeloos van dit hersenloze, egoïstische en asociale gedrag. Serieus, je mag een nekschot van me krijgen als het zelfs al te moeilijk is om rekening te houden met je buren.. ná klagen.
Ik heb ook last van idiote bovenburen. De radio staat op het hoogste niveau (ik hoor werkelijk mn eigen tv soms niet meer) en vaak zijn ze ook nog eens niet thuis ook (maar wel de radio aanlaten!). Raar pestvolk..
Je kunt ze 2 opties geven: óf we gaan er op een normale manier uitkomen óf je lost het via de politie op. Na 3x bellen wordt in mijn geval de radio in beslag genomen.. maar als je buren in een huurhuis zitten kunnen ze er dan uit gezet worden.
Ohja PS: ik word altijd zo ontzettend moedeloos van dit hersenloze, egoïstische en asociale gedrag. Serieus, je mag een nekschot van me krijgen als het zelfs al te moeilijk is om rekening te houden met je buren.. ná klagen.
-
Dit is een goede tip. Ik zal ze vanavond even een schriftelijk ultimatum geven, komt meteen mooi professioneel over. Als ik nog een keer last van ze heb zal ik de verhuurder contacteren plus ze een brief van de advocaat geven.Maurice Graber schreef:1x op hun gedrag aanspreken, daarna politie bellen.
- Maus335i
Haha, ik ben ook aan het kijken. Niemand kan het begrijpen waarom ik op mn 22e vrijstaand zou willen wonen... ik verwijs ze voortaan allemaal naar dit topicRico v Velzen schreef:Dit soort ongein wat ik in het verleden veel heb meegemaakt was voor mij een reden om 8 jaar geleden een vrijstaande woning te kopen. Ik wilde nooit meer muur aan muur met iemand wonen.

(BTW: in Friesland zijn de prijzen van royale vrijstaande woningen gelijk of zelfs lager dan een eenvoudige rijtjeswoning in de randstad)
-
- RVV
Rene / Hazze schreef:Leuke oplossing maar dat kan niet iedereen zomaar even doen natuurlijk.Rico v Velzen schreef:Dit soort ongein wat ik in het verleden veel heb meegemaakt was voor mij een reden om 8 jaar geleden een vrijstaande woning te kopen. Ik wilde nooit meer muur aan muur met iemand wonen.
Klopt Rene ik realiseer me ook dat ik een luxe positie heb, maar 8 jaar geleden had ik de tijd ook nog mee. Toen kon je nog voor een betaalbare prijs en vrijstaand huis kopen..
Even ter voorbeeld, mijn zusje kocht laatst een flatje in Emmen en heeft dezelfde hypotheek bedrag als ik

ik betaalde in 1999 135000 gulden voor een kavel van 775 vierkante meter.
Mijn buurman heeft net een stukje grond van 500 vierkante meter gekocht, paar dorpjes verderop en betaald 140000 euro

- Dutch
Verhuizen naar een 'betere' buurt helpt ook al - want soms moet je gewoon je verlies nemen.Rico v Velzen schreef:Dit soort ongein wat ik in het verleden veel heb meegemaakt was voor mij een reden om 8 jaar geleden een vrijstaande woning te kopen. Ik wilde nooit meer muur aan muur met iemand wonen.
In ons vorige huis kregen we ook zulke buren, alleen dan nog een tandje erger. Hij zogenaamd vrachtwagenchauffeur, zij in de schoonmaak - zo hun huurcontract (vrije sector) weten te ritselen. Maar intussen was het enige werk dat ze deden, pakketjes uitdelen aan jongens met petjes die in getjoende BMW's kwamen voorrijden... Daartussendoor was het feesten of al ruziënd het meubilair en elkaar aan gort slaan, bij voorkeur tussen 2 en 5 's nachts.
Toen er een tijd later een autobom ontplofte verderop in de straat, voor het huis van de zwager van de buurman, met een Joegoslavische 'vriend' als slachtoffer, kregen we iets meer haast om het huurderskorps te verlaten en huiseigenaar te worden.

(En het wás een nette buurt! Maar goed, huren in de vrije sector blijkt dus een perfecte cover voor de onderwereld...)
-
Hmm vrijstaand....goed plan....Rico v Velzen schreef:Dit soort ongein wat ik in het verleden veel heb meegemaakt was voor mij een reden om 8 jaar geleden een vrijstaande woning te kopen. Ik wilde nooit meer muur aan muur met iemand wonen.

K heb wel bijna 500.000 betaald voor 330m2 .......wel incluis de (mega) verbouwing gelukkig.
- GTRene
yeah me too, alhoewel ik altijd slechts 2 onder 1 kap had gewoond met rustige buren ben ik als denker toch verder gegaan anders hield ik teveel rekening met hen(wat natuurklijk gioed is maar ik ga daar te ver in) dus ik kreeg mijn kans om vrijstaand te kopen met een garage en een mooi uitzicht! nadat ik die andere 2 huizen met dikke winst had verkocht en nu leef ik eigenlijk en helemaal als ik sommige hoor in een voor mij (betaalbaar dan) droomhuis...heerlijk 8)Maurice Graber schreef:Haha, ik ben ook aan het kijken. Niemand kan het begrijpen waarom ik op mn 22e vrijstaand zou willen wonen... ik verwijs ze voortaan allemaal naar dit topicRico v Velzen schreef:Dit soort ongein wat ik in het verleden veel heb meegemaakt was voor mij een reden om 8 jaar geleden een vrijstaande woning te kopen. Ik wilde nooit meer muur aan muur met iemand wonen.
(BTW: in Friesland zijn de prijzen van royale vrijstaande woningen gelijk of zelfs lager dan een eenvoudige rijtjeswoning in de randstad)
- Pescatore
Mocht praten/politie/brief niet helpen, dan gaan we na de tentamenperiode toch gewoon een paar avondjes bij jou doorhalen tot een uur of 8? Je denkt teveel in problemen Hugo, niet in oplossingenhugo schreef: Ik zal ze vanavond even een schriftelijk ultimatum geven, komt meteen mooi professioneel over. Als ik nog een keer last van ze heb zal ik de verhuurder contacteren plus ze een brief van de advocaat geven.

- Dutch
Maar dan moet je ze niet zó laten afkeuren...Dutch schreef:Toen er een tijd later een autobom ontplofte verderop in de straat, voor het huis van de zwager van de buurman, met een Joegoslavische 'vriend' als slachtoffer, kregen we iets meer haast om het huurderskorps te verlaten en huiseigenaar te worden.![]()
- GTRene
een zwager van mij had dat probleem ook toen ie nog thuiswoonde veel lawaai bij de buren met muziek vaak ongeloofelijk hard aan, aan de kant waar hij sliep en hij moest toen regelmatig overdag of andere uren slapen...en praten hielp niet dus wat deed hij?
Hij had een super geluidinstallatie en zette af en toe als hij van huis wegging de boxen strak tegen de muur geluid richting de muur van die buren en dan keihard aan als hun wilden slapen
en hij ging dan naar z'n werk haha lol...reken maar dat dat overkwam, en als ze dan nog niet rustig aan doen, gewoon doorgaan, maarja best gevaarlijk hoor, beter is een vrijstaand huis want ik zou der ook niet tegen kunnen, en heb ook geen zin achter uit m'n schulp te komen...das alleen voor als het echt niet anders kan...
Succes kerel, lastige problemen zijn dat! eneuh je hoort het vaak, dus pas op je krijgt zo een mes tussen je ribben of erger...
Hij had een super geluidinstallatie en zette af en toe als hij van huis wegging de boxen strak tegen de muur geluid richting de muur van die buren en dan keihard aan als hun wilden slapen

Succes kerel, lastige problemen zijn dat! eneuh je hoort het vaak, dus pas op je krijgt zo een mes tussen je ribben of erger...
-
- Mathieu