Seat Arosa sport 1.4 16V 100PK
Bouwjaar 2002
KM-stand 203302
APK 11-2017
Zeer goed onderhouden en strak sturende Arosa gaat weg omdat mijn vriendin liever een automaat heeft voor woon-werkverkeer.
Ideale Auto voor beginner goedkoop in wegenbelasting (26,-)en verzekering(8,-) verbruik is ongeveer 1 op 15.
Onderhoud is netjes op orde, distributieriem en banden zijn in April vervangen en de laatste onderhoudsbeurt was afgelopen November. De APK is geldig tot 11-2017.
Enige nadeel is dat er een kleine deuk in de motorkap zit, het heeft ons nooit gestoord. Wij hebben deze Arosa 2.5 jaar geleden gekocht omdat hij netjes al z'n beurten heeft gehad en hij er van binnen er netjes uitzag. Alles werkt en ziet er nog goed uit. Het is natuurlijk geen nieuwe auto maar zeker niet iets om je voor te schamen. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier van heeft als mijn vriendin er de afgelopen jaren van heeft gehad.
Veel onderhoud gehad de afgelopen 2.5 jaar denk aan: EGR-klep, lambda-sondes, koppelingset, remklauwen, nieuwe veerpoten rondom (-4cm Vogtland veren en dempers rest origineel Seat), bougiekabels, bobineblok.
Veiligheid:
-ABS
-Front airbags
-Side airbags
-Schijfremmen voor en achter
Interieur:
-Stuurbekrachtiging
-Lederen stuurwiel
-Bekerhouders
-Voorstoelen in hoogte verstelbaar
-Sportstoelen
-Centrale vergrendeling met afstandsbediening
-Electrische ramen
-Electrische spiegel verstelling
-Verstelbare achterbank
-Alpine radio met IPOD en USB aansluiting
-JBL composet op de plek van de originele speakers
Exterieur:
-Mistlampen voor
-Metalliclak
-15'' BBS velgen met zo goed als nieuwe Vredestein banden
Prijs voor DF 2000,- Interesse bel of app naar 06 - 57553492 of mail naar mjvanblokland@gmail.com