Topgear! wanneer?
- Jelmer850i
Topgear! wanneer?
Wanneer begint topgear weeer?
- GTRene
Ik ook
ik mis dat leuke auto programma, vroeger keek ik alles en nam alles op dus alle autoprogramma's zo'n 5 ofzo in de week, waarvan ik de speciale auto's weer op gearchiveerde video's opnam hat er tig in de kast staan...nu kijk ik eigenlijk alleen nog Top Gear maarja dat komt er bijna niet meer op...aaaaaaaaah

- Dennis van der Schoot
Jezus,tijd genoeg ofzo?GTRene schreef:Ik ookik mis dat leuke auto programma, vroeger keek ik alles en nam alles op dus alle autoprogramma's zo'n 5 ofzo in de week, waarvan ik de speciale auto's weer op gearchiveerde video's opnam hat er tig in de kast staan...nu kijk ik eigenlijk alleen nog Top Gear maarja dat komt er bijna niet meer op...aaaaaaaaah

Dus als ik iets over de v6 wil hebben,hoef jij maar ff naar de kast te lopen?

- Jelmer850i
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Heren, wees niet ongeduldig. Hier is uw redder in nood!!
Op de website www.finalgear.com zijn alle afleveringen van Top Gear en Fifth gear te downloaden.
Iedere dinsdag na een uitzending staat hij hier de al op de website.
Veel kijk plezier!!
Op de website www.finalgear.com zijn alle afleveringen van Top Gear en Fifth gear te downloaden.
Iedere dinsdag na een uitzending staat hij hier de al op de website.
Veel kijk plezier!!
- Jelmer850i
- GTRene
yep, alleen omdat ik dat nu al vanaf 2004 niet meer doe omdat je alles op internet ook kon zien en al 10 banden heb gebruikt voor video films van 1996 tot eind 2000 heb ik alleen nog maar alles vanaf 2001 tot een gedeelte in 2004, maar heb ook alles nog op papier gesneden uit autobladen vanaf 1996 ofzo en dan in mappen zodat je niet al die autobladen hoeft te bewaren maar alleen het sportiefste spul overhoud, dus ook over die Clio V6 type 1 en 2 ...Dennis van der Schoot schreef:Jezus,tijd genoeg ofzo?GTRene schreef:Ik ookik mis dat leuke auto programma, vroeger keek ik alles en nam alles op dus alle autoprogramma's zo'n 5 ofzo in de week, waarvan ik de speciale auto's weer op gearchiveerde video's opnam hat er tig in de kast staan...nu kijk ik eigenlijk alleen nog Top Gear maarja dat komt er bijna niet meer op...aaaaaaaaah
![]()
Dus als ik iets over de v6 wil hebben,hoef jij maar ff naar de kast te lopen?
eneuh ja tijd zat maar niet altijd energie de laatste jaren, ik zit al 17 jaar in de WAO vandaar, maar met het koppie gaat het wat minder net als een oude pc weinig GB in een tijd waar je veel GB nodig hebt

- Dennis van der Schoot
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Jelmer850i
- GTRene
- Dennis van der Schoot
Niet even snel,gewoon rustig de tijd ervoor nemenGTRene schreef:Ik zal binnenkort wel eens even snel door het nog aanwezige video matteriaal kijken naar Clio V6...gaaf bakkie.Dennis van der Schoot schreef:Als je nog wat videomatriaal hebt van de v6,dan ga maar vast zoeken,kom ik wel een keer kijken(de meeste tijdschriften heb ik wel)

Mocht iets hebben,dan laat maar weten.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Kan me er iets bij voorstellen.Wouter81 schreef:Ik begreep dat Jeremy Clarkson de optie nadrukkelijk openliet dat er misschien wel geen vervolg meer zou komen. Volgens mij is dat nog lang niet zeker, of ze wel doorgaan.
Hoop het wel natuurlijk. 8)
De laatste twee jaar ging het hard achteruit met het programma, minder testen van auto's en meer geouwehoer.