Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Re: Nederland gaat naar de haaien
Volgens mij kreeg Pim Fortuyn geen respect terug. Zeker niet van de PvdA.
- RS-Ron
Ben het voor het grootste gedeelte 100% met je eens Tom. Wilders doet soms, naar mijn mening, tenenkrommende uitspraken die van mij niet hoeven. Daarin was Fortuyn zeker genuanceerder en minder extreem. Aan de andere kant zie ik dat andere partijen ook steeds extremer worden in het totaal negeren van problemen die Jules de Korte nog kon zien van 20km afstand. Het één staat weer in verbinding met het andere. Als er nu meerdere partijen een koers zouden bepalen wat we over 10 jaar willen bereiken om de invloed van de extremistische islam in Nederland terug te brengen zou dat een heel goede stap in de richting zijn. Dat er dan een consensus wordt bereikt wanneer je een haathut sluit, platwalst en er appartementen voor senioren neerzet, of je drie,vier of vijf maanden de tijd geeft om alles in het Nederlandse taal te gaan doen binnen die muren, snap ik ook. Nu wordt er nog een moeilijk gesprek met de plaatselijke haatprediker gevoerd.......... ik snap dan dus wel dat Wilders ook het randje van het toelaatbare opzoekt. Maar misschien zie ik het verkeerd, en moeten we gewoon meer thee drinken, onze vrijheden gewoon opgeven en vooral bukken en slikken.
Gr Ron
Gr Ron
-
En dat laatste ben ik nou net niet van plan. Mijn vrouw en ik hebben samen voor kinderen gekozen en voor hun ben ik verschuldigd om niet onze vrijheid op te geven, te bukken of slikken.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Er zijn al 'n paar brieven door mij naar de gemeente alhier geschreven( overlast en wat dies meer zij) en met dit soort bedragen ga ik rustig door bij die gasten die niets doen en niet willen luisteren.(niet doelende op Turken en Marokkanen, maar die ambtenaren van de gemeente)
http://www.nu.nl/economie/4369823/gemee ... sting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/economie/4369823/gemee ... sting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
http://925.nl/archief/2016/12/22/inderd ... des-doods/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Nou ik vond toch écht Wilders tweet van Merkel veel erger!
Wie betaalt bepaalt, alleen niet in Nederland. Skitterend.
- GTRene
stukje daaruit.
hoeveel jaren zijn dat dan? bedrag lijkt namelijk heel forsOnze oplossing: stoppen met subsidie geven aan Griekse miljardairs en Oekraïense overtreders van de wet tegen witwassen en terrorismefinanciering (why?). Uit de miljoenennota blijkt dat Nederland daar de afgelopen jaren € 153,7 miljard op heeft stukgeslagen. Om dat in perspectief te plaatsen: jaarlijks geven wij € 60 miljoen aan UNHCR, om vluchtelingen in tentjes op te vangen. De reclassering in Nederland moet het met nog minder doen, om maar iets te noemen.

-
En vandaar dat ik denk...dat.....met *kuch* Wilders als premier het alleen maar beter kan toch, als je dit allemaal leest?:)
Al die koffiedikkijkerij dat Wilders niks waar kan maken. Zal best, maar dat weten we nog niet. Want nog geen premier.
Wat we wél weten is dat deze criminelen in Den Haag Nederland kapot maken.
Al die koffiedikkijkerij dat Wilders niks waar kan maken. Zal best, maar dat weten we nog niet. Want nog geen premier.
Wat we wél weten is dat deze criminelen in Den Haag Nederland kapot maken.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Het is dan ook garand staan voor, en niet geven.GTRene schreef:stukje daaruit.
hoeveel jaren zijn dat dan? bedrag lijkt namelijk heel forsOnze oplossing: stoppen met subsidie geven aan Griekse miljardairs en Oekraïense overtreders van de wet tegen witwassen en terrorismefinanciering (why?). Uit de miljoenennota blijkt dat Nederland daar de afgelopen jaren € 153,7 miljard op heeft stukgeslagen. Om dat in perspectief te plaatsen: jaarlijks geven wij € 60 miljoen aan UNHCR, om vluchtelingen in tentjes op te vangen. De reclassering in Nederland moet het met nog minder doen, om maar iets te noemen.
Hoewel de tijd zal leren of dat ook echt zo zal zijn.
-
http://www.nu.nl/politiek/4370274/sylva ... artij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Asjemenou!
Asjemenou!

- Luco
Tja het werd weer stil rond haar aandachtsgeile persoontje, dus wat doe je dan?
Dan doe je iets waardoor je weer in het nieuws komt.
Door medialand is ze uitgekotst en dat zal in de politiek ook gaan gebeuren.
Dan doe je iets waardoor je weer in het nieuws komt.
Door medialand is ze uitgekotst en dat zal in de politiek ook gaan gebeuren.
- GTRene
wtf...nog meer splinterpartijen, verdeel en heers (not)
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Alles wat er bij de pvda weggejoept kan worden is prima.
Laat die maar eens een paar jaar in de oppositie afkoelen.
Laat die maar eens een paar jaar in de oppositie afkoelen.
- 350 Z
Vergeet de VVD niet die meer kapot hebben gemaakt dan de meesten denken.
VVD wil van NL gewoon een tweede USA maken en als je ziet hoeveel armoede daar is.
P.s. eerst waren de ziektekosten betaalbaar in het oude systeem en dankzij de VVD en haar privatisering loopt het nu de spuigaten uit waardoor verrijkers zich hier in een Walhalla voelen.
VVD wil van NL gewoon een tweede USA maken en als je ziet hoeveel armoede daar is.
P.s. eerst waren de ziektekosten betaalbaar in het oude systeem en dankzij de VVD en haar privatisering loopt het nu de spuigaten uit waardoor verrijkers zich hier in een Walhalla voelen.
- WJ
Haha het moddergooien tussen Denk en Sylvana is in volle gang.
- Fernando
En die durft dus met droge ogen te beweren dat hij voor z'n drie kinderen moet zorgen en dus een werkstraf wil. Lekker verantwoordelijk type als je dit zo leest. En dan valt die straf ook nog is lager uit, te bizar voor woorden dit.Toch cel na doodrijden Katwijker
RIJNSATERWOUDE/KATWIJK - Een 43-jarige Nieuwkoper die in 2014 in Rijnsaterwoude op de N207 een bejaarde man uit Katwijk doodreed, moet toch naar de gevangenis.
Door Jan Jaap Broekhuijsen - 24-12-2016, 15:00 (Update 24-12-2016, 16:00)
Hoger beroep ongeval Rijnsaterwoude
De Nieuwkoper vroeg in hoger beroep een werkstraf in plaats van de celstraf die hij van de rechtbank kreeg. De rechtbank legde hem eind vorig jaar vijftien maanden cel op, waarvan zes maanden voorwaardelijk. „Ik wil graag voor mijn drie kinderen kunnen zorgen”, pleitte hij bij het hof.
Maar de hofrechters vinden de zaak te ernstig om met een werkstraf af te doen. Wel valt de in hoger beroep opgelegde celstraf iets lager uit: vijftien maanden, waarvan acht maanden voorwaardelijk en een rijverbod van vier jaar, zoals ook al eerder door de rechtbank opgelegd.
Op 22 maart 2014 reed de Nieuwkoper na een avondje stappen volgesnoven met cocaïne slingerend over de N207 in Rijnsaterwoude. Het was een uur of elf in de ochtend. Hij had toen al een rij-ontzegging. Ter hoogte van de flitspaal kwam hij op de weghelft voor het tegemoetkomende verkeer terecht. Hij raakte onder meer de auto van de 77-jarige Martien Sengers uit Katwijk. Die overleed korte tijd later.
Na twee weken werd de Nieuwkoper opnieuw tijdens een rij-ontzegging achter het stuur betrapt, ook weer onder invloed van drugs. En een paar maanden later werd hij in Amsterdam zelfs nog een keer achter het stuur aangehouden zonder rijbewijs.
Zijn rijbewijs is overigens definitief ingenomen door het CBR. Hij zal opnieuw rij-examen moeten doen, en mogelijk een psychische geschiktheidstest, wil hij ooit weer legaal achter het stuur mogen plaatsnemen.
Het slachtoffer liet geen vrouw of kinderen achter. Toch stond de alleenstaande Katwijker midden in het leven. Er kwamen honderden mensen naar zijn uitvaart. De broer van het slachtoffer sprak tijdens de zitting voor het hof namens alle nabestaanden tegen de verdachte. „Wij krijgen van u de indruk dat u het hele gebeuren meer ziet als een ’ongelukje’, dat ook u is overkomen’’, zei hij. ,,Dat voelt als extra zout in de wonde.”
Er was in hoger beroep twintig maanden cel, waarvan tien maanden voorwaardelijk, geëist door de hofaanklager.
bron: Leidsch Dagblad
- Luco
Wel voorgoed zijn rijbewijs kwijt, dat is tenminste iets.
Stomme malloot ze zouden zijn kinderen af moeten pakken, maar ja iedere idioot mag kinderen krijgen helaas.
Stomme malloot ze zouden zijn kinderen af moeten pakken, maar ja iedere idioot mag kinderen krijgen helaas.
-
Rijbewijs kwijt zegt niets bij zulke gasten.
- GTRene
bovendien mag hij schijnbaar weer een nwe halen? na 4 jaar oid als ik het goed lees?
je kan ze schijnbaar niet tegenhouden, hij heeft al heel wat op z'n kerfstok staan en das alleen van dat ze hem daarmee hebben gepakt...
je kan ze schijnbaar niet tegenhouden, hij heeft al heel wat op z'n kerfstok staan en das alleen van dat ze hem daarmee hebben gepakt...
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Hij reed ook al met een ingenomen rijbewijs dus ik denk niet dat dat veel zal helpen. Dat is toch al een misdrijf op zich?Luco schreef:Wel voorgoed zijn rijbewijs kwijt, dat is tenminste iets.
Vind de eis van 15jaar een stuk beter voor zo'n idioot. 15maanden, wtf

-
Volgesnoven met cocaïne kun je niet voor je kinderen zorgen. Afnemen die handel!
- GTRene
Voor Andre
https://gerard1945.wordpress.com/2016/1 ... passen-is/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://gerard1945.wordpress.com/2016/1 ... passen-is/" onclick="window.open(this.href);return false;
- alt
Ik ben gestopt het nog verder te lezen, René. Ik wordt hier beroerd van.
Toen ik jong was (daar begint hij weer), las of hoorde nooit de iemand met een mes werd bedreigd.
In mijn jeugd 1 x gehoord dat een man werd doodgeschoten.
Nu lees dagelijks over mensen die bedreigd worden.
Laatst nog met een knaap van in de 30 gesproken, die in A'dam Noord woont tussen de buitenlanders & zei dat hij links was.
Dat hij nooit problemen met buitenlanders had die bij hem in de buurt wonen.
Zoals aan alles zitten er altijd meerdere kanten aan.
Laten we hopen dat de goede kanten de meerderheid zijn.
Toen ik jong was (daar begint hij weer), las of hoorde nooit de iemand met een mes werd bedreigd.
In mijn jeugd 1 x gehoord dat een man werd doodgeschoten.
Nu lees dagelijks over mensen die bedreigd worden.
Laatst nog met een knaap van in de 30 gesproken, die in A'dam Noord woont tussen de buitenlanders & zei dat hij links was.
Dat hij nooit problemen met buitenlanders had die bij hem in de buurt wonen.
Zoals aan alles zitten er altijd meerdere kanten aan.
Laten we hopen dat de goede kanten de meerderheid zijn.
- ///Joost
Alhoewel ik zeker geen tegenstander ben van het aanpassen van tradities aan de hedendaagse samenleving, krab ik me wel achter de oren bij de meeste zaken op dit lijstje.GTRene schreef:Voor Andre![]()

-
Is toch absurd dat lijstje.
Probeer eens in een islamitisch land een katholieke kerk te openen over tolerantie gesproken. Ik denk dat jij eerder dood bent dan dat de eerste steen gelegd is.
Dit land is knettergek geworden!
Velen zullen hun stem uitbrengen op de PVV op 15 maart. AFD in duitsland en Le Pen in frankrijk.
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/6297" onclick="window.open(this.href);return false;
Probeer eens in een islamitisch land een katholieke kerk te openen over tolerantie gesproken. Ik denk dat jij eerder dood bent dan dat de eerste steen gelegd is.
Dit land is knettergek geworden!
Velen zullen hun stem uitbrengen op de PVV op 15 maart. AFD in duitsland en Le Pen in frankrijk.
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/6297" onclick="window.open(this.href);return false;