-
- Inmiddels is mijn gehele onderstel terug gekomen van de coater.
Ik denk dat ik de wagen niet meer terugken na zo lang bouwen...GTRene schreef:wat een werk![]()
je steekt er goed tijd in, mooie spulletjes, denk dat je hem niet weer kent qua rijden met al die extra stijfheid en natuurlijk wat meer geluid zonder die kit/isolatie.
Thanks Lykel!! mis je je ibiza al?lykel schreef:En hij blijft maar dikker worden die ibiza!!
Rijd heerlijk, zoek maar eens op YouTube. Schakelafstand is heerlijk kort.Djessey schreef:Mooi project!
Hoe voelt dat nou, zo'n CAE shifter?
Dat is zeker waar... Maar ik denk als ik met een BMW ga rijden dat ik binnen 1 week een Artikel 5 aan den broek heb.. Al rijd ik steeds vaker in zulke wagens.. Maarja.. de ibiza is inderdaad een heerlijk smijt wagentje en zal dat straks helemaal zijnlykel schreef:Als ik dit zo zie dan zeker! Zag nog een zwarte met veel km te koop, maar als ik er ooit 1 had moeten kopen dan was het deze anders ben ik er toch niet niet tevreden mee. Mijn ibiza was gewoon een leuke auto voor het smijtwerk, maar de e36 rijdt een stuk strakker en het af en toe uitbreken is echt een heel fijn gevoel.
Ik blijf dit project in ieder geval volgen