Zwarte niertjes twijfel ik idd over die andere 2 niet

Originele pookzak heeft mooie blauwe sticksels en stuur cover een M logootje vind het helemaal top zo!
Nee het is geen afwateringskanaal, zou ook wel een domme constructie zijn omdat het water niet weg kan met die dop erin.MParallel schreef:Lees deze nu pas.Jan-Willem schreef:Folkert, gelukkig viel het bij mij aan de binnenkant mee.
Wel alles waar ik bij kon in de brunox gezet.
Ik denk dat die rotzooi vooral tussen de dop en dorpel door komt.
Dat kan bij mij niet meer, ik heb de doppen erop gekit langs de randen.
Daar komt nog niet zo snel vuil door heen denk ik.
Voor iedereen met e36 wel een tip, of doppen eraf of goed kitten.
Wel goede industriele kit gebruikt, zooi moet je niet op je handen krijgen.
Als ik goed heb begrepen, is het ook van binnenuit een afwateringskanaal. Dan zou dat nu in die kokerbalk blijven staan.
Maar 100% zeke weet ik het niet.
Dit voelt voor mij nog erger om van mijn e30 in mijn z3 coupe te stappen, over aantrekken gesprokenJan-Willem schreef:Dat "aantrekken" is relatief.
Als ik van mijn e36 in mijn e30 stap dat voelt pas aantrekken.
Krappe sportstoelen, kleine cabine maar het voelt voor mij super vertrouwd!
Als ik dan weer in de e36 stap voelt die log en groot.
Klopt, Tim & ik houden de markt zo ongeveer al 2 jaar bij op de app, maar het is echt triest, zeker in Nederland!En wat blijkt, ze zijn bijna niet meer te vinden.
Misschien is die estoril touring automaat wat voor jou?MParallel schreef:Echt niks te krijgen nee. Wil de cabrio liefst vervangen voor een praktische Touring, maar nog niks leuks tegengekomen. Liever ook niks lagers dan een 328i.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], GRzep, Mark, matthyssie, Rnd, Semrush [Bot], Streetfighter232323, Wout309t en 4 gasten