FEDEX, UPS of DHL?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

FEDEX, UPS of DHL?

Bericht door Robin » 21 jun 2007, 11:49

Een brief versturen naar Zuid Amerika werkt niet altijd. Via TNT post een verjaardagskaartje a 7,- versturen ergens in maart dit jaar is niet aangekomen. FEDEX, UPS en DHL ken ik. FEDEX rekent E 70,-/80,-(!!!) voor een envelope met documenten, vandaag aangeboden, maandag 25/6(4 dagen) gegarandeerd voor 18.00h aangekomen in Barranquilla, Colombia. Zal wel. Ik vind 't alleen erg prijzig. Tijdwinst is een belangrijke factor en de garantie dat ie aankomt ook natuurlijk.

Paar keer via UPS vanuit Californië, VS, pakketjes gekregen, duurde(erg) lang maar was 20 US $ dacht ik???? 70/80 euro vind ik erg veel geld eigenlijk...

Iemand ideeen, tips?

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 21 jun 2007, 21:37

Wij hebben zakelijk een contract met DHL en die prijzen verschillen nog al met de particuliere markt. Misschien zo'n commerciele man eens opbellen en pingelen.

Wij doen weliswaar wel 10-20 zendingen per dag :wink: (meeste documenten)

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 21 jun 2007, 22:57

ik doe zelf erg veel zaken met DHL, maar dan niet voor het verzenden van pakketen, maar meer op het gebied van personeel.. Persoonlijk niet gek van de manier waarop ze met goederen omgaan, krijg telkens een slecht gevoel als ik daar zie hoe ze goederen behandelen..

:shock:

Plaats reactie