Te koop: Opel Corsa 1.3 CDTi - Nieuwe APK: slechts €5800!

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Gesloten
Robin Hartog

Te koop: Opel Corsa 1.3 CDTi - Nieuwe APK: slechts €5800!

Bericht door Robin Hartog » 15 nov 2016, 08:49

Update: Nieuwe APK sinds vandaag en een prijsverlaging, wie pakt deze parel? :df:

Te koop aangeboden: Geen DF-waardige auto, maar wel een auto waar je centen mee bespaard die weer in een DF-waardig speeltje kunnen. :D :df:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verhaaltje van Autoscout:
Beste kijker,

Bij deze bied ik mijn Opel Corsa diesel aan. Er ligt een 95pk sterke 1.3 diesel in het vooronder waar je met gemak 1 op 19 a 20 rijdt! Ik bezit de auto nu een jaar omdat ik flink veel moest gaan rijden naar het hoge Noorden toe. Inmiddels woon ik zelf in het Noorden en rijd ik dus vele malen minder.

Omdat ik er wel van afhankelijk was vond ik dat hij goed onderhouden moest zijn, daarom heb ik ten eerste een goed onderhouden exemplaar gekocht en ten tweede netjes zijn beurtjes gegeven en regelmatig gewassen. De banden hebben nog ruim profiel, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. De kilometerstand staat inmiddels op 171.060 km, dit loopt nog wel op aangezien ik er nog wel in moet rijden.

Omdat ik voor 99% snelweg heb gereden staat het gemiddelde verbruik bij mij op 1:18,5. Dit kan nog beter als je iets rustiger aan doet; ik heb hier niet mijn best voor hoeven doen. Elke keer lachen aan de pomp. Omdat het een lichte auto is vallen de MRB kosten ook erg mee voor een diesel!

Ik heb de prijs gezet op EUR. 5.800, maar er is wel onderhandelingsruimte, dus schroom niet om een mooi bod te doen.

Met een mooi bod krijg je hem gepoetst en met een tank diesel mee! ;-)

Ik ben eerlijk over de auto, dus mocht je vragen hebben; stuur mij een mailtje.

Via de mail ben ik het beste te bereiken, dus ik zou dat aanraden als contact manier.

De auto staat in Groningen, maar afspreken in Purmerend (Noord-Holland) of ergens anders langs de A7 vind ik ook geen probleem in overleg.

Groet,
Robin
Vraagprijs staat dus op EUR. 5800, maar voor de DF-ers is er uiteraard wat meer onderhandelingsruimte mogelijk. :)

- Robin
Laatst gewijzigd door Robin Hartog op 25 nov 2016, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Arthur
Auto: Nr.51

Re: Te koop: Opel Corsa 1.3 CDTi (zwart, vijfdeurs)

Bericht door Arthur » 15 nov 2016, 08:54

Wat een lief verhaal ;-)

allen

Bericht door allen » 15 nov 2016, 09:02

Off topic: wat komt ervoor terug?!

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 15 nov 2016, 09:45

Arthur schreef:Wat een lief verhaal ;-)
Is dit de "Arthur-seal-of-approval"? :mrgreen:

@Allen: Een benzine, voor 99% zeker een Mini. Als ik een goed exemplaar kan vinden dat aan mijn wensen en eisen voldoet. :)

Robin Hartog

Re: Te koop: Opel Corsa 1.3 CDTi - Nieuwe APK: slechts €5800!

Bericht door Robin Hartog » 25 nov 2016, 11:46

Up! Nieuwe APK, wie pakt deze parel?! :hungry:

Robin Hartog

Re: Te koop: Opel Corsa 1.3 CDTi - Nieuwe APK: slechts €5800!

Bericht door Robin Hartog » 12 dec 2016, 10:16

Deze mag dicht, besloten te houden. :)

Gesloten