Vraagje, weet iemand of ik ook soortgelijk spul ergens in NL oid kan bestellen? schijnbaar BMW 54 spline / 17mm zal zowel voor onder 'stuur' als op de stuurhuis zijn? bedoel weerskanten?
De Z3 S65 heeft namelijk een dunnere stuurpen nodig ivm het spruitstuk wat daar nu gaat lopen, de originele is schijnbaar te dik om dan door het spruitstuk te duwen, zie origineel wat 1 geheel is voorbeeld>>
nou willen ze via 2 losse knie stukken (U-joints) dat doen en dan dunnere stalen stang er tussen, bv via dit soort U-joints>>
nou staan die hier wel te koop, echter dat is in de US , had alles al ingevuld met notitie moet op Z3 passen e.d. wil ik betalen (best duur al met al) kan je alleen met credit card betalen...handig als je dat niet hebt

dacht paypal maar niet dus.>
http://www.vorshlag.com/product_info.ph ... cts_id=169" onclick="window.open(this.href);return false;
heb ze wel een mailtje gestuurd, maar mooier zou zijn als zoiets ook in Nl of DLD of UK oid te koop zou zijn, dat zal toch wel?
echter geen idee waar?
iemand met wat goede tips? waar ik dit soort spul kan kopen voor de Z3? hoor/lees het graag en zo snel mogelijk
kunnen ze dat ook afmaken ivm juiste hoek e.d. zo de pin door het spruitstuk gaat, gelukkig zouden ze ook wel verder kunnen zonder dat, genoeg andere zaken te doen nog aan de Z3 S65 .
Bij nader inzien zou het in theorie ook kunnen met een e46 stuur-as, die bestaat uit 2 delen

en niet zo dik, kan je eerst het lange
deel erdoor schuiven en dan dat onderste kniestuk erop en die kan je nog in lengte (als die lang genoeg is) aan passen.