10-15k?GTRene schreef:leuk Kees, trouwens als je deze tussen de 10 en 15k zoals vermeld zou kunnen winnen (maar daar bied je vast niet op) heb je echt wat leuks wat wel meer oplevert, als ik ruimte had en super stalling e.d. zou ik zoiets zo blind kopen, foto'van die kar zegt me dat er genoeg in zit, helemaal voor die centen.
http://rmsothebys.com/tv16/duemila-ruot ... -4/1087193" onclick="window.open(this.href);return false;
Kwijlen op zondagmiddag....
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Kwijlen op zondagmiddag....
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ik wilde nog tot 50K meebieden, maar helaas was die kans na 2 seconden al verkeken, mijn hemel wat ging dat snel omhoog in prijs, niet normaal meer.
- GTRene
ja dat stelden ze als estimate price, haha vandaar dat wat ik zeiNiels schreef:10-15k?GTRene schreef:leuk Kees, trouwens als je deze tussen de 10 en 15k zoals vermeld zou kunnen winnen (maar daar bied je vast niet op) heb je echt wat leuks wat wel meer oplevert, als ik ruimte had en super stalling e.d. zou ik zoiets zo blind kopen, foto'van die kar zegt me dat er genoeg in zit, helemaal voor die centen.
http://rmsothebys.com/tv16/duemila-ruot ... -4/1087193" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels
- Auto: Prius+
Ze zaten met sommige estimates echt bizar veel te laag. Wellicht bewust om het bieden op gang te krijgen 
- Elmar
Nee, om bij iedereen €100,= inschrijfgeld los te peuteren om überhaupt te kunnen bieden....