Omdat ik alweer sinds 6 september zonder auto zit, fietsen (2x 25km per dag) evenals het OV (2x 1.5 uur per dag) niet optimaal bevallen (en dan hebben we het alleen nog over woon-werk verkeer

Genoeg leuks voorbij zien komen de afgelopen tijd maar telkens 2x 4 uur reistijd voor een bezichtiging is niet ideaal en ik heb mede daardoor inmiddels vaak zat achter het net gevangen.
Dusja for the time beeing of misschien tuf ik er wel vrolijk een jaartje in rond, ben ik op zoek naar:
- Betrouwbaar
- Netjes (geen uitgeleefde perenkist)
- Relatief zuinig
- Sportief/fun
- Oh wacht...dat gaat vaak niet samen. Nahja kies dan maar tussen zuinig en sportief/fun

- Neerklapbare achterbank zodat m'n MTB ook weer eens naar buiten kan
- Goede technische staat (weinig zin in hoge kostenposten om het tijdelijke gebakje gezond te houden)
- Liefst wat historie gedocumenteerd en te overleggen
- Recente APK (nee, niet recent verlopen

- Handbak
- Beetje luxe als CV op afstand, elektrische raamzwengels, lichtmetalen wieldoppen en meegespoten bumpers is wenselijk
- Gunstig in de wegenbelasting en verzekering
- Prijs idee lijkt me wel leuk om tot € 1000,- te beperken maar de helft is natuurlijk ook goed.

Dus wie heeft er nog iets leuks op het erf, in de familiaire-/vrienden-/kennissenkring of op het werk rondslingeren. Laat die Vectra B's, Starslet's P8/P9, Twingo's en ander grut maar komen...