BMW F22 M235i [Sold...]
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Re: BMW F22 M235i [Euro 95 vs 98....]
Velgen van meer dan 1000 euro maar dan niet die paar tientjes voor naafdoppen.... Apart.
- Knot
Die moeten natuurlijk in de aftermarket wielen die op de auto komen.
Aan de ene kant handig extra set, aan de andere kant rijdt het ook weer/nog prima zo, soort drempel om niet helemaal los te gaan
Aan de ene kant handig extra set, aan de andere kant rijdt het ook weer/nog prima zo, soort drempel om niet helemaal los te gaan

- Leen
volgens je avatar is zonder naafdoppen niet echt een probleem 

- GTRene
haha, scherp 

-
Er staat ook een spiksplinternieuwe set op marktplaats incl supersports.
1500 euro.
1500 euro.
- Knot
Setje wielen laat ik nog even voor wat het is, bestel wel een keer 2 andere bandjes en leg ik die PSS in de schuur (als ze dan nog niet kaal zijn). Rij eigenlijk toch voor de drift dus dat kan maar beter zn standaard setup zijn dan. Zou een set wielen extra kopen voor 1500 voor een keer een trackday te pakken om rondom goed rubber te hebben, kan je altijd nog die set ophalen tzt als het weer beter weer wordt.
Auto heeft een week stilgestaan, vanavond weer ff een blokje om gedaan, toch wel mooi die duimpjes die je krijgt van anderen als je dwars in 3 met 7000rpm de snelweg op komt zetten
Is er iemand op het forum hier die goed is met coderen? Wil die ASD en vooral alarmlichten bij hard remmen er echt uit hebben.
Auto heeft een week stilgestaan, vanavond weer ff een blokje om gedaan, toch wel mooi die duimpjes die je krijgt van anderen als je dwars in 3 met 7000rpm de snelweg op komt zetten

Is er iemand op het forum hier die goed is met coderen? Wil die ASD en vooral alarmlichten bij hard remmen er echt uit hebben.
- Knot
Net even wat gecodeerd aan de auto.
video vrijgeschakeld, alle codecs en tijdens rijden, lekker videoclips kijken.
m235i logo in cluster eruit, gewoon zwart
m performance opstartlogo ipv bmw
digitale snelheid in cluster
asd uitgeschakeld, klinkt iets meer op de achtergrond nu maar wel puurder/metaal achtiger motorgeluid, stukken beter!
kregen alleen de achteruitrijcamera niet vrijgeschakeld tot 255km/u (FF) en de alarmlichten tijdens hard remmen moet nog even verder uitgezocht, dat vind ik echt super irritant, elk stoplicht staan die dingen te knipperen.
video vrijgeschakeld, alle codecs en tijdens rijden, lekker videoclips kijken.
m235i logo in cluster eruit, gewoon zwart
m performance opstartlogo ipv bmw
digitale snelheid in cluster
asd uitgeschakeld, klinkt iets meer op de achtergrond nu maar wel puurder/metaal achtiger motorgeluid, stukken beter!
kregen alleen de achteruitrijcamera niet vrijgeschakeld tot 255km/u (FF) en de alarmlichten tijdens hard remmen moet nog even verder uitgezocht, dat vind ik echt super irritant, elk stoplicht staan die dingen te knipperen.
-
Lekker bezig zo. Codeer je zelf?
- Knot
Re: BMW F22 M235i [ASD uitgeschakeld = 10x beter!]
Heb het met Danny gecodeerd van bmwdriversforum.
- Knot
Vanmiddag dan tijd voor #2 binnen 3 maanden bezit...

Had m echt niet gezien in de binnenspiegel, hij kwam van heel ver denkik en daardoor ook geen meting kunnen doen. Zegt enig idee? Ik zeg ja, waarschijnlijk omdat ik een tractor wat wild inhaalde.... klopt zegtie, je haalt in een flauwe bocht over een doorgetrokken streep een tractor in, daar heb ik op zich nog niet zo'n probleem mee, niemand vind het fijn achter een landbouwvoertuig te hangen... alleen dat je daarna ook de bus en de auto terugpakt die eerst de tractor inhaalden en vervolgens alle versnellingen ongeveer doorloopt
kan ik in het kader van de veiligheid niet goedkeuren....
220 + 9 voor de doorgetrokken streep it is.... komt de totaalscore op 530, mooi BMW getal
Had m echt niet gezien in de binnenspiegel, hij kwam van heel ver denkik en daardoor ook geen meting kunnen doen. Zegt enig idee? Ik zeg ja, waarschijnlijk omdat ik een tractor wat wild inhaalde.... klopt zegtie, je haalt in een flauwe bocht over een doorgetrokken streep een tractor in, daar heb ik op zich nog niet zo'n probleem mee, niemand vind het fijn achter een landbouwvoertuig te hangen... alleen dat je daarna ook de bus en de auto terugpakt die eerst de tractor inhaalden en vervolgens alle versnellingen ongeveer doorloopt

220 + 9 voor de doorgetrokken streep it is.... komt de totaalscore op 530, mooi BMW getal

-
Drie keer is scheepsrecht dus ben je je rijbewijs voor of na de kerst kwijt denk je? 

- Knot
Het hok brengt iig niet veel geluk op dit gebied...
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Klinkt misschien raar, maar volgens mij valt het mee. Hij had je ook een artikel 5 op de mouw kunnen spelden. Je zou niet de eerste zijn.
Maar sneu geld zo vlak voor kerst.
Maar sneu geld zo vlak voor kerst.
- Knot
Was een hele schappelijke man hoor, vond het volgens mij ook wel lekker om even door de versnellingen te kunnen halen, R1200RT tikte net als de m235 behoorlijk na 

- MParallel
- Auto: BMW
Haha, goed bezig.
- Luca
Kijk zo kan het ook. Een risico nemen en dan een bekeuring krijgen zonder altijd de schuld neer te leggen bij de diender.Knot schreef:Was een hele schappelijke man hoor, vond het volgens mij ook wel lekker om even door de versnellingen te kunnen halen, R1200RT tikte net als de m235 behoorlijk na
Ik zeg ook altijd; "ik neem het risico dus dan moet ik ook niet zeuren als ik een bekeuring krijg".
Natuurlijk blijft het altijd zonde van het geld. En zo'n RT rijdt heerlijk.

- Knot
Je moet er ook niet altijd vol tegenin gaan, meer dan redelijk afgehandeld zo. Het is in mei pas fietsweertje...
- Macboy
Heb je bandenspanning en LED achter overdag aan ook gecodeerd ?
-
Hehehe...lekker bezig knot!Vanmiddag dan tijd voor #2 binnen 3 maanden bezit...
- Knot
Bandenspanning had ik standaard al en dagij ben ik geen fan van, hoeft van mij niet aan.Macboy schreef:Heb je bandenspanning en LED achter overdag aan ook gecodeerd ?
Alleen die alarmlichten bij hard afremmen en onder de 5km/u komen moet er nog even uit.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tjezes Rody, welcome to the club, zowel met staandehoudingen en ASD eruit coderen. 
Dat met fors remmen en alarmlichten aan hoor ik meer. Zelf met de M2 nog niet mogen meemaken. Heb op 'n trackday toch wel vol geremd. Of doet ie 't dan niet, moet ie onder 'n bepaalde grenssnelheid komen(50kmh ofzo?)
Wel wijs dat je kalm bleef bij de diender. Dat is de manier. Heeft mij 'geholpen'. Maar in alle eerlijkheid doen ze hun werk, maar vinden ze 't in hun hart geinig 'n 'dikke BMW' rijder even te kleineren, dus 'schappelijke man' omdat jij schappelijk was en reeel. Meer niet.
Maar ok. Koffie!

Dat met fors remmen en alarmlichten aan hoor ik meer. Zelf met de M2 nog niet mogen meemaken. Heb op 'n trackday toch wel vol geremd. Of doet ie 't dan niet, moet ie onder 'n bepaalde grenssnelheid komen(50kmh ofzo?)
Wel wijs dat je kalm bleef bij de diender. Dat is de manier. Heeft mij 'geholpen'. Maar in alle eerlijkheid doen ze hun werk, maar vinden ze 't in hun hart geinig 'n 'dikke BMW' rijder even te kleineren, dus 'schappelijke man' omdat jij schappelijk was en reeel. Meer niet.
Maar ok. Koffie!
- Knot
Scheelde dat ik over motorrijden begon, bagger op de weg, lage temp, uitkijken met vroeg op het gas gaan enz...
Alarmlichten gaan pas aan als je onder de 10km/u komt ofzo, dus tot (nagenoeg) stilstand remmen. Kom je heel stoer dwars de bocht om en dan stilremmen en daarna kom je als kneusje over met de alarmlampen aan.
Alarmlichten gaan pas aan als je onder de 10km/u komt ofzo, dus tot (nagenoeg) stilstand remmen. Kom je heel stoer dwars de bocht om en dan stilremmen en daarna kom je als kneusje over met de alarmlampen aan.
- Luca
Eerlijk zijn, sociaal zijn en een praatje maken werkt eerder dan "bot" en kortaf zijn. Zeg niet dat je geheel geen bekeuring krijgt maar de kans op geen of maar 1 is velen malen groter. Ze mogen niet straffen op gedrag maar het zijn ook maar mensen.
En als je dan ook een auto / motorliefhebber treft dan kan dat helemaal schelen.

En als je dan ook een auto / motorliefhebber treft dan kan dat helemaal schelen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik moest even hardop grinniken Rody.Knot schreef:Alarmlichten gaan pas aan als je onder de 10km/u komt ofzo, dus tot (nagenoeg) stilstand remmen. Kom je heel stoer dwars de bocht om en dan stilremmen en daarna kom je als kneusje over met de alarmlampen aan.

Mooi voor de beeldvorming. Geniet ervan. Topkar!
- Knot
In dit geval zei hij ook, het wordt een optelsom en alles bij elkaar moet ik in het kader van de veiligheid er wat mee doen.Luca schreef:Ze mogen niet straffen op gedrag maar het zijn ook maar mensen.