En toch....tóch zou 't misschien wel eens een idee zijn om 'alle' rechters te vervangen voor een nieuwe frisse conservatievere lichting met realiteitszin

Iets minder links lullen rechts zakken vullen dus.
Elianne van Rens past idd wel bij de Erdogan kliekArthur schreef:Erdogan weet daar wel raad mee
Erdogan staat lijnrecht op de andere figuren. Dus die snap ik ff niet.tomgtr schreef:Wil ik daarom een Trump/Wilders/Le Pen/Trump/Erdogan achtig alternatief?
Dat doet er toch niet toe? Juist in een debat kunnen ingenomen standpunten uitgelegd worden, tenzij het natuurlijk ontaardt in ouderwets moddergooien.Robin schreef:Klopt, maar is debateren(zoals Pechtold zo 'goed' kan) ook regeren?:)
JP schreef:Vandaag is Black Friday......heeft iemand al mevrouw Simons horen krijsen ?
Dat heeft er niks mee te maken. Tenzij en dat gebeurt niet, Wilders de absolute meerderheid pakt. Lijkt me sterk. Maar dat die gaat winnen geloof ik ook wel...Andre schreef:Daarom is het belangrijk dat er zoveel mogelijk mensen op de PVV stemmen dan hebben ze weinig andere partijen nodig!
Ze mogen wat mij betreft de bezem er wel even keer doorheen halen.
Ik zit net in Botswana, is mij niet opgevallen:)JP schreef:Vandaag is Black Friday......heeft iemand al mevrouw Simons horen krijsen ?
Ja, maar die 3000 rechters hadden wel een staatsgreep gepleegd he.Arthur schreef:Erdogan weet daar wel raad mee
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 5 gasten