Wie gaat ??
Leukste autobeurs qua beleving en show. Worden vaak naast de beurs zelf nog heel veel auto-gerelateerde dingen georganiseerd.
Is het misschien leuk om met DF te gaan ?
Ik spreek zowieo met Rob af, alleen weet hij dat nog niet

Klopt en op de IAA blijf je echt niet bij elkaar. zo'n druktechaos is het daar.Macboy schreef:Lijkt me geweldig idee![]()
Ik ben nog nooit naar de IAA geweest, dus overweeg wel dit jaar te gaan.
Nadeel van een groep is natuurlijk dat deze na 10 min al uit elkaar is gevallen, want met meer dan 3 personen moet je niet naar een autobeurs gaan !
Maar het idee is leuk.
Jij mag nu al niet meer meePatrick schreef:...Allemaal ongeveer dezelfde interresse (geen BMW). ...
Zoiets klinkt wel goed.Sander Spoolder schreef:Je hoeft toch niet continu bij elkaar te zijn, tis geen schoolreisje![]()
Gewoon om een bepaalde tijd weer bij elkaar komen om een hapje te eten, en uiteindelijk allemaal bij elkaar komen om te vertrekken, onderweg nog eventjes stoppen op een parking etc.
Leuk man!
Op de heenweg met één auto voorop met camera uit het raam, en dan met alle df'ers erlangs, is een leuk promofilmpje voor DF.
etc etc etc
Haha Sander dat klopt, heb wel een uur om die e46 proto M3 heen staan te kwijlen.Sander Spoolder schreef:Precies Rico,
En toen heb je je grote liefde ontmoet, die nu in je garage staat. Dit jaar zal dit sprookje zich herhalen![]()
Maar het is toch leuk om met zijn allen erheen te rijden, lijkt mij hartstikke gezellig. Daar iedereen zijn eigen gang en om een bepaalde tijd weer terug huiswaarts.
Essen en Autorai zijn absoluut niet te vergelijken met de IAA.
Code: Selecteer alles
alleen doordeweek weekend komt mij beter uit maakt niet uit
1. Macboy
2. Hans
3. Sandor
4. Nandor
5.
6.
7.
8.
9.
10.