Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
-
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
oei! blij dat ik glij is dat toch?
- Oof
- Auto: M2 Competition H6
Ben gistermiddag er nog geweest met de gedachte, kan wel eens de laatste keer zijn dit jaar.
Was gisteren erg rustig om en rond de baan.
Site van Paskal http://www.ring-world.nl/ was een mooie lijdraad.
Was gisteren erg rustig om en rond de baan.
Site van Paskal http://www.ring-world.nl/ was een mooie lijdraad.
- ///Joost
Sow! Daar ligt al een lekker pak zeg...Het is overal vroeg koud trouwens, ook in NL.
- witje
Iemand heeft een mooi rondje kunnen doen zo te zien
- Knot
Echt vroeg idd, weinig drukte op deze manier, op goede winterbanden met AWD kan je prima lol hebben lijkt me.
- Schnor
Sneeuw is weer aan het wegtrekken. Vrijdag en zaterdag naar de Koln Ahrweiler rally. En mocht de Ring toch zondag heel toevallig open zijn heb ik mijn polsbandje al in de 7-serie klaarliggen. Een paar echt rustige rondjes rijden. 
Edit: laat maar. Er ligt nog steeds enorm veel sneeuw op de baan. Die gaan ze alleen voor de rally opengooien dit weekend.

Edit: laat maar. Er ligt nog steeds enorm veel sneeuw op de baan. Die gaan ze alleen voor de rally opengooien dit weekend.
- Schnor
Toch wel open op 12 en 13 november.
Tussen de Koln Ahrweiler rally proeven op door op zaterdag 2 ronden gereden en op zondag nog 4. USS Helmut dweilt over de Ring. Ik had er makkelijk 30 kunnen maken dit weekend maar aan alles voel je bij zo'n E38 dat hij het niet heel leuk vind. Mn rondes waren dan ook ruim 10 min plus oid. En het blijft ook mijn dagelijkse auto waar ik op maandag weer mee naar het werk ga.
Op zondag was het echt prima weer. Ik baalde wel dat ik mijn E30 niet bij had. Droge baan en niks te doen verder.

Tussen de Koln Ahrweiler rally proeven op door op zaterdag 2 ronden gereden en op zondag nog 4. USS Helmut dweilt over de Ring. Ik had er makkelijk 30 kunnen maken dit weekend maar aan alles voel je bij zo'n E38 dat hij het niet heel leuk vind. Mn rondes waren dan ook ruim 10 min plus oid. En het blijft ook mijn dagelijkse auto waar ik op maandag weer mee naar het werk ga.
Op zondag was het echt prima weer. Ik baalde wel dat ik mijn E30 niet bij had. Droge baan en niks te doen verder.
- Erminio
Leuk gezicht zo'n boot over de nordschleife

- MartijnGizmo
Haha, mooi gezicht inderdaad!
-
Onlinesitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Helt lekker over 

- Macboy
- Martin van der Zwaard
Geniaal!! Ook maar eens doen met de E38 

- Schnor
Het leukste was nog op de zaterdag. We zaten met 4 man in de auto en toen riep opeens iemand net voorbij Hatzenbach. 'Hee hebben we nog bier en voor morgenvroeg brood?' Ehhhh... 'Nee,dat moeten we nog halen.' 'Ik rij er bij Breidscheid wel af. Even naar de REWE.' Zogezegd zo gedaan. Bier, brood en andere rommel achterin gezet en weer door. Breidscheid door de slagboom, ronde afmaken en door naar de volgende rally proef. 

- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
BAAS!Schnor schreef:Het leukste was nog op de zaterdag. We zaten met 4 man in de auto en toen riep opeens iemand net voorbij Hatzenbach. 'Hee hebben we nog bier en voor morgenvroeg brood?' Ehhhh... 'Nee,dat moeten we nog halen.' 'Ik rij er bij Breidscheid wel af. Even naar de REWE.' Zogezegd zo gedaan. Bier, brood en andere rommel achterin gezet en weer door. Breidscheid door de slagboom, ronde afmaken en door naar de volgende rally proef.

- Macboy
- Knot
E38 gaat prima hoor, ik heb me de 728iA 3 rondjes in de regen gedaan dan hoef je m niet zo te mishandelen en kan je prima uit de voeten.
- witje
We zijn allebei te zien in de Friendly Drivers Compilatie 2016 van Erich MüllerSchnor schreef:Toch wel open op 12 en 13 november.![]()

- Schnor
In de E30 was ik nooit aardig voor Errich. Teveel werk als je geen elektrische ramen hebt. 
Die gele Peugeot cabrio kan ik mij nog wel herinneren. Ze zwaaide ook naar mij toen ik voorbij reed.

Die gele Peugeot cabrio kan ik mij nog wel herinneren. Ze zwaaide ook naar mij toen ik voorbij reed.

- witje
Die electrische ramen zijn ook verrekte handig bij de parkeergarade van Ringwerk. Daar kun je heerlijk naar een schone wc voor noppes.
Zou ze maar snel inbouwen!
Zou ze maar snel inbouwen!

- Schnor
Ik las net iets over de nieuwe prijzen. 25 euro van maandag t/m donderdag en 30 euro van vrijdag t/m zondag. Je werkt dus met een budget op je pasje ipv rondes. Jaarkaart 1900 euro.
In december vorig jaar nog 1650 euro voor de jaarkaart betaald. Ondanks de frustraties ga ik toch maar weer voor een jaarkaart denk ik. Al valt die frustratie wel mee bij mij. Ik stel mij erop in dat het enorm druk is in de weekenden en zo vaak gesloten.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat die 5 euro verschil nu voor een enorme verschuiving gaat zorgen. Daar moet het prijsverschil toch echt groter voor zijn. Er zijn genoeg doordeweekse dagen waarop de Ring totaal gesloten is. Als ze op die dagen ook TF dagen organiseren krijg je verschuivingen. Zolang dat niet zal gebeuren blijft het file rijden in het weekend. Daar maakt die 5 euro per ronde geen verschil in.
Vorige week een nieuwe Intrax RSA set besteld, uitlaat wil ik aanpassen, aandrijfas wil ik aanpassen, achteras wil ik aanpassen en ik heb al een remupgrade liggen. Verder nog een stuk of 10 andere kleine dingen. Elektrische ramen passen misschien in het 2018 budget. 
In december vorig jaar nog 1650 euro voor de jaarkaart betaald. Ondanks de frustraties ga ik toch maar weer voor een jaarkaart denk ik. Al valt die frustratie wel mee bij mij. Ik stel mij erop in dat het enorm druk is in de weekenden en zo vaak gesloten.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat die 5 euro verschil nu voor een enorme verschuiving gaat zorgen. Daar moet het prijsverschil toch echt groter voor zijn. Er zijn genoeg doordeweekse dagen waarop de Ring totaal gesloten is. Als ze op die dagen ook TF dagen organiseren krijg je verschuivingen. Zolang dat niet zal gebeuren blijft het file rijden in het weekend. Daar maakt die 5 euro per ronde geen verschil in.
Genoeg andere prioriteiten Witje.witje schreef:Die electrische ramen zijn ook verrekte handig bij de parkeergarade van Ringwerk. Daar kun je heerlijk naar een schone wc voor noppes. Zou ze maar snel inbouwen!

- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Vooruitgang...hehe eindelijk kan dit dacht ik tijdens het kijken..
https://www.youtube.com/watch?v=X2IaIAqF4YA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=X2IaIAqF4YA" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Hoppa 30 euro het rondje in 2017:)
Ik rij hem ongeveer in 7.40 als het mee zit.
Wat kan ik in 7 min 40 met 30 euro doen. Heerlijke ossehaas met rode wijnsaus moet lukken voor 30 euro in 7 min 40.
Liefst medium gebakken.

Wat kan ik in 7 min 40 met 30 euro doen. Heerlijke ossehaas met rode wijnsaus moet lukken voor 30 euro in 7 min 40.
Liefst medium gebakken.

- frank de jonge
Ook wel in de helft van die tijd
- frankie
Doordeweeks gaan he.Andre schreef:Hoppa 30 euro het rondje in 2017:)
Liefst medium gebakken.

- KW
Je kan ook volgens de bedoeling als Tourist de ring rond in 10-12 mins, heb je langer plezier van het rijden!
Gewoon niet zo'n belachelijk (dure) snelle wagen maar een redelijk standaard hatchback en daarin proberen snel te zijn (zoals ik in een Starlet 1.3), wordt het ook niet zo snel saai

Gewoon niet zo'n belachelijk (dure) snelle wagen maar een redelijk standaard hatchback en daarin proberen snel te zijn (zoals ik in een Starlet 1.3), wordt het ook niet zo snel saai