Kadett E Turbo 285pk, BMW E92 320d 220pk, E36 320i coupe, Clio 2 RS phase 1
-
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Kadett E Turbo 285pk, BMW E92 320d 220pk, E36 320i coupe, Clio 2 RS phase 1
Even geknipt uit het voorstel topic:
Al jaren is auto's een grote hobby van mij. Momenteel verkoop ik ook
hobbymatig auto's naast mijn vaste baan (wel ingeschreven bij het RDW)
Het blijft voor mij hobby dus ik zoek meestal ook modellen waar ikzelf
ook wel in zou willen rijden. Inmiddels zijn er al velen gepasseerd.
Toen ik een jaar of 18 was de eerste keer na de Ring geweest en ook zelf
gereden. In die tijd reed ik een Astra gsi waar ik veel tijd, geld en moeite had ingestopt.
Daarna ook nog wel eens een vrij rijden sessie op Zandvoort gedaan.
Vanaf een jaar of 23 is hier eigenlijk een beetje de klad in gekomen (huisje, boompje,
beestje zullen we maar zeggen). Aangezien ik nu weer wat tijd en ruimte heb en een beetje geld
kan missen heb ik er weer een auto bij gekocht voor op te bouwen op het circuit.
Schrik niet, het is een Kadett GSI (omgebouwd)
Nu wil ik deze auto gaan ombouwen voor het circuit. Rede hiervoor is dat deze van 1986
is en dus voordelig op de weg staat elk jaar. Aangezien dit wel nodig is voor de Ring.
En het is ook weer eens wat anders. Heb toevallig ook nog een handgeschakelde 328 E36 staan.
Maar wil eens wat anders dan anders. Daarbij beginnen het oude torretjes te worden
en vind ik het ook wel apart. Tevens heb ik altijd wel een zwak gehad voor de GSI varianten.
Aangezien hier voldoende kennis is over ervaringen met circuit rijden en eventuele aanpassingen
lijkt het mij een goed idee om dus ook op deze manier wat bij te leren.
Ben op dat vlak nog een beetje (heel erg) "nobish"
De RH ZW3 zullen eronder verdwijnen en daarvoor komen voorlopig OZ superturismo voor terug.
Maat zal in eerste instantie weer 17" worden. Wellicht wat groot maar het moet ook min of meer
beetje reclame worden voor het "bedrijfje". De OZ's worden voorzien van semi-slicks (waarschijnlijk Federal)
Nu van het weekend komt er een Intrax schroefset op met camberplates.
Was ook wel nodig want de huidige combinatie veren/dempers en velgen
gaven niet een heel stabiel en vertrouwd gevoel op de Ring het hemelvaartsweekend.
Hier onder wat foto's.
Tzt zal er nog een autoambulance bijkomen, vandaar ook de ML.
Al jaren is auto's een grote hobby van mij. Momenteel verkoop ik ook
hobbymatig auto's naast mijn vaste baan (wel ingeschreven bij het RDW)
Het blijft voor mij hobby dus ik zoek meestal ook modellen waar ikzelf
ook wel in zou willen rijden. Inmiddels zijn er al velen gepasseerd.
Toen ik een jaar of 18 was de eerste keer na de Ring geweest en ook zelf
gereden. In die tijd reed ik een Astra gsi waar ik veel tijd, geld en moeite had ingestopt.
Daarna ook nog wel eens een vrij rijden sessie op Zandvoort gedaan.
Vanaf een jaar of 23 is hier eigenlijk een beetje de klad in gekomen (huisje, boompje,
beestje zullen we maar zeggen). Aangezien ik nu weer wat tijd en ruimte heb en een beetje geld
kan missen heb ik er weer een auto bij gekocht voor op te bouwen op het circuit.
Schrik niet, het is een Kadett GSI (omgebouwd)
Nu wil ik deze auto gaan ombouwen voor het circuit. Rede hiervoor is dat deze van 1986
is en dus voordelig op de weg staat elk jaar. Aangezien dit wel nodig is voor de Ring.
En het is ook weer eens wat anders. Heb toevallig ook nog een handgeschakelde 328 E36 staan.
Maar wil eens wat anders dan anders. Daarbij beginnen het oude torretjes te worden
en vind ik het ook wel apart. Tevens heb ik altijd wel een zwak gehad voor de GSI varianten.
Aangezien hier voldoende kennis is over ervaringen met circuit rijden en eventuele aanpassingen
lijkt het mij een goed idee om dus ook op deze manier wat bij te leren.
Ben op dat vlak nog een beetje (heel erg) "nobish"
De RH ZW3 zullen eronder verdwijnen en daarvoor komen voorlopig OZ superturismo voor terug.
Maat zal in eerste instantie weer 17" worden. Wellicht wat groot maar het moet ook min of meer
beetje reclame worden voor het "bedrijfje". De OZ's worden voorzien van semi-slicks (waarschijnlijk Federal)
Nu van het weekend komt er een Intrax schroefset op met camberplates.
Was ook wel nodig want de huidige combinatie veren/dempers en velgen
gaven niet een heel stabiel en vertrouwd gevoel op de Ring het hemelvaartsweekend.
Hier onder wat foto's.
Tzt zal er nog een autoambulance bijkomen, vandaar ook de ML.
Laatst gewijzigd door Paul S op 04 nov 2023, 20:12, 4 keer totaal gewijzigd.
- Vanreijmersdal
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Welkom en juist leuk om weer eens wat anders te zien tussen al die BMW's (Zegt een BMW rijder).
Dit ga ik zeker volgen.
Dit ga ik zeker volgen.
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Altijd goed iets anders dan standaard
Heel veel succes met ombouwen.
Heel veel succes met ombouwen.
-
- Berichten: 2941
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Inderdaad leuk om eens iets anders te zien als racer. Auto's zijn zonder al te veel moeite onder de 900kg te krijgen, dus dat zal ook best leuk rijden. Is dit een C20NE of XE?
Even wat retro inspiratie.
Even wat retro inspiratie.
-
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Die Touring kadett's waren inderdaad de inspiratiebron.
Het is een C20NE waar wat aan gedaan is maar weet niet
wat precies. Is onderblok van een C20NE maar zit een glad
kleppendeksel op. Dacht in eerste instantie dat een 20SEH was
maar bij nadere inspectie terplaatse zag ik dat het een C20NE
als basis was.
Alleen het jammere is dat ze er een lange bak aan hebben gehangen
waardoor het levendige karakter een beetje om zeep word geholpen.
Auto rijdt 210 op de GPS in de 4 versnelling.
Bij 160 minder dan 4000RPM. Dus die moet ook nog even gewisseld
worden voor een F16CR.
Auto moet eerst goed sporen en rijden en een goede wegligging hebben.
Dus eerste stappen zijn de schroefset en daarna andere velgen met
semi slicks. Ik ben van mening dat een sneller blok eigenlijk
1 van de laatste stappen moet zijn in een ombouw.
Je kunt tenminste pas echt hard gaan als de handeling goed is.
Ik doe het ook stap voor stap om het zo ook een beetje hobby te houden.
Daarbij duurt het ook allemaal wat langer om onderdelen bij elkaar te zoeken
omdat het nu ook niet meer de meest gangbare (track)auto is.
Het is een C20NE waar wat aan gedaan is maar weet niet
wat precies. Is onderblok van een C20NE maar zit een glad
kleppendeksel op. Dacht in eerste instantie dat een 20SEH was
maar bij nadere inspectie terplaatse zag ik dat het een C20NE
als basis was.
Alleen het jammere is dat ze er een lange bak aan hebben gehangen
waardoor het levendige karakter een beetje om zeep word geholpen.
Auto rijdt 210 op de GPS in de 4 versnelling.
Bij 160 minder dan 4000RPM. Dus die moet ook nog even gewisseld
worden voor een F16CR.
Auto moet eerst goed sporen en rijden en een goede wegligging hebben.
Dus eerste stappen zijn de schroefset en daarna andere velgen met
semi slicks. Ik ben van mening dat een sneller blok eigenlijk
1 van de laatste stappen moet zijn in een ombouw.
Je kunt tenminste pas echt hard gaan als de handeling goed is.
Ik doe het ook stap voor stap om het zo ook een beetje hobby te houden.
Daarbij duurt het ook allemaal wat langer om onderdelen bij elkaar te zoeken
omdat het nu ook niet meer de meest gangbare (track)auto is.
-
- Berichten: 1009
- Lid geworden op: 04 nov 2014, 21:02
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Zet er alsjeblieft, als een van de eerste dingen een fatsoenlijke kooi in. Mijn moeder heeft een frontaal ongeluk gehad waarbij de tegenligger een dergelijke Kadett had op een 80km weg. Onze Laguna was total loss, maar er was geen schade aan het inzittendencompartiment. De deuren konden gewoon open, geen barstje in de voorruit en mijn moeder had alleen wat blauwe plekken gelukkig. Helaas kon de bestuurder van de Kadett het niet navertellen en was de auto in lengte zo'n beetje gehalveerd, niet prettig om te zien.
Die Kadettjes vouwen nogal graag dubbel, dus wees voorzichtig of laat een goeie kooi inbouwen!
(De bestuurder had geen gordel om en reed, bleek achteraf, al enige tijd rondjes in de buurt zonder lichten aan. Ook is er een afscheidsbriefje gevonden. Hij heeft mijn moeder uitgekozen om zichzelf van het leven te beroven.)
Die Kadettjes vouwen nogal graag dubbel, dus wees voorzichtig of laat een goeie kooi inbouwen!
(De bestuurder had geen gordel om en reed, bleek achteraf, al enige tijd rondjes in de buurt zonder lichten aan. Ook is er een afscheidsbriefje gevonden. Hij heeft mijn moeder uitgekozen om zichzelf van het leven te beroven.)
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
@Paul, er was eens ik dacht iemand uit harderwijk die met een kadett aan de dtcc meedeed, die zal vast een en ander hebben en iig veel ervan af weten.
Kan niet op zijn naam komen.
Jaap Kielman was dat met een astra, volgens mij heeft die veel met opel geraced.
Kan niet op zijn naam komen.
Jaap Kielman was dat met een astra, volgens mij heeft die veel met opel geraced.
-
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
- Locatie: Hekelingen
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Dit roept mooie herinneringen op: Heb een Kadett GSI 2.0 met 130pk nieuw gekocht. Wit. Met een onderstel van Mantzell en maar liefst 15" velgen van CD-Design. Weet nog wel dat op topsnelheid (216km/h op de digitale teller) de tellers nauwelijks meer waren af te lezen vanwege de trillingen van het dashboard.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
heb ooit een Opel kadet D GTE gehad een zwarte, maar weet er verder nog weinig vanaf
- E36-italia
- Berichten: 399
- Lid geworden op: 13 aug 2015, 09:58
- Auto: Laro Discovery TD5
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
leuk zo'n gsi.. je moet voor een goede kop eens shoppen bij cosworth, die hebben het blok oorspronkelijk ontworpen.
alleen was 260pk iets te veel voor de gemiddelde oma dus heeft opel het blok 'wat' geknepen
succes met de bouw!
alleen was 260pk iets te veel voor de gemiddelde oma dus heeft opel het blok 'wat' geknepen
succes met de bouw!
-
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Daar zit enige kern van waarheid in.
Maar het blok wat jij bedoeld is volgens
mij her gekielde blok van Opel met omgekeerde
kop erop. DeZe heeft als basis de C20XE
maar daar houdt het dan ook op.
Blokken kosten nu meen ik zeker 20k +
Maar het blok wat jij bedoeld is volgens
mij her gekielde blok van Opel met omgekeerde
kop erop. DeZe heeft als basis de C20XE
maar daar houdt het dan ook op.
Blokken kosten nu meen ik zeker 20k +
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Weer eens wat anders
- E36-italia
- Berichten: 399
- Lid geworden op: 13 aug 2015, 09:58
- Auto: Laro Discovery TD5
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Oeh dat zou kunnen hoor, zo ver reikt mijn kennis over opelblokjes nou ook weer niet.Paul S schreef:Daar zit enige kern van waarheid in.
Maar het blok wat jij bedoeld is volgens
mij her gekielde blok van Opel met omgekeerde
kop erop. DeZe heeft als basis de C20XE
De C20XE (dat is het 2.0l astra gsi blok toch?) is via FIA S2000 regelementen ook tot 290pk te krijgen..
GM heeft zelfs de ecotec blokken tot ver boven de 600pk getilt.. maar dan praat je over woonwijken aan kosten ipv een leuk bedrag.
- MartijnGizmo
- Berichten: 12760
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Gave keuze voor een projectauto, echt zo eentje die helemaal uit het straatbeeld verdwenen lijkt te zijn!
-
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Inmiddels zit de schroefset eronder en zijn de stootlijstjes weer terug zwart (foto's volgen)
Alleen ben ik nu in dubio over de banden. Aangezien deze hobbymatig gebruikt
gaat worden voor trackdays was ik aan het denken voor semi slicks.
In het begin wil ik eerst wat gaan oefenen op vrijrijden dagen, rondje Ring,..
Dit betekent dus dat je effectief maar een 20min aan het knallen bent.
Volgens mij is het dan niet ideaal om voor een semi slick te gaan daar deze ook
op temperatuur moet zijn om goede grip te leveren.
Klopt deze insteek en zoja, voor welke band kun je dan het beste gaan.
Momenteel heb ik toyo proxess op de RH ZW3 liggen echter ben ik niet 100%
tevreden over deze combo. Is natuurlijk ook een combinatie van velgen met de banden.
Daar een RH wiel natuurlijk ook meer een "show"wiel is.
Alleen ben ik nu in dubio over de banden. Aangezien deze hobbymatig gebruikt
gaat worden voor trackdays was ik aan het denken voor semi slicks.
In het begin wil ik eerst wat gaan oefenen op vrijrijden dagen, rondje Ring,..
Dit betekent dus dat je effectief maar een 20min aan het knallen bent.
Volgens mij is het dan niet ideaal om voor een semi slick te gaan daar deze ook
op temperatuur moet zijn om goede grip te leveren.
Klopt deze insteek en zoja, voor welke band kun je dan het beste gaan.
Momenteel heb ik toyo proxess op de RH ZW3 liggen echter ben ik niet 100%
tevreden over deze combo. Is natuurlijk ook een combinatie van velgen met de banden.
Daar een RH wiel natuurlijk ook meer een "show"wiel is.
- MartijnGizmo
- Berichten: 12760
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Lichte wielen zijn er genoeg in 4x100 (ATS DTC, Motec Nitro, Autec Wizard, OZ Ultraleggera, Team Dynamics 1.3, etc) en dan combineren met een hele sportieve straatband (Federal 595 RS-R, Yokohama AD08R, eventueel Interstate DNRT of Nankang NS2-R)... dan ben je volgens mij een heel eind met jouw wensen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 nov 2016, 09:46
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
wat voor schroefset heb je gestoken en was er veel aanpaswerk aan? topmounts overzetten of zo?
-
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
De Kadett staat inmiddels in Duitsland waar deze een motorswap ondergaat.
Enkele specs:
- motor is een C20NE (2.0 8V)
- gesmede zuigers (AISA)
- gepolijste C20XE/LET drijfstangen (ARP bouten)
- C20XE carterpan (meer inhoud en koeling)
- Masterpower turbokit
- VEMS vrij programeerbare ECU
- starre 6 puk koppeling met versterkte drukgroep
- F18WR -versnellingsbak met ZF-platensper
Deze setup resulteerde in 315pk op E85 brandstof.
Op Euro98 kwam dit op 285pk/490NM.
Eigenlijk stond de motor als laatste op de ombouw maar deze
kans kwam voorbij en kon hem eigenlijk niet laten schieten aangezien
het om een complete setup ging en inclusief versnellingsbak, sper, VEMS ECU, koppeling..
Velgen zijn inmiddels 17" OZ superturismo geworden icm Achilles 123 semi-slicks 205/40/17.
205/40/17 was een maat die niet alle fabrikanten hadden in semi-slicks.
Daarna moet nog een remmenupgrade komen. Rolkooi heb ik nog eentje staan van OMP (schroefkooi).
Maar nog even aan het twijfelen wat ik precies wil. Eerst maar eens gaan strippen als de auto terugkomt.
Doel is om rond de 900 kilo uit te komen met 285pk.
Achterkant moet nog wat omlaag geschroefd worden omdat de auto
achter zo een 2,5-3,0cm hoger staat.(instelling vorige eigenaar)
Lijkt mij beter dat de auto horizontaal ligt.
En hier is de auto onderweg na Duitsland voor de motortransplantatie!!
Enkele specs:
- motor is een C20NE (2.0 8V)
- gesmede zuigers (AISA)
- gepolijste C20XE/LET drijfstangen (ARP bouten)
- C20XE carterpan (meer inhoud en koeling)
- Masterpower turbokit
- VEMS vrij programeerbare ECU
- starre 6 puk koppeling met versterkte drukgroep
- F18WR -versnellingsbak met ZF-platensper
Deze setup resulteerde in 315pk op E85 brandstof.
Op Euro98 kwam dit op 285pk/490NM.
Eigenlijk stond de motor als laatste op de ombouw maar deze
kans kwam voorbij en kon hem eigenlijk niet laten schieten aangezien
het om een complete setup ging en inclusief versnellingsbak, sper, VEMS ECU, koppeling..
Velgen zijn inmiddels 17" OZ superturismo geworden icm Achilles 123 semi-slicks 205/40/17.
205/40/17 was een maat die niet alle fabrikanten hadden in semi-slicks.
Daarna moet nog een remmenupgrade komen. Rolkooi heb ik nog eentje staan van OMP (schroefkooi).
Maar nog even aan het twijfelen wat ik precies wil. Eerst maar eens gaan strippen als de auto terugkomt.
Doel is om rond de 900 kilo uit te komen met 285pk.
Achterkant moet nog wat omlaag geschroefd worden omdat de auto
achter zo een 2,5-3,0cm hoger staat.(instelling vorige eigenaar)
Lijkt mij beter dat de auto horizontaal ligt.
En hier is de auto onderweg na Duitsland voor de motortransplantatie!!
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8693
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Leuk zo'n Kadett. Maatje van me heeft ooit een 2.0 16V gehad. Ding liep 240km/h op de digitale teller.
Maar die E34....vertel daar eens wat over
Maar die E34....vertel daar eens wat over
- frank de jonge
- Berichten: 9742
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Gaaf project!
- TurboClouseau
- Berichten: 2026
- Lid geworden op: 09 sep 2009, 12:44
- Locatie: Grunn
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Dik project!
-
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Thanks voor de reacties!
De BMW E34 is niets speciaals hoor, gewoon een normale 518i.
Wel van het laatste type, dus met de brede V8 neus/motorkap/grill.
Wordt gebruikt door mijn vader voor goedkoop woon-werk kilometers te maken.
Met betrekking tot de Kadett, heeft iemand tips voor de rolkooi.
Heb de schroefkooi gunstig kunnen overnemen (onderdelen gunstig
bij elkaar sprokkelen maakt de hobby ook leuker, je bent Hollander of je bent het niet )
maar hoe wordt deze in de auto bevestigd. Neem aan met voetplaten vastgelast,
bouten in de auto zelf zie ik niet zo zitten qua stevigheid/torsie.
Het beste is natuurlijk een volledig gelaste rolkooi inclusief doorlassen na de veerpoten.
Maar is dit mogelijk als de motor er nog inhangt? Interieur wordt sowieso volledig gestript,
Dashboard verwijderen is ook niet zo een probleem, echter zit ik niet te wachten dat de motor
en kabelboom,.... weer verwijderd moet worden.
En wat zijn ongeveer de kosten voor een volledig gelaste rolkooi?
De BMW E34 is niets speciaals hoor, gewoon een normale 518i.
Wel van het laatste type, dus met de brede V8 neus/motorkap/grill.
Wordt gebruikt door mijn vader voor goedkoop woon-werk kilometers te maken.
Met betrekking tot de Kadett, heeft iemand tips voor de rolkooi.
Heb de schroefkooi gunstig kunnen overnemen (onderdelen gunstig
bij elkaar sprokkelen maakt de hobby ook leuker, je bent Hollander of je bent het niet )
maar hoe wordt deze in de auto bevestigd. Neem aan met voetplaten vastgelast,
bouten in de auto zelf zie ik niet zo zitten qua stevigheid/torsie.
Het beste is natuurlijk een volledig gelaste rolkooi inclusief doorlassen na de veerpoten.
Maar is dit mogelijk als de motor er nog inhangt? Interieur wordt sowieso volledig gestript,
Dashboard verwijderen is ook niet zo een probleem, echter zit ik niet te wachten dat de motor
en kabelboom,.... weer verwijderd moet worden.
En wat zijn ongeveer de kosten voor een volledig gelaste rolkooi?
- Djessey
- Berichten: 2203
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Ligt er enorm aan wat je van de kooi verwacht... wil je een gekeurde kooi of wil je een simpel kooitje voor jezelf. Ligt dus ergens tussen de 500 en 5000 afhankelijk van je wensen.
-
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Moet wel gekeurde kooi zijn, wil je ooit ergens aan deelnemen dan moet die vaak toch gekeurd zijn volgens het reglement.
Laatst gewijzigd door Paul S op 17 jun 2017, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 18:37
Re: Kadett E opbouw tot trackcar (hobbymatig)
Inmiddels is de Kadett terug van de ombouw.
Aangezien ik van midden Limburg ben is circuit Zolder
hier niet heel ver vanaf.
Doel is om hier tijdens een vrijrijden sessie van een uur
de auto te testen en eventuele kinderziektes nog eruit te halen.
Van de winter is dan de planning om de auto te strippen en
voorzien van 2 kuipen + een kooi.
Hieronder een filmpje van de 2.0 8v
Aangezien ik van midden Limburg ben is circuit Zolder
hier niet heel ver vanaf.
Doel is om hier tijdens een vrijrijden sessie van een uur
de auto te testen en eventuele kinderziektes nog eruit te halen.
Van de winter is dan de planning om de auto te strippen en
voorzien van 2 kuipen + een kooi.
Hieronder een filmpje van de 2.0 8v
Laatst gewijzigd door Paul S op 18 jun 2017, 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 10 gasten