Zonde dat ze een auto zo durven neer te zetten. Geen airco en elektrische ramen achter. Wel een toffe kleur.Tim N schreef:Linkje van Gert-Jan werkt al niet meer.
Byzanz metallic M3 sedan, 137K km is niet veel en eerste eigenaar.
Maar 19K en dan de auto met dit soort foto's te koop zetten...
Dat leder is denk ik in 100K km niet schoon gemaakt, zo jammer. Twee luchtverfrisser idem en vraag mij af wat het ronde ding op de middenconsole is rechts voor de pook.
http://ww3.autoscout24.nl/classified/29 ... asrc=pl|as" onclick="window.open(this.href);return false;
Het grote E36 M3 (occasion) draadje
- Joy
Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje
- ///Joost
De buitenkleur vind ik ook wel wat hebben, al zou het zeker niet mijn eerste keus zijn. Het interieur vind ik verschrikkelijk met die verschillende bruintinten. Wellicht als de boel weer fris opgepoetst is dat het er weer heel anders uitziet. Ik zou denk ik ook de houtinleg vervangen voor 'saai' zwart. Dat oogt al weer een stuk rustiger icm de bruine stoelen.
-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
Beetje poverty spec M3.
En dat leer...bekende volgens mij.
En dat leer...bekende volgens mij.
- Tim N
Deze auto een bekende? Van Belgische forum? (dat is deze)
@ Joost, bij safrangelb past het hout juist heel mooi, enkel is het standaard hout nussbaum 91(of eiben club?) in mijn ogen idd net te licht van kleur imho. Nussbaum 93 de donkere variant zou super gestaan hebben. (zie bovenstaande die heeft ook dat lelijke hout)
Al is haselnuss leder denk ik stukken mooier bij Byzanz. (dan maar SMG)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Joost, bij safrangelb past het hout juist heel mooi, enkel is het standaard hout nussbaum 91(of eiben club?) in mijn ogen idd net te licht van kleur imho. Nussbaum 93 de donkere variant zou super gestaan hebben. (zie bovenstaande die heeft ook dat lelijke hout)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
ook wel een fraai ding.
- ///Joost
@Tim, exact wat ik bedoel. De auto die jij post vind ik er dan wel weer heel acceptabel uit zien! Ik heb wat dat betreft wel een zwak voor bruine interieurs.
- Joop
Knappe
prijzen voor een E36 M3 3.2 Coupe:
https://www.premiumclassics.nl/news/624 ... man-Kardon" onclick="window.open(this.href);return false;
Over de M3 GT nog maar te zwijgen... Dat gaat al aardig richting M3 CSL geld als je niet op past...
https://www.premiumclassics.nl/news/650 ... ig-Orig-NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar goed, vragen is één, krijgen is twee...

https://www.premiumclassics.nl/news/624 ... man-Kardon" onclick="window.open(this.href);return false;
Over de M3 GT nog maar te zwijgen... Dat gaat al aardig richting M3 CSL geld als je niet op past...

https://www.premiumclassics.nl/news/650 ... ig-Orig-NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar goed, vragen is één, krijgen is twee...
-
Leuke wagens, maar voor dat geld ga ik wel shoppen voor een 1M. 

- Joy
Leuke wagens, maar met die waardestijging ga ik wel shoppen voor een Ferrari. 

- GTRene
wat hebben ze die mooi klaar gezet...wat zou dat kosten zo mooi erbij laten zetten.
trouwens, zitten die stikkers origineel zo slecht vast...of toch wat veranderd?

trouwens, zitten die stikkers origineel zo slecht vast...of toch wat veranderd?

- Gert-jan
Geen idee of dit voor iedereen zichtbaar is? (geeft wel aan openbare groep)
https://www.facebook.com/groups/3735056 ... 4877307890" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/3735056 ... 4877307890" onclick="window.open(this.href);return false;
- ///Joost
Mparallel, kom er maar in! 
Die stickers laten gewoon los van ouderdom, hitte en krimpen. Volgens mij heeft ieder automerk daar last van. Valt mee dat ze nog in tact zijn.

Die stickers laten gewoon los van ouderdom, hitte en krimpen. Volgens mij heeft ieder automerk daar last van. Valt mee dat ze nog in tact zijn.
-
OnlineMParallel
Nou die zijn gewoon oerslecht opgeplakt. En ook nieuw besteld. Je moet ze niet zo in de ronding plakken, dan krijg je dit.
Maar krimpen enzo? Nee, dit zijn geen cheape stickers, die blijven jaren zitten. Op me beide E36's, 18/20 jaar oud, zitten er nog keurig op. Zelfs geen los hoekje.
Maar net hoe ze ermee om zijn gegaan.
Ik had hem losgehaald en nieuwe gekocht, mits nog te krijgen onder oude nummer.
Maaaaar...er klopt iets niet, maar nu zie ik het. Die sticker is dus zeker later opnieuw geplakt, want die hele motorruimte is gespoten. Tenzij BMW ooit anders is gaan doen, maar bij Techno is de grondkleur normaliter zwart.
En normaal staat dat ook op de sticker...
Maar krimpen enzo? Nee, dit zijn geen cheape stickers, die blijven jaren zitten. Op me beide E36's, 18/20 jaar oud, zitten er nog keurig op. Zelfs geen los hoekje.
Maar net hoe ze ermee om zijn gegaan.
Ik had hem losgehaald en nieuwe gekocht, mits nog te krijgen onder oude nummer.
Maaaaar...er klopt iets niet, maar nu zie ik het. Die sticker is dus zeker later opnieuw geplakt, want die hele motorruimte is gespoten. Tenzij BMW ooit anders is gaan doen, maar bij Techno is de grondkleur normaliter zwart.
En normaal staat dat ook op de sticker...
-
OnlineMParallel
Lijken toch 2 varianten te zijn, of het is het licht. Hier Techno met zwarte basecoat motorruimte en hier staat het ook op de sticker.

-
Iets met cabrio-coupe te maken?
Bij mijn cabrio ook zwart als basis en ook aangegeven op sticker. Toevallig ook een andere techno violet cabrio bekeken (die hierboven staat als te koop) ook die was op basis van zwart.
Mooie auto's . Ben blij met de gestegen prijzen .
Vragen is 1 maar krijgen is 2 . En toch zie je regelmatig auto's verkocht worden
Bij mijn cabrio ook zwart als basis en ook aangegeven op sticker. Toevallig ook een andere techno violet cabrio bekeken (die hierboven staat als te koop) ook die was op basis van zwart.
Mooie auto's . Ben blij met de gestegen prijzen .
Vragen is 1 maar krijgen is 2 . En toch zie je regelmatig auto's verkocht worden
- Tim N
Is idd geen origineel af fabriek sticker. (alsin bij fabricage geplakt)
Niets met cabrio coupe te maken
Niets met cabrio coupe te maken
-
Nou zou niet zo stellig zijn
Zojuist enkele te koop staande e36 bekeken. Cabrio allemaal basis zwart. En alle coupe de kleur van de auto ( madeira zwart, techno violet, derde paarse tint (kom niet op de naam nu)
Zojuist enkele te koop staande e36 bekeken. Cabrio allemaal basis zwart. En alle coupe de kleur van de auto ( madeira zwart, techno violet, derde paarse tint (kom niet op de naam nu)
- Nebur
Die zelfde paarse coupe heeft eerder bij hun te koop gestaan. Kijk maar in hun archief.
- Tim N
Hn, dat is niet coupe/ cabrio afhankelijk maar bouwjaar denk ik.
Door de jaren heen zijn ook sticker benamingen gewisseld.
Kleuren en grondlak waren allen gelijk in hetzelfde bouwjaar.
Je bedoeld daytona violet denk ik? De imho mooiste van de drie (eigenlijk 4 je had madeira zwart en madeira violet)
Je bedoeld daytona violet denk ik? De imho mooiste van de drie (eigenlijk 4 je had madeira zwart en madeira violet)
-
Wat is er met die kitranden gebeurd? ziet dr heel anders.
-
Mooi exemplaar, en prijs is netjes gezien het feit er een nieuw blok in ligt.Tim N schreef:Deze auto een bekende? Van Belgische forum? (dat is deze)
-
OnlineMParallel
Is dat zo? Ik ken alleen Madeira, wat heel donker is. DIe heeft ook als grondkleur zwart. Mooiste paars wat mij betreft.Tim N schreef:Hn, dat is niet coupe/ cabrio afhankelijk maar bouwjaar denk ik.
edit: wat ik heb kunnen vinden is dat het dezelfde kleur is, maar het tot 1994 Madeira Schwarz heette, daarna Madeira Violett.
Weetje: vele kleurstickers zijn niet meer leverbaar. BMW heeft daarvoor in de plaats één onderdeelnummer voor de sticker. Je moet dan zelf aangeven welke (basis)kleur je er op wilt hebben. Eindigt op 615 zo uit me hoofd. Lettertype is ook compleet verschillende met de periode-correctie variant.
-
Klopt, de stickers zien dr heel anders uit nu.
Ik heb hem laatst ook vernieuwd omdat de oude wat gescheurd was. helaas.
-
OnlineMParallel
Op me M3 ontbrak de sticker helemaal. Toen nieuwe besteld. Hiervan bestond gelukkig nog de sticker onder het originele nummer.markm schreef:Klopt, de stickers zien dr heel anders uit nu.
Al heb ik daarvan inmiddels op foto's ook 2 varianten gezien, waarbij de letter spacing wat verschilt.
Onlangs las ik in BMW TIS dat vanaf 1998 er een gestandaardiseerde EU type/model plaatje is gekomen, waar de kleur op staat. Daarmee verviel dus de aparte kleursticker. Dat verklaart ook waarom mijn 1996 328i een ander typeplaatje heeft dan me 1998 M3. Bij die 328i zit die op zijn kop aan de binnenzijde rechter scherm en is echt een metalen plaatje, bij de M3 is het een label wat op de rechter veerpoot zit.
Dus nu dilemma...wel of niet die kleursticker opplakken. Hij hoort er dus officieel niet op, maar ik heb dat kleurlabel wel altijd mooi gevonden.
-
Wat? Sticker niet eens origineel vanaf nieuw? Haal om te beginnen maar gelijk 20k van die prijs af dan. En wie weet waar nog meer mee is gesjoemeld dan. Nog eens 15k eraf. Nu wordt de wagen interessant.MParallel schreef:Nou die zijn gewoon oerslecht opgeplakt. En ook nieuw besteld. Je moet ze niet zo in de ronding plakken, dan krijg je dit.