TV Series
- Niels
- Auto: Prius+
Re: TV Series
Breaking bad hebben we echt verslonden. Ongeëvenaard! Better call Saul viel niet tegen, is geen BB maar wel erg leuk om te kijken. House of cards ben ik gestopt, goeie serie en over het acteer werk niets dan lof maar ik hou gewoon niet van dat wereldje ofzo. Ik weet het niet precies.....
- GTRene
beide nog niet gezien, zo no idea, ik houd wel wat meer van SF of Fantasie
The Flash vind ik ook wel leuk en Gotham ook en the 100 en Fringe en Haven ook leuk.
en Grim en of person of interest en of the walking dead of Arrow of Vikings
nou kun je wel ff verder voorlopig

The Flash vind ik ook wel leuk en Gotham ook en the 100 en Fringe en Haven ook leuk.
en Grim en of person of interest en of the walking dead of Arrow of Vikings
nou kun je wel ff verder voorlopig

-
Ja en over anderhalf jaar weer een seizoen... Tering dat was de langste cliffhanger ever voor mij hahahahaha
Eens in de zoveel tijd pik ik een oude serie op en die kijk ij dan van voor naar achter. Ben nu bezig met the shield, mooie serie met de maker van sons of anarchy ook betrokken... Ik proef dezelfde sfeer en zie acteurs die in beide hebben gezeten
Eens in de zoveel tijd pik ik een oude serie op en die kijk ij dan van voor naar achter. Ben nu bezig met the shield, mooie serie met de maker van sons of anarchy ook betrokken... Ik proef dezelfde sfeer en zie acteurs die in beide hebben gezeten
- Macboy
MartijnGizmo schreef:Recent "Louie" ontdekt, erg toffe serie, losjes gebaseerd op het leven van Louis CK... Veel herkenbare alledaagse situaties en een flinke dosis zelfspot!

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Netflix: Marco Polo gekeken. 8
Bloodline season 1: 9.5
Season 2: 8.5
Finale: Vanaf mei volgend jaar, laatste seizoen.
Ik vind t een geweldig gemaakte serie.
Nu Lillyhammer, lache en/maar ook realiteit(immigratie/bureaucratie/islam) lekker er dik bovenop.
Topzanger/gitarist(naast The Boss) is na Sporanos ook 'n skitterend acteur:Little Steve(n) van Zandt.
Iemand nog tips.
Bloodline season 1: 9.5
Season 2: 8.5
Finale: Vanaf mei volgend jaar, laatste seizoen.
Ik vind t een geweldig gemaakte serie.
Nu Lillyhammer, lache en/maar ook realiteit(immigratie/bureaucratie/islam) lekker er dik bovenop.
Topzanger/gitarist(naast The Boss) is na Sporanos ook 'n skitterend acteur:Little Steve(n) van Zandt.
Iemand nog tips.
-
- Auto: M3P, 130i
Bloodline S1 is inderdaag erg goed!
Mijn aanraders zijn:
Ray Donovan
Blacklist
Fargo
Tudors
Mijn aanraders zijn:
Ray Donovan
Blacklist
Fargo
Tudors
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ray Donovan is ook erg goed Robin. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ray Donovan (tip uit dit draadje) ben ik laatst ook mee begonnen. Na een aflevering of 6 gestopt, "pakt" mij niet...
Blacklist was ook op TV, zelfs verder dan op Netflix, goede serie.
En die nieuwe serie misschien, Designated Survivor? Heb hem ff op "mijn lijst" gezet. Vond 24 met Kiefer Sutherland nl ook goed.
Blacklist was ook op TV, zelfs verder dan op Netflix, goede serie.
En die nieuwe serie misschien, Designated Survivor? Heb hem ff op "mijn lijst" gezet. Vond 24 met Kiefer Sutherland nl ook goed.
-
Met Narcos, House of Cards, Ray Donovan en Suits helemaal bij (de laatste twee downloaden).
Aanrader: Stranger Things (Netflix Original)
Aanrader: Stranger Things (Netflix Original)
- WJ
Luke Cage is ook gereleased vandaag.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die had ik idd ook ff aangevinkt, kijken of t wat is 

-
Laatste series op Netflix die erg goed bevielen:
Stranger things
Gomorra
De film Gomorra vond ik niks, maar deze serie is daar absoluut niet mee te vergelijken. De serie is echt heel erg goed....vind ik. Stranger Things vond ik ook goed. Speelt zich af in de jaren 70. Veel herkenbare dingen uit mijn jeugd, zoals de bekende shopperfiets met lang zadel (voor de oudjes onder ons
)
Stranger things
Gomorra
De film Gomorra vond ik niks, maar deze serie is daar absoluut niet mee te vergelijken. De serie is echt heel erg goed....vind ik. Stranger Things vond ik ook goed. Speelt zich af in de jaren 70. Veel herkenbare dingen uit mijn jeugd, zoals de bekende shopperfiets met lang zadel (voor de oudjes onder ons

- Hielke
The Night Of. Steen en steengoed.