Je moet ook niet op het voorwiel, maar op het zadel zitten stumperdDennis Cavallino schreef:Jullie maken het me dan wel lastig, want na mijn eenvoudige overwinning van dit jaar, moet ik volgend jaar oppassen dat mijn megalange snikkel niet tussen de pedalen komt.
DF King of track (met een gekochte E30 die je kunt winnen) !
- Macboy
- Dennis Cavallino
Jij hebt makkelijk praten!Macboy schreef:Je moet ook niet op het voorwiel, maar op het zadel zitten stumperdDennis Cavallino schreef:Jullie maken het me dan wel lastig, want na mijn eenvoudige overwinning van dit jaar, moet ik volgend jaar oppassen dat mijn megalange snikkel niet tussen de pedalen komt.
-
René130i
- Marc
Ha, ik had van een ander mannelijk fortumlid ook al eens ongevraagd verhalen over de spaghettisliert van Dennis te horen gekregen. Sindsdien hoef ik geen pastagerechten meer. Erg lastig als je van Italiaans eten houdt... 
Trouwens: Ook als je de auto niet wint maak je er nog kans op. Als de winnaar hem niet wil, dan wordt ie per opbod verkocht. Maak je alsnog kans om voor een prikkie een leuek E30 te kopen.
Overigens was het de keren dat ik er op Midland mee reed volgens mij telkens de snelste E30, op die e30 met slicks en duur onderstel na. Kan overigens ook aan mijn rijkunsten liggen, natuurlijk
Trouwens: Ook als je de auto niet wint maak je er nog kans op. Als de winnaar hem niet wil, dan wordt ie per opbod verkocht. Maak je alsnog kans om voor een prikkie een leuek E30 te kopen.
Overigens was het de keren dat ik er op Midland mee reed volgens mij telkens de snelste E30, op die e30 met slicks en duur onderstel na. Kan overigens ook aan mijn rijkunsten liggen, natuurlijk
- Peter Tunissen
-
HSR
- Macboy
- Peter Tunissen
- Alexanderr
- Peter Tunissen
Ja hoor, de e30 is er al bijna helemaal klaar voor.
Zo even een volle tank benzine voor de nieuwe eigenaar scoren, de bandjes controleren en eventueel op spanning brengen, olie en koelvloeistof nog eens voor de laatste keer controleren en dan is hij er helemaal klaar voor!
Wel nog een tip voor de kijkers; op het circuit zelf is geen eten & drinken verkrijgbaar.
Voor de rijders hebben we als ze daar interesse in hadden een lunch geregeld, voor de kijkers kan dat ook, maar dan moet je me dat wel zondagmorgen meteen al doorgeven.
Anders zelf wat meebrengen, dat kan ook uiteraard, maar daar kun je dus niks kopen.
Zo even een volle tank benzine voor de nieuwe eigenaar scoren, de bandjes controleren en eventueel op spanning brengen, olie en koelvloeistof nog eens voor de laatste keer controleren en dan is hij er helemaal klaar voor!
Wel nog een tip voor de kijkers; op het circuit zelf is geen eten & drinken verkrijgbaar.
Voor de rijders hebben we als ze daar interesse in hadden een lunch geregeld, voor de kijkers kan dat ook, maar dan moet je me dat wel zondagmorgen meteen al doorgeven.
Anders zelf wat meebrengen, dat kan ook uiteraard, maar daar kun je dus niks kopen.
- InjectTheVenom
Hmm jij denkt aan die Top Gear episode met Clarkson vs. SabrinaElmar schreef:Ik rij dagelijks in een Vito (leeg 1600 KG, maar ligt altijd wel 400 KG materiaal in) met 150 PK en op bochtige wegen heb ik dan ook altijd fun.
Sterker nog, denk er vaak aan om eens een trackday (sessie) te doen met het busje.
- Macboy
- Stéphane
[img:500:382]http://www.8200rpm.com/images/T4-2-Wheels.jpg[/img]Remy schreef:Met een busje valt zeker lol te beleven. Ik rij met een Renault Master, als dat ding leeg is kan je er behoorlijk mee scheuren. Zijn heel stug geveerd. Halverwege de bocht de rem aantikken resluteerd dan ook in bescheiden overstuur.
[img:500:369]http://www.8200rpm.com/images/Volkswagen-T4.jpg[/img]
Dat was de Volkswagen T4 Caravelle 2.5TDI van Dick, meer informatie hier te vinden: http://www.8200rpm.com/index.php?p=4&t=5&lang=nl
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
- Alexanderr
wat een ramp .. vandaag een hele dag rondgereden op zoek naar dat circuit ... bleek gewoon onvindbaar 
volgende keer zorg ik ervoor dat ik op voorhand het plannetje bekeken heb .. niks aan te doen
nu, geen erg, we hebben de francorchampse wegen eens verkend en dat was dikke fun
wel spijtig dat ik dit evenement zo gemist heb maar ja .. volgende keer beter
volgende keer zorg ik ervoor dat ik op voorhand het plannetje bekeken heb .. niks aan te doen
nu, geen erg, we hebben de francorchampse wegen eens verkend en dat was dikke fun