F1 seizoen 2016
- Luco
Re: F1 seizoen 2016
Ricciardo was in Monaco met name pissed op het team omdat die het "verkloot" hadden, vind ik toch een heel ander verhaal.
Kijk eens naar zijn lichaamstaal voordat die het podium op moest en hoe zuur die keek toen die de beker kreeg.
Hij gedraagt zich als een soort god, hij wordt met de dag onsympathieker.
En op de radio zat die toch echt te janken dat Max in de remzone van lijn veranderde, en nadien kwam het protest niet van hem, yeah right.
Kijk eens naar zijn lichaamstaal voordat die het podium op moest en hoe zuur die keek toen die de beker kreeg.
Hij gedraagt zich als een soort god, hij wordt met de dag onsympathieker.
En op de radio zat die toch echt te janken dat Max in de remzone van lijn veranderde, en nadien kwam het protest niet van hem, yeah right.
- Mari Oh Oh!
Even wat over de radio roepen uit frustratie(zoals bijna elke coureur doet), is niet hetzelfde als het team verzoeken een protest in te dienen. Maar als jij wil geloven dat het hele verhaal inclusief de eerste reactie van Hamilton(over die "idiot" die riep dat er een protest was ingediend) in scene is gezet om Lewis vergevingsgezind te laten lijken, dan moet je dat vooral geloven.
Bovendien was niet alleen Verstappen, maar ook Lewis al vertrokken, dus zou het verhoor naar Austin doorgeschoven worden. Ik denk dat Lewis op zijn minst had gebleven als hij wist dat hij gehoord zou kunnen worden.
Bovendien was niet alleen Verstappen, maar ook Lewis al vertrokken, dus zou het verhoor naar Austin doorgeschoven worden. Ik denk dat Lewis op zijn minst had gebleven als hij wist dat hij gehoord zou kunnen worden.
- Luco
Jij mag ook geloven wat jij wil.
-
Ik zie ook niet in waarom het een slechte verliezer zou moeten zijn. Hooguit teleurgesteld.
- JP
Dat ze Verstappen (19) aan die fles Moët lieten lurken. In Japan mag je toch pas vanaf je 20e drinken.... 

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
In Japan wordt het gedoogd als ik zo op google.
Volgende keer in Austin misschien niet.
Volgende keer in Austin misschien niet.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Ze hebben geen Hema in de VS, anders had ie aan de Jip en Janneke champagne gekund.
Maar alle gekheid op een stokje, wel erg knap dat hij 2e werd. In het begin dacht ik dat Vettel hem ook wel voorbij zou gaan.
Maar alle gekheid op een stokje, wel erg knap dat hij 2e werd. In het begin dacht ik dat Vettel hem ook wel voorbij zou gaan.
- daNpy
Zeker netjes gereden van Max 

- Hielke
Degelijke prestatie, en gelukkig, een beste start.
- GTRene
idd ging goed mee vanaf start
-
- Auto: M3P, 130i
Dan wordt het wellicht tijd om je er in te verdiepen. Uitzonderlijk talent. Net als next gen Max.Forza schreef:Ik ben nooit onder de indruk geweest van Lewis. Hij wordt nu gepiepeld door Rosberg die nooit een deuk in een pakje boter heeft kunnen rijden tot hij een auto kreeg die 2 seconden sneller was dan de rest van het veld. Hamilton heeft ook alleen "indruk" gemaakt toen hij in kampioenschap waardige auto's reed (McLaren en nu Mercedes). Tijdens zijn McLaren dagen was de enige tegenstand Massa of all people.
- daNpy
Via een ander forum:
http://www.autobild.de/artikel/formel-1 ... 6=71377525
http://www.autobild.de/artikel/formel-1 ... 6=71377525
Was Hamilton und Wolff nicht wussten, erfuhr AUTO BILD MOTORSPORT: Bei einem ersten Meeting der Stewards sollen die drei Rennkommissare Enzo Spano, Emanuele Pirro (beide Italien) sowie ihr japanischer Kollege Takashi Mitarashi den vierten Steward, den Australier Gary Connelly, überstimmt haben, keine Strafe gegen Verstappen auszusprechen.
Connelly, der wegen seiner harten Haltung bei Strafen in der Szene den Beinamen 'Richter Gnadenlos' hat, soll sich damit aber nicht abgefunden haben. Er soll nach dem Meeting ins Motorhome zu Mercedes gelaufen sein und dort die Bosse zu einem Protest motiviert haben. Toto Wolff und Niki Lauda waren aber schon in der Luft, also entschieden Technikchef Paddy Lowe und Teammanager Ron Meadows dem Drängen des Australiers nachzugeben.
- Mari Oh Oh!
Inderdaad. Alleen al als jij bekijkt hoe Rosberg door het ijs zakt in de regen... Op Monaco zakte hij steeds verder terug, alleen maar omdat hij de remmen(en dus ook banden) niet op temperatuur kon(/durfde) te houden. Op Silverstone ging het in de regen ook al niet zo lekker.indobesar schreef:Dan wordt het wellicht tijd om je er in te verdiepen. Uitzonderlijk talent. Net als next gen Max.Forza schreef:Ik ben nooit onder de indruk geweest van Lewis. Hij wordt nu gepiepeld door Rosberg die nooit een deuk in een pakje boter heeft kunnen rijden tot hij een auto kreeg die 2 seconden sneller was dan de rest van het veld. Hamilton heeft ook alleen "indruk" gemaakt toen hij in kampioenschap waardige auto's reed (McLaren en nu Mercedes). Tijdens zijn McLaren dagen was de enige tegenstand Massa of all people.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
http://www.telegraaf.nl/telesport/26781 ... tje__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RonV
Ben ook geen Hamilton-fan (hij kan zo "oorwurmerig" kijken als ie verliest), maar de GP2 race in Turkije 2006 heeft me wel overtuigd dat ie een echt talent is, ook met redelijk gelijkwaardige auto's - kijk dit stuk eens. Hij spint vrij vroeg in de race, en komt dan als 18e door:indobesar schreef:Dan wordt het wellicht tijd om je er in te verdiepen. Uitzonderlijk talent. Net als next gen Max.Forza schreef:Ik ben nooit onder de indruk geweest van Lewis. Hij wordt nu gepiepeld door Rosberg die nooit een deuk in een pakje boter heeft kunnen rijden tot hij een auto kreeg die 2 seconden sneller was dan de rest van het veld. Hamilton heeft ook alleen "indruk" gemaakt toen hij in kampioenschap waardige auto's reed (McLaren en nu Mercedes). Tijdens zijn McLaren dagen was de enige tegenstand Massa of all people.
https://www.youtube.com/watch?v=lseNan1ODY8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mari Oh Oh!
Ja, prachtig idee die guest-stewards
, als je inconsistente beoordeling wil. En deze man zou helemaal niet meer terug mogen komen wat mij betreft...
Laatst gewijzigd door Mari Oh Oh! op 11 okt 2016, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
plus één. Wat een belachelijke vertoning, als dit echt zo is.
- daNpy
Ik snap het gejank ook niet.
De regels zijn volgens mij vrij duidelijk.
- Mari Oh Oh!
Met drie tegen één was het inderdaad Connelly die dus vooral subjectief oordeelde.daNpy schreef:Ik snap het gejank ook niet.
- Luco
ik ben voor een videoscheidsrechter 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Net wat voor jou Luco: https://www.verstappenshop.nl/nl/produc ... se-gp-2016" onclick="window.open(this.href);return false;
- dvh
http://sportnieuws.nl/formule-1/hilaris ... oit-video/" onclick="window.open(this.href);return false;

-
OnlineWJ
hahaha
-
- Auto: M3P, 130i