F1 seizoen 2016
-
Re: F1 seizoen 2016
Behoorlijk.
Hoop dat Rosberg en Hamilton nog kunnen gaan vechten om kampioenschap.
Benieuwd wat dani en max gaan doen nu.
Hoop dat Rosberg en Hamilton nog kunnen gaan vechten om kampioenschap.
Benieuwd wat dani en max gaan doen nu.
- GTRene
race gemist, net ff allemaal korte verzamel stukjes gekeken, bizar en goed/leuk helemaal die uitslag, nouja Max op 1 was nog leuker, magoed. wel weer leuke punten
wie had de snelste ronde?

wie had de snelste ronde?
-
Lekkere race vandaag! Genoten 
(wat een jankerd is die Vettel, die de schuld nog even in de schoenen van Max wil duwen... Rosberg was er heel duidelijk over tijdens de (after race) persconferentie gelukkig!)

(wat een jankerd is die Vettel, die de schuld nog even in de schoenen van Max wil duwen... Rosberg was er heel duidelijk over tijdens de (after race) persconferentie gelukkig!)
- Luco
Vettel raakt gewoon steeds gefrustreerder omdat die niet de auto heeft om te winnen.
Die is na volgend jaar weg daar.
- JP
Knap dat Max tevreden was met plek 2. Het leek na de laatste pitstop, alsof Verstappen toch wel het gat had kunnen dichtrijden, maar (gelukkig) koos voor het teambelang. Nu is Ricciardo toch ook de man (na Max) die ik het het meeste gun om dan winnen. Geweldige vent 

- Hielke
Gezien de stunt van Vettel in T1, de noodzaak om samen (achter) Ricciardo te moeten pitten, en de banden die toen al wat meer ronden achter de kiezen hadden, een uitstekende prestatie van Max. Ik heb 'm op geen enkele fout kunnen betrappen.
Kwam er dit weekend achter dat ook via de Duitse RTL gekeken kan worden. En dan dacht ik dat Olaf Mol beroerd commentaar leverde
Kwam er dit weekend achter dat ook via de Duitse RTL gekeken kan worden. En dan dacht ik dat Olaf Mol beroerd commentaar leverde

-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Dat vermoeden heb ik ook.Luco schreef:Vettel raakt gewoon steeds gefrustreerder omdat die niet de auto heeft om te winnen.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
-
OnlineEvdP
Grappig.
Maar wel een beetje sneu eigenlijk. Ik had best wel sympathie voor Vettel, maar ik vind Rosberg tegenwoordig leuker.
Maar wel een beetje sneu eigenlijk. Ik had best wel sympathie voor Vettel, maar ik vind Rosberg tegenwoordig leuker.
- Luco
Ja, je ziet aan alles dat die gefrustreerd is, en wordt alleen maar erger want kimi staat nu voor hem.
- daNpy
Waar moet Vettel heen dan?
Niet naar Mercedes, niet naar RBR. Ferrari is #3 op dit moment en daar zit hij al.
Niet naar Mercedes, niet naar RBR. Ferrari is #3 op dit moment en daar zit hij al.
-
OnlineEvdP
Vettel hoeft niet weg, ik denk eerder dat Ferrari stappen moet gaan maken.
-
-
Laatst gewijzigd door Aernoudt op 04 sep 2020, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Seb ziet er inderdaad niet erg gelukkig uit bij Ferrari, het begint een beetje het Alonso verhaal te worden daar voor hem. Zeker nu hij de prestaties van Red Bull ziet zal hij zich nog wel eens achter de oren krabben waarom hij daar weg is gegaan.
Maar misschien kan Seb de plek van Hamilton innemen, Lewis' desinteresse spatte er vandaag bij de officiële persconferentie weer af. Als ware het een 13-jarige puber zat hij de hele tijd met zijn telefoon flauwe snapchatplaatjes te nemen. Beschamend en de Britse pers was ook niet mals daarover. En zelf gelooft hij dat 'hogere machten' verantwoordelijk zijn voor zijn pech met z'n motorblok. Nu bleek dat te komen door een kapot lager, veroorzaakt door een verlies aan oliedruk vlak daarvoor. Die hogere machten kunnen er wat van, precies in bocht 15 de oliedruk even laten haperen. Oftewel: rook er nog ééntje extra op Barbados met je rapvrienden Lewis en ga volgend seizoen maar wat anders doen als je voor 30 miljoen salaris niet eens je fatsoen kunt bewaren voor de Japanse media en fans en pechgevallen wijt aan 'hogere machten' die het steeds op hem voorzien hebben. Lewis is ietwat van het padje zeg maar en Rosberg is sterk bezig dit seizoen. Laat Nico de titel maar winnen dit jaar.
Maar misschien kan Seb de plek van Hamilton innemen, Lewis' desinteresse spatte er vandaag bij de officiële persconferentie weer af. Als ware het een 13-jarige puber zat hij de hele tijd met zijn telefoon flauwe snapchatplaatjes te nemen. Beschamend en de Britse pers was ook niet mals daarover. En zelf gelooft hij dat 'hogere machten' verantwoordelijk zijn voor zijn pech met z'n motorblok. Nu bleek dat te komen door een kapot lager, veroorzaakt door een verlies aan oliedruk vlak daarvoor. Die hogere machten kunnen er wat van, precies in bocht 15 de oliedruk even laten haperen. Oftewel: rook er nog ééntje extra op Barbados met je rapvrienden Lewis en ga volgend seizoen maar wat anders doen als je voor 30 miljoen salaris niet eens je fatsoen kunt bewaren voor de Japanse media en fans en pechgevallen wijt aan 'hogere machten' die het steeds op hem voorzien hebben. Lewis is ietwat van het padje zeg maar en Rosberg is sterk bezig dit seizoen. Laat Nico de titel maar winnen dit jaar.
- Luco
Dat zie ik niet gebeuren op korte termijn, er staat geen ross brawn aan de leiding ofzo heEvdP schreef:Vettel hoeft niet weg, ik denk eerder dat Ferrari stappen moet gaan maken.

Maar emotionele italiaantjes en die gaan het gat echt niet dichten, hoe jammer ik dat ook eigenlijk vind.
En Vettel krijgt het net als Alonso niet voor elkaar om ze naar een hoger plan te tillen.
Tja en Lewis, die is al een tijdje van het padje af, naar mijn mening een beetje te arrogant aan het worden.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
De historie heeft bij Ferrari geleerd dat als de renstal gerund wordt door Italianen, de successen spaarzaam zijn.
- Reind
Senna had het ook altijd over hogere machten. En het is geen geheim dat Lewis graag als een soort van Senna word gezien.
Toch vind ik Lewis echt waardevol in de F1. Het is een echte racer en anders dan andere, dan word er veel over je geluld en dat is goed voor de sport. Rosberg heeft gewoon veel geluk dit jaar, ondanks zijn domme acties. Ik kan je zo nog een aantal coureurs opnoemen die in die mercedes minstens zoveel succes zouden hebben. Als het er echt om gaat maakt Lewis gehakt van Nico.
Toch vind ik Lewis echt waardevol in de F1. Het is een echte racer en anders dan andere, dan word er veel over je geluld en dat is goed voor de sport. Rosberg heeft gewoon veel geluk dit jaar, ondanks zijn domme acties. Ik kan je zo nog een aantal coureurs opnoemen die in die mercedes minstens zoveel succes zouden hebben. Als het er echt om gaat maakt Lewis gehakt van Nico.
- Hielke
Wat Lewis in z'n vrije tijd doet, en wanneer ie wat met z'n telefoon doet zal me worst wezen. Net als wat Reind zegt, het is een pure racer die op een magistrale manier voor z'n kansen gaat. Daar rijden er niet veel van rond. Maar die maken (voor mij) de F1 wel.
Stel je voor je hebt een veld vol met Rosbergs, Massas en Bottassen. Dan haak ik direct af. Die optochten wil ik niet aangluren.
Stel je voor je hebt een veld vol met Rosbergs, Massas en Bottassen. Dan haak ik direct af. Die optochten wil ik niet aangluren.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Het zal wel een fotofuck zijn, want kan hem niet terugvinden op Daniel zijn twitter maar toch leuk.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6902913 ... iardo.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/6902913 ... iardo.html
- JoostSchouten
- Luco
Een persconferentie lijkt me nou niet "vrije tijd"Hielke schreef:Wat Lewis in z'n vrije tijd doet, en wanneer ie wat met z'n telefoon doet zal me worst wezen. Net als wat Reind zegt, het is een pure racer die op een magistrale manier voor z'n kansen gaat. Daar rijden er niet veel van rond. Maar die maken (voor mij) de F1 wel.
Dat pure racer vind ik ook wel meevallen, als die niet vooraan rijdt zit die 80% van de tijd als een juffrouw mier in zijn headset te krijsen met wat er allemaal niet mis is met zijn auto en de strategie.
Ik zou het wel lachen vinden als Rosberg wereldkampioen wordt, staat Lewis weer even met beide voetjes op de grond.
Kan die bij ferrari solliciteren als jankerd, want ow dan heeft die zijn excuses al klaar.
Zou wel leuk zijn voor de strijd van volgend jaar.
-
Inderdaad wel eens met Luco. Als Hamilton niet op plek 1 ligt heeft hij altijd wel wat te zeiken dat hij de verkeerde strategie heeft gekregen, dat er iets mis is met zijn auto/banden/motor/hogere machten. Net alsof hij zich altijd in moet dekken.
Daarnaast vind ik hem inderdaad altijd wat te 'tof' doen, het lijkt me zo'n type die over tien jaar z'n eigen realitysoap heeft. En dat is geen compliment.
Daarnaast vind ik hem inderdaad altijd wat te 'tof' doen, het lijkt me zo'n type die over tien jaar z'n eigen realitysoap heeft. En dat is geen compliment.

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Max kopt 'm terug.
https://www.instagram.com/p/BLOHkY-hSEg ... erstappen1
https://www.instagram.com/p/BLOHkY-hSEg ... erstappen1