Ford Ka 60 pk op 865 kg das euh 69 pk/ton en 119nm/ton

volgens mij heb ik iets gemist, is de hartge dan echt verkocht? wie, wat en waarheen?GTRene schreef:wat een vermogen in die peug![]()
Ford Ka 60 pk op 865 kg das euh 69 pk/ton en 119nm/ton![]()
Klopt, ik heb het zolang mogelijk stil gehouden, maar toen ik wat poste van die Ford Ka auto, waren er wat DF lezers te alertRoy RS schreef:volgens mij heb ik iets gemist, is de hartge dan echt verkocht? wie, wat en waarheen?GTRene schreef:wat een vermogen in die peug![]()
Ford Ka 60 pk op 865 kg das euh 69 pk/ton en 119nm/ton![]()
idd, als je geen haast hebt en er nog steeds veel plezier van hebt als je de deur eens uitgaat, dan wacht je gewoon op de juiste 'klant' heb heel wat mensen afgezegd, of het leek me te moeilijk (voor mijn denktank) of ze hadden inruilers waar ik van dachtErikS schreef:Top toch? Zo zie je maar; De aanhouder wint Rene!
euhmtomgtr schreef:Jemig dat heb je goed stil gehouden. Dus, nu een V8 in de Ka projectje?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=32106" onclick="window.open(this.href);return false;Roy RS schreef:meine Göte, hij is echt weg...altijd gedacht dat ik hem uiteindelijk zou kopen voor een mooi bedrag...
jammer man, maar goed, dat zeggen mensen ook altijd tegen mij, dus ik begrijp het natuurlijk.
Je zegt "tussenauto", wat wil je nu uit gaan zoeken voor na de heftige ervaring van de ford KA?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], L5S1 en 11 gasten