Onlangs m'n E91 320d verkocht en een E91 325i gekocht

De auto is dus in veel opzichten herkenbaar maar wat een ander karakter met een 6 cilinder blok!
Naast de standaard uitrusting zoals; regen-, licht-, en parkeersensoren/ MF leder stuurwiel / climate en cruise control / led in deurgrepen / elektronisch wegklapbare trekhaak / Zonneschermpjes achterportieren zijn er ook wat aanpassingen:
- 16inch, deze moeten vervangen worden door styling 285. Ik heb nog een setje winterbanden op 17 inch styling 158 over gehouden van m'n 320d. Op die auto had ik een breedset (161) maar dat wil ik niet meer.
- LCI halogeen koplampen (angel eyes)
- 2x 12v achter in middenconsole
- losse BT carkit
- led knipperlichten in het voorscherm met smoke glas. Ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden..
- led kentekenplaat verlichting achter. Ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden..
- het interieur is uit een lci model
- sierstukken uitlaat, deze heb ik er meteen af getrokken maar nu ziet het er wat zielig uit
Plannen en overwegingen
Stage 0; (beurtje met filters, remmen, olie, bougie's, riemen etc)
H7 Philips 5000k
Spacers 10-15mm achter
Styling 285 17inch
Voorkant omlaag, eerst maar proberen met een veerschotel voor 10mm verlaging. Overweeg nog andere veren maar ik heb ff geen zin in het vervangen van de schokdempers. Dit had ik redelijk recent nog bij m'n 320d gedaan, heel wat schroefwerk in de kofferruimte..
iets met de uitlaatdemper
K&N inleg filter voor wat meer motor geluid en beleving?
Donkergrijze plastidip op velgen en niertjes. Arktis blauw ziet er wat te lief uit, de auto heeft dus wat minder chroom/zilver nodig om wat stoerder te zijn.
Tot zo ver de tekst, nu foto's!