Gisteren in een E87 120D gereden en dat viel me niet tegen. Zodoende dat ik toch wat ben gaan rondneuzen op de bekende verkoopsites. Ik rijd niet heel veel maar met 25k per jaar is het allicht voordeliger dan een 130i.
Onlangs ontdekte ik dat de 1 serie Coupé (E82) geleverd is met een optionele neerklapbare achterbank. Ik vind dit model schitterend en toen ik dit ontdekte scheen er praktisch licht uit de hemel omdat dit deze auto een stuk praktischer maakt

Om de keus wat te vergroten kan ik de E90 en E91 hier ook in meenemen. Vind ook dat een mooi model al heb ik nog nooit een sedan/station gehad en lijkt het me ook wat groot voor mij alleen.
Op de bekende verkoopsites kwam ik wel wat auto's tegen die aan de eisen voldeden maar te weinig aan mijn wensen. Weten jullie wellicht nog iets?
Eisen:
- 120D 163pk (of de 177 pk drama's moeten meevallen)
- Neerklapbare achterbank (in geval van E82 en E90)
- Handbak
- Sportstoelen
- Climate Control
- Nette goed onderhouden auto
- 200k/300k geen bezwaar afhankelijk van de prijs en historie
Wensen (liefst de bovenste 4):
- Xenon
- Volleder
- Stoelverwarming
- M-pakket exterieur
- M-Stuur en pookknop
- Navi liever niet, gedateerd systeem en I-Drive draaiknop vind ik niks. Google Maps op de Note werkt perfect en altijd up to date.
Steek er niet teveel tijd en energie in. Is gewoon een gedachtenspinsel en dadelijk kom ik thuis met een totaal andere auto. Kan zijn dat iemand iets weet of toevallig zijn/haar perfect aansluitende auto binnenkort te koop wil aanbieden. Als je toch dagelijks alle sites afspeurt naar auto's om te zien wat er allemaal te koop is voor de hobby, misschien een zoekopdracht/speurtocht erbij.