Bericht
door Knot » 24 sep 2016, 00:19
Die michelin banden zijn trouwens niet verkeerd, veel grip en duidelijke communicatie, rollen niet extreem over de wang, heb alleen wel het idee dat er niet heel veel extra meer in zit als ik straks echt op de limiet ga maar voelt zeker vertrouwd aan.
Stoel staat idd helemaal op de grond, had van mij nog wel 1 cm lager gemogen maar als electrische/memory stoelen juist nog 1cm hoger staan dan handbediend dan is dit dus de enige juiste keuze. Heb nog geen 5cm tot het dak dus met helm zou nog passen, schuifdak had dan al in de weg gezeten, hoe fijn het ook is.
Uitlaat geeft in sport met de klep open wel behoorlijke klappen als je m achteruit in een wasbox rijdt, dacht zal het even proberen maar het knettert flink de pan uit. Alleen als je m echt doortrapt in de toeren met veel gas dan hoor je niks dus 100% gemaakt natuurlijk.
Onderstel is aan de stugge kant, zelfs in comfort maar ik vind het prima, in sport stug genoeg om sportief mee te kunnen sturen op straat. Vind wel dat de demping nog beter had gemogen, soms toch 2 of 3 slagen nodig om tot rust te komen, dan kan nog beter.