iPhone
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: iPhone
5s doet het hier nog steeds prima. Ik zie vooralsnog geen reden om te upgraden. Voor mensen met ruimte tekort, loop eens door met name groepsgesprekken in whatsapp,en verwijder de fotos die hierbij zitten.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wil nog iemand z'n 6S Plus met meer dan 16gb nog verkopen om een 7 aan te schaffen?
-
Ik wil wel mijn 6 16gb verkopen i.v.m. 6s 64gb.
Is bijna als nieuw, zitten alleen 3 kleine pitjes in achterkant en krasjes op screenprotector.
Mocht iemand interesse hebben
Is bijna als nieuw, zitten alleen 3 kleine pitjes in achterkant en krasjes op screenprotector.
Mocht iemand interesse hebben

- Robin Hartog
Voor een leuk bod is mijn 6 64GB uiteraard ook te koop. Ook zo goed als nieuw, kan eigenlijk geen beschadigingen vinden. 

- Martin van der Zwaard
Gisteren toch maar een zwarte 128gb besteld. Huidige telefoon begon weer te miepen dat ie vol was dus ben het nu zat. Lekker een nieuwe en als alle kinderziektjes uit de versie van volgend jaar zijn neem ik wel een 8S 

-
Maat van me heeft nog een 6 liggen, 64gb, nieuw staat omdat hij onwijs zuinig is erop. kreeg er via een of andere goed aangeschreven website per direct 455 euro voor.
Helaas wil ik minimaal een 6S.
Helaas wil ik minimaal een 6S.
- Arthur
Ze zijn mij nog te duur. Minimaal 500,-/550,- vragen ze voor een 6(S (Plus)). Zag zelfs eentje voor 750,- voorbij komen. Voor 100,- meer heb je een nieuwe 7.
Ik houd het dan nog wel ff bij een 5. Als de 7 volop in gebruik is zal, hopelijk, de prijs van een 6 wel wat dalen. Ben ook niet telefoonafhankelijk
Ik houd het dan nog wel ff bij een 5. Als de 7 volop in gebruik is zal, hopelijk, de prijs van een 6 wel wat dalen. Ben ook niet telefoonafhankelijk

- Martin van der Zwaard
Tmobile heeft de leveringen al weer uitgesteld.
Vanaf de 16e leverbaar en dan die zelfde dag meteen een bericht dat ze van 2 a 3 weken naar 3 a 4 weken gaan omdat ze er niet genoeg geleverd hebben gekregen
Vanaf de 16e leverbaar en dan die zelfde dag meteen een bericht dat ze van 2 a 3 weken naar 3 a 4 weken gaan omdat ze er niet genoeg geleverd hebben gekregen

- Martijn_bmw
Kreeg net van Vodafone aanbieding om te verlengen dus ook maar weer gedaan.
Levertijd is idd erg lang! Verwachting 8-14okt binnen. Matzwarte versie
Mocht iemand tzt interesse hebben in een iPhone 6 16gb in zilvergrijs
Nog bijzonder netjes zo goed als geen krasje er op, met doosjes, ongebruikte oortjes en lader
Levertijd is idd erg lang! Verwachting 8-14okt binnen. Matzwarte versie
Mocht iemand tzt interesse hebben in een iPhone 6 16gb in zilvergrijs

Nog bijzonder netjes zo goed als geen krasje er op, met doosjes, ongebruikte oortjes en lader

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Vanaf welke datum kon je verlengen?
Ik zit ook bij Vodafone en mag vanaf de 24e verlengen, ben even benieuwd hoe lang het duurt voordat ze me lastig gaan vallen
Ik zit ook bij Vodafone en mag vanaf de 24e verlengen, ben even benieuwd hoe lang het duurt voordat ze me lastig gaan vallen

-
Hierbij nog de link naar de advertentie van mijn 6 16gb:
http://link.marktplaats.nl/m1088958973? ... nt=app_ios" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/m1088958973? ... nt=app_ios" onclick="window.open(this.href);return false;
-
@Martijn_bmw & Richardt.:
Via Vodafone Friends & Family of een scherpere aanbieding via de klantenservice?
Via Vodafone Friends & Family of een scherpere aanbieding via de klantenservice?
- Martijn_bmw
Ik kreeg een mail met een "persoonlijke aanbieding"
2eur korting per maand op abonnement en voor de iPhone betaal ik netto 480eur.
(Verschil tussen met iPhone verlengen of Sim only)
2eur korting per maand op abonnement en voor de iPhone betaal ik netto 480eur.
(Verschil tussen met iPhone verlengen of Sim only)
-
Dat klinkt als het Friend&Family aanbod, maar dat kan jij checken op die website. Per telefoon is er bij de klantenservice vaak nog iets meer korting te bedingen bij verlenging.
-
Ik krijg mn 32 gb matzwarte morgen 

- Hitz
- Auto: KIA
Nou ze gaan bij ons weer als warme broodjes het magazijn uit..
- Martijn_bmw
geen idee wanneer precies mijne komt.
besteld bij Vodafone, tijdens het bestellen zeiden ze 1-2 weken, nu op de site staat vóór 14okt.
besteld bij Vodafone, tijdens het bestellen zeiden ze 1-2 weken, nu op de site staat vóór 14okt.
- Martin van der Zwaard
Toch eerder dan verwacht.Martin van der Zwaard schreef:Tmobile heeft de leveringen al weer uitgesteld.
De 12e besteld en twee weken later geleverd terwijl dat 3 tot 4 weken zou worden.
Kreeg gisteren de mail en vandaag geleverd. Blij mee

- dvh
Ik heb er ook een besteld..
En bij binnenkomst wordt ie meteen ingepikt door m'n GF
Heuuwauyjjh doet het prima.
En bij binnenkomst wordt ie meteen ingepikt door m'n GF

Heuuwauyjjh doet het prima.
-
Wie wat waar, welke smartphone zou jij nu kiezen?
Ik heb geen voorkeur voor 'n Iphone, maar hij staat toch in de shortlist. (Ik vind dat je dan ook 'n Macbook etc moet draaien voor het mooie.... Zit misschien tussen mijn oren.)
Sony Xperia X performance (batterij duur & supergoede camera's)
Sony Xperia Z5 compact (het hoeft van mij opzich niet meer zo mega groot)
Samsung S7 (lijkt overal eruit te springen)
Iphone 6s (7 hoeft van mij niet, de 6s heeft tegenwoordig 32 gb etc.)
Misschien zit ik in het verkeerde topic met deze vraag
.......
Ik moet zeggen dat ik bij Sony ook niet echt meer de bomen door het bos zie, ze lijken allemaal op elkaar....
Zo is de Performance een goede 300 euro duurder dan de gewone X, maar de specs bijna hetzelfde.....
Ik heb geen voorkeur voor 'n Iphone, maar hij staat toch in de shortlist. (Ik vind dat je dan ook 'n Macbook etc moet draaien voor het mooie.... Zit misschien tussen mijn oren.)
Sony Xperia X performance (batterij duur & supergoede camera's)
Sony Xperia Z5 compact (het hoeft van mij opzich niet meer zo mega groot)
Samsung S7 (lijkt overal eruit te springen)
Iphone 6s (7 hoeft van mij niet, de 6s heeft tegenwoordig 32 gb etc.)
Misschien zit ik in het verkeerde topic met deze vraag

Ik moet zeggen dat ik bij Sony ook niet echt meer de bomen door het bos zie, ze lijken allemaal op elkaar....

Zo is de Performance een goede 300 euro duurder dan de gewone X, maar de specs bijna hetzelfde.....

- Robin Hartog
Ik ben zelf fan van Apple, dus ik zou mijn iPhone niet weg doen, maar als hij weggaat dan komt er een Google Pixel voor terug. Dat geen optie Erik?
- Martijn_bmw
Ik moet zeggen dat ik vooral fan ben geworden van iOS vs Android (ook zonder MacBook Erik
)
Het werkt gewoon altijd alles is consistent en het ziet er gelikt uit.
Dus tja bij mij vooral een software keuze en als je dan je abbo kan verlengen pak ik het nieuwste model er bij. Wel de gewone 7 en niet de plus omdat ik geen halve tablet in me broekzak wil Haha. Om die reden ook even de SE bekeken maar die vond ik dan toch wel wat klein qua scherm
Als het wel een Android apparaat zou worden zou ik de oneplus 3 nemen: 400eur voor de top qua hardware en een net strak uiterlijk. Merken zeggen me niks hardware is allemaal hetzelfde gaat voornamelijk om de software en die is bij oneplus lekker stock Android ipv als die "merkmeuk" skins die er bij Sony Samsung etc overheen liggen

Het werkt gewoon altijd alles is consistent en het ziet er gelikt uit.
Dus tja bij mij vooral een software keuze en als je dan je abbo kan verlengen pak ik het nieuwste model er bij. Wel de gewone 7 en niet de plus omdat ik geen halve tablet in me broekzak wil Haha. Om die reden ook even de SE bekeken maar die vond ik dan toch wel wat klein qua scherm
Als het wel een Android apparaat zou worden zou ik de oneplus 3 nemen: 400eur voor de top qua hardware en een net strak uiterlijk. Merken zeggen me niks hardware is allemaal hetzelfde gaat voornamelijk om de software en die is bij oneplus lekker stock Android ipv als die "merkmeuk" skins die er bij Sony Samsung etc overheen liggen
- dvh
Gebruik nu een aantal maanden een Huawei p9 ipv jarenlang een iphone.
Bevalt prima.
Apple is op z'n retour.
Bevalt prima.
Apple is op z'n retour.
- Arthur
Huawei kan ik niets van zeggen maar Samsung (en daarmee Android) vind ik 3x niks. Doe mij maar een IPhone, reageert veel beter op aanraken en is gewoon simpel in gebruik.
-
Ik heb de andere weg bewandeld. Na jarenlang Android gebruikt te hebben (vooral Nexus toestellen, dus pure Google experience zonder meuk van fabrikanten) gebruik ik nu een iPhone (zakelijke keuze).
Ken iOS goed van de iPad, maar op een telefoon vind ik het vreselijk. Alles is omslachtig (je moet veel meer apps openen, waar je met Android slim gebruik maakt van Widgets), vind de besturing onpraktisch en vind het ook zeker niet stabieler (eerder veel minder) dan een goed Android toestel. Kortom, ik heb beide langere tijd gebruikt en verlang duidelijk terug naar een goed Android toestel, vind iOS meer dan verschrikkelijk. Soort My First Sony experience, extreem simpel maar daarom zo beperkt en omslachtig...
Mijn advies zou ook een Google Pixel telefoon zijn.
Ken iOS goed van de iPad, maar op een telefoon vind ik het vreselijk. Alles is omslachtig (je moet veel meer apps openen, waar je met Android slim gebruik maakt van Widgets), vind de besturing onpraktisch en vind het ook zeker niet stabieler (eerder veel minder) dan een goed Android toestel. Kortom, ik heb beide langere tijd gebruikt en verlang duidelijk terug naar een goed Android toestel, vind iOS meer dan verschrikkelijk. Soort My First Sony experience, extreem simpel maar daarom zo beperkt en omslachtig...
Mijn advies zou ook een Google Pixel telefoon zijn.