Caterham Roadsport / Defender 130
- tomgtr
Re: Caterham Roadsport.... ehh...
Welcome home bro!
-
Een paar maanden terug zei iemand nog in de wijk dat ik gek was dat ik een Volvo kocht. "Eens een BMW..."
520d M Sport Edition
18" velgen
schakelflapjes
schuifdak
getinte achterruiten
zilveren raamlijsten en dakrails
bruin leer
antraciet hout
spiegelpakket
Zoiets was het.
Helaas heeft BMW niet meer de mogelijkheid om het blok met behoud van garantie te chippen.

520d M Sport Edition
18" velgen
schakelflapjes
schuifdak
getinte achterruiten
zilveren raamlijsten en dakrails
bruin leer
antraciet hout
spiegelpakket
Zoiets was het.
Helaas heeft BMW niet meer de mogelijkheid om het blok met behoud van garantie te chippen.
- Downforce Hans
Nou Gefeliciteerd dan maar.......... niet zo degelijk als een FJ maar altijd beter dan wat je had. 

- dvh
Verstand komt met de jaren

-
Idd, hoor wel van Nico wanneer Hans z'n FJ in heeft geleverd. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooi hoor! Welke kleur? 

- Luco
Gefeliciteerd
Nou maar afwachten in hoeveel km je deze weer gesloopt hebt
Nou maar afwachten in hoeveel km je deze weer gesloopt hebt

- Tim N
Klinkt goed, antraciet hout met bruin leder, benieuwd naar de foto's.
-
5 Jaar garantie. Dat scheelt.
Het blijft Carbon Schwarz Arthur. Krijg Mondstein er niet doorheen gedrukt thuis. Mevrouw vond de V70 te opvallend en aso. Wil nu persé een donkere kleur.

Het blijft Carbon Schwarz Arthur. Krijg Mondstein er niet doorheen gedrukt thuis. Mevrouw vond de V70 te opvallend en aso. Wil nu persé een donkere kleur.

- Tim N
Citrinschwarz dan niet een hele mooie bij bruin leder?

- Arthur
Ja.
Of Champagner Quartz.
Of Azuritschwarz.

Of Champagner Quartz.
Of Azuritschwarz.

-
Als ze Rubin Schwarz hadden voor dat geld had ik nog wel van kleur willen veranderen, maar helaas...

- Tim N
Is een individual kleur dan een hele grote meerprijs Allen? Of wordt rubinschwarz niet meer geleverd op een F11?
- Arthur
Wordt idd niet (meer) geleverd op de F11.
1150,- meer dan metallic.
1150,- meer dan metallic.
-
Exact. En dan kun je nog een stapje hoger Dan zit je op 3.850 voor een aantal special request lakkleuren of zelfs 9.000 voor een zilveren BMW! 

-
Nu bij de BMW 5 wel interessante kortingen op de final editions. Optie pakket a 18k gaat nu voor 2K de deur uit.
- dvh
Wat kost de hele auto dan?? 

-
Mark, maak er 3 van, maar dan blijft het nog een mooie aanbieding. Zeker als je je bedenkt dat je over de eindprijs nogsteeds heel mooi kunt onderhandelen.
Bij een Audi A6 zat nu voor 9k opties bij zonder meerprijs. Echter kreeg je dan gelijk 0% korting op de eindprijs en moet je direct beslissen. Een proefrit of koffie wordt niet aangeboden.
Auto is verder niets voor jou David. Als je een E61 mooi vindt kan dit onmogelijk je smaak zijn. :toot:
Vandaag overigens even een uurtje wezen knallen met Lewinsky. Man man wat heerlijk dat ik nog even van het gebrul kan genieten totdat we allemaal verplicht de wagen moeten inleveren bij de overheid in ruil voor een Renault Zoe.
Bij een Audi A6 zat nu voor 9k opties bij zonder meerprijs. Echter kreeg je dan gelijk 0% korting op de eindprijs en moet je direct beslissen. Een proefrit of koffie wordt niet aangeboden.

Auto is verder niets voor jou David. Als je een E61 mooi vindt kan dit onmogelijk je smaak zijn. :toot:
Vandaag overigens even een uurtje wezen knallen met Lewinsky. Man man wat heerlijk dat ik nog even van het gebrul kan genieten totdat we allemaal verplicht de wagen moeten inleveren bij de overheid in ruil voor een Renault Zoe.
- Roy RS
Ik had pas iemand aan de lijn die me vertelde hoeveel hij in 5 jaar oid afgeschreven had op n 5 serie....
Verder proficiat met de meest populaire keuze, stiekem wel een lekker karretje natuurlijk
Verder proficiat met de meest populaire keuze, stiekem wel een lekker karretje natuurlijk
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
5 oktober avondsessieallen schreef:Vandaag overigens even een uurtje wezen knallen met Lewinsky. Man man wat heerlijk dat ik nog even van het gebrul kan genieten totdat we allemaal verplicht de wagen moeten inleveren bij de overheid in ruil voor een Renault Zoe.

-
Geweldig toch Roy? Compenseert de bijtelling een beetje.
Wordt dit jaar sowieso geen trackday gedaan Stefan. Heb nog een vakantie voor de boeg en werk gaat ook nog door. Wellicht volgend jaar weer eens naar Abbeville of Ecuyers. We zien wel.

Wordt dit jaar sowieso geen trackday gedaan Stefan. Heb nog een vakantie voor de boeg en werk gaat ook nog door. Wellicht volgend jaar weer eens naar Abbeville of Ecuyers. We zien wel.
-
Gefeliciteerd! Hoewel de F1x al op z'n einde loopt vind ik het nog echt een mooie en frisse auto, vooral als station in een donkere kleur met M-pakket. Dat heeft deze ook neem ik aan, vanwege de M Sport Editie?
Overigens, als het interieur Zimtbraun is, heb je één van mijn persoonlijke favo-combo's; Zimtbraun met Carbonschwarz. Bij voorkeur met interieurlijsten in pianolak.
Overigens, als het interieur Zimtbraun is, heb je één van mijn persoonlijke favo-combo's; Zimtbraun met Carbonschwarz. Bij voorkeur met interieurlijsten in pianolak.

-
Twijfelde tussen Zimmt en Mocca. Laatste vind ik kwa kleur net wat mooier, alleen zit er een akelig patroontje in het leer. Ben niet van de frutsels. Idd dat pakket gekozen.
Destijds hebben we in 2003 een E39 Lifestyle gehad toen de E60 uitkwam.
Afschrijven op zo'n grote wagen is verder fors, dus kun je ze beter een jaar of 10 houden. Dan zijn ze sowieso niets waard, maar is de afschrijving ineens meer dan schappelijk en loont het om een uitloopmodel aan te schaffen.
Pianolak was mooi geweest, maar ik heb een kleuter en ik kan slecht tegen stof en vingerafdrukken.
Ieder die ooit bij me in de auto heeft gezeten weet verder dat ze met hun klauwen van m'n luchtroosters moeten afblijven. Ik kan in een monster veranderen als deze niet exact horizontaal en recht vooruit staan gericht.
Destijds hebben we in 2003 een E39 Lifestyle gehad toen de E60 uitkwam.
Afschrijven op zo'n grote wagen is verder fors, dus kun je ze beter een jaar of 10 houden. Dan zijn ze sowieso niets waard, maar is de afschrijving ineens meer dan schappelijk en loont het om een uitloopmodel aan te schaffen.
Pianolak was mooi geweest, maar ik heb een kleuter en ik kan slecht tegen stof en vingerafdrukken.
Ieder die ooit bij me in de auto heeft gezeten weet verder dat ze met hun klauwen van m'n luchtroosters moeten afblijven. Ik kan in een monster veranderen als deze niet exact horizontaal en recht vooruit staan gericht.

- Martijn_bmw
Gefeliciteerd allen! Echt een mooie samenstelling!
En herkenbaar van de lucht roostertjes

En herkenbaar van de lucht roostertjes

- Tommy
Eindelijk verstandig geworden, "beetje" pushen en aandringen maar tis gelukt
Echt een ontzettende eigenwijze twijfelkont die jongen. Busje? Volvo? Audi? Mercedes? Camper? Carbonschwarz is een prachtkleur 

Laatst gewijzigd door Tommy op 21 sep 2016, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.