Werkelijkwaar een geweldige auto om in te rijden. Deze echte rijdersauto heeft altijd netjes zijn onderhoud gehad waar niet op bespaard is. Dit is in te zien in de facturen van onderhoud van de afgelopen jaren. Beschikt over de juiste opties en straalt aan alles af dat het een echte sportauto is. Full option op ingebouwde navigatie na. Achter de klep waar de navigatie normaal zit, is voorbereiding voor een TomTom ingebouwd.
De oersterke V6 loopt als een zonnetje en vertoont geen mankementen of lekkages. Vanzelfsprekend een heerlijk V6 geluid. Sportief donker geluid wanneer aangesproken, bescheiden en ingetogen bij rustig rijden. Onderstel vlijmscherp en sportief zoals het hoort. Ook hier geen rare geluiden of problemen.
Echte liefhebbers auto, en als zozijnde heb ik hem ook behandeld. Altijd met hand gewassen en altijd voorzien van een beschermlaag dmv wax/coating. Atijd netjes warm gereden en na laten lopen. Ik hoop dan ook dat ik de sleutels mag overhandigen aan een nieuwe liefhebben die deze auto behandeld zoals deze behandeld hoort te worden.
Tellerstand: 177.943
Carrosserievorm: Coupé
Aantal deuren: 2
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: Oktober 2003
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Grijs metallic
Bekleding: Leder
Motorinhoud: 3.498 cc
Aantal cilinders: 6
Vermogen: 206 kW (280 PK)
Topsnelheid: 250 km/u
Acceleratie (0-100): 5,9s
Voor overige info mbt de auto/opties/ect zie mp:
http://link.marktplaats.nl/m1088886991" onclick="window.open(this.href);return false;

Prijs: 10.995,-
Ik sta open voor een goed bod, eventueel te ruil tegen iets anders.
Met vriendelijke groet,
Maikel