BMW M2
- Knot
Re: BMW M2
Bij wel mulder moet je dat aantonen inderdaad maar bij strafrecht moet justitie aantonen wie de bestuurder was en dat kunnen ze als het goed is dan niet. Probleem is dat iedereen zijn mond voorbij praat en/of dit niet weet.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Hij komt daar inderdaad wel twee a drie keer per week. Maar gelukkig zit ie nu even lekker te genieten van de Babi Pangang buiten.GTRene schreef:zo staat ie er wel dik bijRobin schreef:Kijk, lopen/bewegen is goed voor 'n mens, ik ben meer een happy walker.
Deze foto geeft mooi mijn status quo van de laatste weken weer:)

- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat ik wel eens heb begrepen blijf je "recidivist" ook al is het 10 of 15 jaar terug. Als je ooit weer eens gepakt wordt komt die oude gebeurtenis weer bovendrijven. Het wordt niet uitgewist. Maar ik ben geen Macboy 

-
2 jaar gaan ze terug begreep ik , ik had 4 jaar terug nog 'n binnen de norm dikkere boete, die werd wel aangehaald, maar ik werd niet als recidivist aangemerkt. De rechter zei dat dat niet relevant was(maar toch mij even laten schrikken natuurlijk)
-
Maar even 'n voorbeeldje: Ik mocht dus niet rijden zonder rbw. Dat heet dan misdrijf. Dus deed ik dat natuurlijk niet. Nu is deze woonplaats niet al te groot, en kent de hermandad mij(in goede zin) . Ook heb ik dus 'n niet al te onopvallende auto...
Woensdag om 09:45 kreeg ik letterlijk de envelop aangetekend terug met daarin m'n rbw.
10:10 zit ik in de auto en hier op 300m van m'n werk op de minirotonde wacht ik voor verkeerr wat links erop komt. Is 'n motoragent...die voor mij langs afslaat en niks doet, ook niet keert. Terwijl ik dacht: Ha die houdt mij aan want (geen) papieren....not.
Dus hoe paranoïde moet je zijn:)
Woensdag om 09:45 kreeg ik letterlijk de envelop aangetekend terug met daarin m'n rbw.
10:10 zit ik in de auto en hier op 300m van m'n werk op de minirotonde wacht ik voor verkeerr wat links erop komt. Is 'n motoragent...die voor mij langs afslaat en niks doet, ook niet keert. Terwijl ik dacht: Ha die houdt mij aan want (geen) papieren....not.
Dus hoe paranoïde moet je zijn:)
- Knot
Er zijn mensen die rijden al 30 jaar zonder geldig rijbewijs en worden dan perongeluk bij een controle een keer eruit gevist...
- Arthur
Oke, dit bedoel ik idd wel zo'n beetje. Het is dus iig niet zo dat ze je verleden "deleten" 

Robin schreef:2 jaar gaan ze terug begreep ik , ik had 4 jaar terug nog 'n binnen de norm dikkere boete, die werd wel aangehaald, maar ik werd niet als recidivist aangemerkt. De rechter zei dat dat niet relevant was(maar toch mij even laten schrikken natuurlijk)
- Riceaux
Ben laatst ook staande gehouden met 50+ overschrijding. Alleen er vanaf gekomen met een waarschuwing, maar hij zei wel dat hij het in het systeem zou zetten. Vraag me af hoe ze dat dan in het systeem zetten en wat daar mee gedaan kan worden?
- Arthur
Ik denk bangmakerij. Waar moet hij dat in zetten? Een "waarschuwingsdatabase"? Geloof er niks van 

- tomgtr
Was het Arend niet van EM? 

-
Nou dan heb je mazzel gehad Rico.
Man was natuurlijk in volle vaart op weg naar Zaanstad om volk en vaderland te verdedigen...

Man was natuurlijk in volle vaart op weg naar Zaanstad om volk en vaderland te verdedigen...
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Drie weken is wel lang! Vriend van mij is laatst gepakt op de motor door een onopvallende auto. Bij het invoegen op een 100km weg even de 2x 100 aan getikt en toen weer 100 gaan rijden, gemeten op 155 gemiddeld.
Hij hoefde maar 10 werkdagen te fietsen.
Ik ken iemand (
) die laatste een 30+'je had, leuke boete via de leasemij gekregen en een formulier om in te vullen. Boete is inmiddels betaald, maar het formulier is in elk geval niet door de betreffende persoon ingevuld
Gevalletje probleem van de leasemij of zal de leasemij zelf gewoon wat ingevuld (en ondertekend!) hebben?
Hij hoefde maar 10 werkdagen te fietsen.
Hoe zit dat in het geval van een lease auto?MParallel schreef:Dit dus.allen schreef:En moet je dan niet vertellen aan wie je dat hok hebt uitgeleend? ...
Je krijgt bij een dergelijke beschikking netjes een formulier meegestuurd, waarop je alle gegevens mag invullen van wie de auto bestuurde...
Doe je dat niet, dan ben je als kentekenhouder de klos. Er onderuit kom je niet.
Ik ken iemand (

Gevalletje probleem van de leasemij of zal de leasemij zelf gewoon wat ingevuld (en ondertekend!) hebben?
-
Een zwarte(wat mijn tweede keus was) met M3/4 Competition wielen. Niet gek. Maar hij staat wat hoog:
http://www.2ertalk.de/topic/2756-m2-fahrers-neuer/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.2ertalk.de/topic/2756-m2-fahrers-neuer/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: M3P, 130i
Inderdaad een kleine verlaging en hij is af. Wielen zijn heel gaaf
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:Een zwarte(wat mijn tweede keus was) met M3/4 Competition wielen. Niet gek. Maar hij staat wat hoog:
Best mooi, maar succes met remstof verwijderen

Alleen daarom al wil ik keramische remmen.
-
"I saw her today at the reception a glass of wine in her hand..."romo schreef: Alleen daarom al wil ik keramische remmen.
snapjem?:)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:"I saw her today at the reception a glass of wine in her hand..."romo schreef: Alleen daarom al wil ik keramische remmen.
Een beetje viezigheid maakt je niks uit?
- Riceaux
Tsja geen flauw idee. Neem aan dat er wel een database voor is. Maar het was een rechercheur en niet iemand van de verkeerspolitie. Waarschijnlijk had hij geen zin om zich te moeten verdedigen voor de rechter en heb ik inderdaad gruwelijk mazzel gehad.Arthur schreef:Ik denk bangmakerij. Waar moet hij dat in zetten? Een "waarschuwingsdatabase"? Geloof er niks van

-
Als buitenstaanders dit verkeerd interpreteren..romo schreef:Robin schreef:"I saw her today at the reception a glass of wine in her hand..."romo schreef: Alleen daarom al wil ik keramische remmen.
Een beetje viezigheid maakt je niks uit?

Tja de standaardwielen zijn vies op z'n mooist imho, de M3/4 wielen niet. En ze zijn niet al te handig schoon te maken. Dus wat werk inderdaad.
Ceramische schijven op 'n M2, wat een bedragen relatief. En enig pluspunt zou het schoonhouden van de wielen zijn.
- RVV
Verdorie heftig Robin! 3 weken je rijbewijs kwijt
Een dikke prent en dan klaar?

Een dikke prent en dan klaar?
-
Ja zoiets.
Die 3 weken was 'niks'. 4 maand is anders:)
Maar ok, weer wat geleerd.
Stinger heeft mooie edoch prijzige en niet altijd legale producten
Die 3 weken was 'niks'. 4 maand is anders:)
Maar ok, weer wat geleerd.
Stinger heeft mooie edoch prijzige en niet altijd legale producten
- tomgtr
Ik had stinger in m'n GTR, werd knetter gek van valse alarmen.
- GTRene
bij een stinger kan je signalen van deuren en of van achteruitrij kamera's op auto's (ja dan gaat ie ook af schijnbaar) kan je die false signalen uitzetten en doet ie het de volgende keer bij diezelfde deur of tankstation of auto of snelweg deel waar al die borden hangen, niet meer af als het goed is?
Rijd wel iets relaxder lijkt me.
Ik heb sowieso altijd de vaste flitspalen aanstaan op men telefoon, dan krijg ik een herinnering ook al ben ik al 100x langs zo'n vaste paal gereden, je hoeft er maar even niet aan te denken, zonde geld.
Rijd wel iets relaxder lijkt me.
Ik heb sowieso altijd de vaste flitspalen aanstaan op men telefoon, dan krijg ik een herinnering ook al ben ik al 100x langs zo'n vaste paal gereden, je hoeft er maar even niet aan te denken, zonde geld.
- Fasteddie2
Robin, jij 3 weken ?...pittig !
In mijn geval vorige week 65+ te hard...Macboy ingeschakeld en morgen weer rijden !...had letterlijk blaren van het vele lopen....
Macboy does it again !!!....
In mijn geval vorige week 65+ te hard...Macboy ingeschakeld en morgen weer rijden !...had letterlijk blaren van het vele lopen....
Macboy does it again !!!....

- Knot
http://www.autoblog.nl/nieuws/man-rijdt ... post-91126" onclick="window.open(this.href);return false;