Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
tomgtr

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 15 sep 2016, 11:40

Dat is problem precies Allen, veel marokaanse en sommige turkse ouders zijn aardslui en denken dat de sociale controle zoals die in hun thuisland was hier ook werkt om kinderen (deels) op te voeden. Dat werkt dus niet. Dus inderdaad, ouders direct uitkering stopzetten. Geen geld om hier te leven? Prima, dan zal de nedelrlandse staat zo aardig zijn om je een enkeltje teerug te vergoeden.

RS-Ron

Bericht door RS-Ron » 15 sep 2016, 11:55

tomgtr schreef:Dat is problem precies Allen, veel marokaanse en sommige turkse ouders zijn aardslui en denken dat de sociale controle zoals die in hun thuisland was hier ook werkt om kinderen (deels) op te voeden. Dat werkt dus niet. Dus inderdaad, ouders direct uitkering stopzetten. Geen geld om hier te leven? Prima, dan zal de nedelrlandse staat zo aardig zijn om je een enkeltje teerug te vergoeden.
Ik lees niets geks.

Gr Ron

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 sep 2016, 11:59

Gelukkig dat partij DENK en mevrouw Simons zich meteen al hebben gedistancieerd van deze parasieten.

*En toen werd ik wakker*

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 15 sep 2016, 20:21

Ik had nog nooit van dit ventje gehoord maar wat is dit voor genetisch afval joh?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2661 ... ent__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:shock: Daar moet iets zijn misgegaan in het DNA, kan niet anders. :)

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 15 sep 2016, 20:28

Hij word inmiddels ook al onderzocht vanwege optredens geven en een wajong uitkering hebben.

Heb je het nieuws van Zaandam wel gezien. Daar zit vast ook wat mis in het DNA.

Wout309t
Auto: A4 40TFSI

Bericht door Wout309t » 15 sep 2016, 21:03

Jammer dat veel pubers dit soort figuren als voorbeeld zien... Het is tegenwoordig mode om zo te praten geloof ik. Gangsters.

Robin

Bericht door Robin » 15 sep 2016, 21:10

Dwangbuis aan en in 'n inrichting. Of liever een Argentijn charteren die 'm uit 't vliegtuig wil gooien. Boven Mekka voor de zekerheid, want 't hoeft niet allemaal zo keihard.

allen

Bericht door allen » 15 sep 2016, 21:12

Wout309t schreef:Jammer dat veel pubers dit soort figuren als voorbeeld zien... Het is tegenwoordig mode om zo te praten geloof ik. Gangsters.
+1.000.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 sep 2016, 21:41

IK weet niet hoe het met iedereen hier zo gaat, maar ik ben verschrikkelijk tokkie moe, echt ik kan die lui niet meer zien, horen en ruiken..........

Continu krijgt dat volk een platform, om wat? Omdat ze een geweldige aanwinst zijn natuurlijk voor deze maatschappij.............. :tooth:

Als urn op een schoorsteenmantel zijn ze nog te veel hier.................

GTRene

Bericht door GTRene » 15 sep 2016, 22:58

Wouter81 schreef:Ik had nog nooit van dit ventje gehoord maar wat is dit voor genetisch afval joh?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2661 ... ent__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:shock: Daar moet iets zijn misgegaan in het DNA, kan niet anders. :)
Als ik hem zo zie wil ik meteen z'n kop eraf hakken, als ik dacht mocht zonder verdere gevolgen deed ik het gratis en zou er geen nacht van wakker liggen, bah ben dat soort volk helemaal zat, maken buurten kapot en onveilig en veel na-apers erbij die ook mee gaan doen, oplossen in zoutzuur oid of afschieten naar pluto oid ohnee das jammer geld, dumpen in een actieve vulkaan of als visvoer dienen of dierentuin voer aan de leeuwen e.d. zijn ze toch nog iets van nut :mrgreen:

Eric Z

Bericht door Eric Z » 15 sep 2016, 23:07

:?

GTRene

Bericht door GTRene » 15 sep 2016, 23:26

ja sorry :bloemetje: :)

Wout309t
Auto: A4 40TFSI

Bericht door Wout309t » 15 sep 2016, 23:29

^^Beetje overdreven misschien.
Maar feit is wel dat dit soort mannen zich in een slechte positie hebben gemanoeuvreerd. Niemand wil die gasten nog als ze komen solliciteren. En niet alleen deze specifieke jongens, maar ook alle anderen die er op lijken zeg maar...
En dat hebben ze vooral zelf gedaan.
Mijn Turkse buurman is hier 30 jaar geleden komen wonen, heeft zich de pleuris gewerkt. Heeft zich opgewerkt, koophuis, alles goed voor elkaar. Kinderen ook netjes werken/studeren. Heb ik heel veel respect voor.
Maar die gasten die de boel zelf verkloten en de oorzaak bij een ander leggen.... :kotsen:

Eric Z

Bericht door Eric Z » 15 sep 2016, 23:40

Goed verhaal, ken zelf ook mensen die het op dezelfde manier voor elkaar hebben gekregen. Daar heb ik ook veel respect voor, alleen ebt het zo snel weg als je dit soort tuig ziet.

@Rene, je vraagt je nog steeds af waarom mensen je af en toe racistich over vinden komen? Dit soort post helpen daar niet aan mee.
Maar misschien heb je je iets te veel in is verdiept als je ook hoofden wil gaan afhakken...

RS-Ron

Bericht door RS-Ron » 16 sep 2016, 00:11

Het was deze week ook wel raak zullen we maar zeggen......... Die genetisch misdeelden in Zaandam en die speedsnuiver in zijn Golf R32........ Tel daar de laatste weken bij op waaruit blijkt dat er hier een te grote groep Turken woont die via de heimwee-schotel heel vreemde ideeën binnenkrijgen en die in dit land etaleren. Dan heb je wel eens van die momenten, tenminste ik wel, dat ik mij afvraag hoe het er hierover 10 jaar aan toe gaat als er niet rucksigloss wordt ingegrepen. Twee paspoorten en twee keer misdrijf waar meer dan 4 jaar gevangenisstraf op staat ? Nederlands paspoort inleveren en of ongeldig verklaren. En dat kan gewoon een administratieve maatregel zijn zonder tussenkomst van een speedsnuivende Golf R32 bestuurder pamperende rechter, de rechter heeft je twee keer veroordeeld, op vliegtuig naar land van het andere paspoort. Je maakt iemand dan niet statenloos en kan dus gewoon. Bij de (semi) overheid geen dubbele paspoorten, Nederlands en aan de slag anders niet. Twee paspoorten en geen baan, geen uitkering of bijstand, keuzes hebben consequenties. En zo is er best nog meer te verzinnen waardoor mensen die echt iets concreets willen bijdragen prima de mogelijkheden hebben om er iets van te maken hier als ze het willen en daar voor kiezen.

Gr Ron

GTRene

Bericht door GTRene » 16 sep 2016, 01:32

Eric Z schreef: @Rene, je vraagt je nog steeds af waarom mensen je af en toe racistich over vinden komen? Dit soort post helpen daar niet aan mee.
Maar misschien heb je je iets te veel in is verdiept als je ook hoofden wil gaan afhakken...
Racistisch? hoe bedoel je, ik heb het over dat soort figuren geen kleuren of landen of wat ook, als het NL jongens waren die zich zo gedroegen dan ook, dat kent geen kleur of ras, wellicht dat jij het anders ziet? magoed je kent me ook niet en rukt verhalen uit verband. Het gaat over dat soort figuren die zich zo gedragen.
Slaap lekker Eric ;-) peace bro :lol:

Robin

Bericht door Robin » 16 sep 2016, 04:51

EricZ, het zit anders, René is een nogal bevlogen mens en kijkt ook vaak TV. Niks mis mee toch?

Één van z'n favoriete programma's op het moment is dat van Martine Bijl, wegens ziekte nu even overgenomen en gepresenteerd door van André van Duin:
Heel Holland Hakt.

Extreem populair met wel 2.5 miljoen zeikers elke aflevering. :tooth:

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 16 sep 2016, 07:57

Eric Z als ze bij jou in de tuin hun behoefte komen doen bedank je ze dan ook?
Laatst gewijzigd door Mike R32 op 16 sep 2016, 08:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Robin

Bericht door Robin » 16 sep 2016, 08:04

Mike R32 schreef:Eric Z als ze bij jou in de tuin hun behoefte komen doen bedank je ze dan ook?
Als ze 50 cent in the schoteltje gooien dan waarschijnlijk wél. :D

Eric Z

Bericht door Eric Z » 16 sep 2016, 08:55

Waar zeg ik dat ik hun gedrag goedkeur?
De reactie van Rene vind ik vrij overdreven. Al zou je het denken en getypt hebben zou ik toch niet bevestig knop drukken. Het voegt niets zinnigs toe en ik betwijfel of je dit ook gepost zou hebben als het om een paar NL'ers gaat. Dis zoals ik al zei, vind je het raar dat je rasitisch overkomt? Ik niet, maar dat is puur mijn gevoel natuurlijk. Krijg je er commentaar op speel je de onschuldige, maar misschien moet je een post gewoon een keer doorlezen en denken draagt dit bij aan het beeld dat mensen van mij hebben.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 16 sep 2016, 08:57

Robin schreef:
Mike R32 schreef:Eric Z als ze bij jou in de tuin hun behoefte komen doen bedank je ze dan ook?
Als ze 50 cent in the schoteltje gooien dan waarschijnlijk wél. :D

Heel vaak laten doen, dan bestel je in no time een Ferrari :lol:

ps; met het begrip tokkies wil ik niet discrimineren, daar maak ik geen onderscheid in rangen, standen en of rassen........

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 16 sep 2016, 09:29

Welk ras maakt inderdaad niet uit, statistieken verwijzen vaak naar een bepaalde doelgroep. Groepen die wijken terroriseren in welke vorm dan ook gelijke monniken gelijke kappen. Als ik de burgemeester van Zaandam hoor praten, Nederland wordt bestuurd door allemaal softies, het is alleen maar bla bla bla.

Robin

Bericht door Robin » 16 sep 2016, 10:15

Zoiets Mike.

Een NoordAfrikaanse teringlijer of 'n Turkse rat staat agressief en zelfingenomen in de camera te spugen en te schreeuwen: ze halen daarbij de landelijke voorpagina's en nieuwsfora en zelfs Rutte zei er wat van, maar laten wij ons vooral concentreren op René's taalgebruik en ideeen:)

En neen, een klap op de ene wang incasseren en dan de andere wang toe keren(peace bro, Bijbeltekst of iets van die strekking ) helpt al lang niet meer hier in Nederland.

:coffee:

Andre

Bericht door Andre » 27 sep 2016, 00:23

Hier even een link naar de aantallen.

https://ind.nl/organisatie/jaarresultat ... sieltrends" onclick="window.open(this.href);return false;

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 30 sep 2016, 09:11

Het was ff weggeëbd maar hij komt er weer (niet?) aan...
Bijlagen
IMG_0866.PNG
IMG_0866.PNG (182.26 KiB) 2033 keer bekeken

Plaats reactie