Leverancier Pagid of PFC in Nederland?
- Mark 320iS
Leverancier Pagid of PFC in Nederland?
Ik heb remblokken nodig van Pagid (RS29) of een equivalent van PFC, weet iemand wie die in Nederland kan leveren?
Heb ff snel gekeken in de webshops van de bekende adressen, maar die hebben niets. Heb wel een leverancier van Pagid in Duitsland gevonden.
Heb ff snel gekeken in de webshops van de bekende adressen, maar die hebben niets. Heb wel een leverancier van Pagid in Duitsland gevonden.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Re: Leverancier Pagid of PFC in Nederland?
Pagid komen wij ook slecht aan inderdaad, pfc leveren wij wel gewoon
Mocht wat willen weten dan kan je het beste contact opnemen via onze website http://www.dfracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mocht wat willen weten dan kan je het beste contact opnemen via onze website http://www.dfracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mark 320iS
Thanks. Stuur wel even een mailtje, via de webshop zie ik alleen maar Ferodo.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ja klopt. Webshop wordt weinig gebruikt momenteel. Meeste klanten mailen door wat ze nodig hebben en in veruit de meeste gevallen kunnen wij ook leveren.
- MarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
Ik ben eind vorig jaar na een zoektocht naar RS29 uiteindelijk bij http://www.at-rs.de" onclick="window.open(this.href);return false; uitgekomen.
- frankie
Kun je niet bij EPS Automotive terecht?
- Mark 320iS
Bedankt voor de reacties. Heb Kees al een mailtje gestuurd via dfracing voor de PFC's. isa-racing.de levert ze ook (de Pagids). EPS automotive doet schijnbaar niets meer met Pagid, zal voor de zekerheid toch eens een berichtje sturen.
- MarkS
Ik weet niet of hij ze ook levert maar Bas Roos monteert ze (pagid) wel.
- Bert ///M3
PFC08 nemen, beter als Pagid en zeker goedkoper.
-
Ik bestel meestal bij dutch power trading.
Ik heb trouwens ook nog wel wat gebruikt liggen van pfc 08
Die passen in een 1m of e92/e90 m3
Ik heb trouwens ook nog wel wat gebruikt liggen van pfc 08
Die passen in een 1m of e92/e90 m3
- Mark 320iS
@Andre., Thanks voor het aanbod, maar het gaat om een 'oudje' een e46 m3.
@Bert, bedankt voor de info. Dacht juist dat PFC duurder zou zijn, prijs maakt ook niet zoveel uit, als het maar goed is.
@Bert, bedankt voor de info. Dacht juist dat PFC duurder zou zijn, prijs maakt ook niet zoveel uit, als het maar goed is.
- frankie
Het laatste dat ik weet is dat de straat blokken van Pagid eruit zijn gegaan daar, maar dat ze nog wel de race lijnen hebben. Misschien is dat ook alweer anders geworden, dat weet ik niet.Mark 320iS schreef:Bedankt voor de reacties. Heb Kees al een mailtje gestuurd via dfracing voor de PFC's. isa-racing.de levert ze ook (de Pagids). EPS automotive doet schijnbaar niets meer met Pagid, zal voor de zekerheid toch eens een berichtje sturen.
- Mark 320iS
@Frankie: je hebt inderdaad gelijk. Heb een prijsopgaaf van EPS binnen voor de Pagids. Ik wacht nog even op Kees voor de PFC's en dan kijk ik wat ik bestel.
- Bert ///M3
Ik kocht PFC meestal bij racehardware.nl die hebben gangbare maten voor BMW en AP racing etc gewoon op de plank liggen. Als er haast bij is dan is het een telefoontje en ze liggen de volgende ochtend op de stoep.
- Peter Tunissen
Persoonlijk vind ik PFC de beste blokken die ik ooit op een auto gehad heb (op Endless na, maar dat is dan ook een heel ander verhaal). Pagid ben ik niet zo kapot van, die zijn erg afhankelijk van of ze in het juiste temperatuurwindow zitten en als je daaronder zit kun je net zo goed straatblokken hebben, als je erboven zit krijg je extreme slijtage (na 7 rondjes Zolder gloednieuwe blokken helemaal weg…).
Helaas zijn ze niet geschikt voor huurauto's (die ieder uur wel een keer in een grindbak staan en waar iedereen mee moet kunnen rijden, ook mensen die niet boven de 100km/u uitkomen op het circuit), anders stond de hele DF vloot nu daar op.
Helaas zijn ze niet geschikt voor huurauto's (die ieder uur wel een keer in een grindbak staan en waar iedereen mee moet kunnen rijden, ook mensen die niet boven de 100km/u uitkomen op het circuit), anders stond de hele DF vloot nu daar op.
- Mark 320iS
@Peter, ik heb inmiddels de PFC11's besteld via Kees. Ik ben benieuwd.
- Peter Tunissen
Top, die zullen zeker goed bevallen!