http://www.autotrader.nl/auto/bmw-1-ser ... rie--coupe" onclick="window.open(this.href);return false;
Toevallig heeft de Beier in H'veen er ook een zwarte en witte staan

Ok zou goed kunnen, ik zag een 240 cab voor de deur staan bij hem dus ik dacht: ingeruild zeker. Heb er nogweleens in gezeten vond er een prachtig geluid in zitten met die perfomance poef. Is zeker weten dezelfde zat wat had beetje schade aan bumper linksachter en geleverd door bmw A'dam. Grappig is dat we eigenlijk allemaal naar dezelfde auto's kijken, ik vond 'm bij bca nog aan de prijs stond ie voor 44k hoogste bod geloof ik. (nee ik zit niet in de handel maar heb daar wel een accountFabian schreef:Klopt, dat is hem. Bergwerf/De Fonckert is een erg nauwe samenwerking.
Maar deze was niet ingeruild. Deze heeft een aantal maanden in stalling gestaan bij ons omdat de berijder uit dienst was, daarna verkocht aan De Fonckert/Bergwerf.
Ik had hem zelf nog even overwogen, maar wil dan toch liever een 1M.
De veren van het adaptieve onderstel zijn niet adaptiefKnot schreef:Net wezen kijken in Woerden, zat een H&R verenset op, zou ik meteen eraf halen en origineel M adaptief veren terug.
Trieste zaak eigenlijk, mijn F30 stond 50k op en zag er echt nog top uit.Will F. schreef:Ga er maar van uit een gebruikte 1 of 2serie altijd bij meer dan 50kkm tenminste de voorbumper gespoten moet hebben, waardeloos die lakkwaliteit. Jammer verder, voorlopig even laten staan.
Maar Martjn heeft een E91.Tim N schreef:Neus in de folie dan geen goede optie? (zeker bij de F31 ideaal met die grill kap overgang)
Gewoon nog veeeel dichter eropMartijn_bmw schreef:het zal vast met bumper kleven en soort wegen te maken hebben.
mijn woon werk verkeer kan je haast niet rijden zonder te bumper klevenanders blijven er mensen tussen schuiven... gewoon te druk om een beetje fatsoenlijk afstand te houden.
maar gevolg is wel dat ik ook altijd relatief veel steenslag heb na een jaartje rijden
En niet in Belgie wonen.Knot schreef:Of gewoon beter uitkijken, meer afstand houden, eerder baantje opschuiven etc....?
Gebruikers op dit forum: BMWDennis en 13 gasten