(klikt nogmaals op foto in de hoop dat er een youtube video onder zit
Caterham Roadsport / Defender 130
- Tim N
Re: Caterham Roadsport.... ehh...
Yess mooi man, heel mooi een trip naar Emerald. En goeie keuze denk ik zo.
)
- Roy RS
Te gek Allen! Ik wil ook n Caterham
Misschien n keertje bellen...zoveel vragen en ik krijg geen melding meer van pm's dus lees ik je berichten te laat
Misschien n keertje bellen...zoveel vragen en ik krijg geen melding meer van pm's dus lees ik je berichten te laat
- Riceaux
Beter veilig afgesteld en lekker rijden dan weer ellende!
@Roy: ik ben dus niet de enige die geen meldingen meer krijgt.
@Roy: ik ben dus niet de enige die geen meldingen meer krijgt.
-
allen
Zal zo in ieder geval even m'n nummer sturen Roy.
Ellende ben ik inderdaad wel even klaar mee. Die heb ik al genoeg met de Volvo.
- tomgtr
Wat een gaaf ding zeg die Caterham
-
allen
Helaas tegenwoordig flink wat battle scars. Hopelijk even een tijdje financiële rust op autogebied. Dan kunnen we eens denken aan nieuw plaatwerk voor de dame.
- E36-italia
- Auto: Laro Discovery TD5
Volvo en problemen.. blijkbaar maken ze die nieuwe niet zoals 'vroegah'allen schreef:Zal zo in ieder geval even m'n nummer sturen Roy.
Ik heb mijn R awd, met volgens kenners het meest fragiele blok wat volvo gemaakt heeft, de 2.4l turbo ruim 440.000km gereden...
- Tim N
En dan sla je voor het gemak een van de meest fragiele 4wd systemen nog over 
-
allen
Stel je voor dat ik die wagen had gekocht!!! 
- Tim N
Dan had je nu een mooie plantenbak 
- E36-italia
- Auto: Laro Discovery TD5
En daar heb ik nou ook geen last vanTim N schreef:En dan sla je voor het gemak een van de meest fragiele 4wd systemen nog over
Tuurlijk als jij met nieuwe achterbanden en versleten voorbanden gaat rijden is dat vragen om problemen. (ivm de visco koppeling)
Mijn vader heeft een D5 AWD, en dat AWD systeem ligt er om de haverklap uit... dan is 400nm op de voorwielen toch behoorlijk schaatsen.
-
allen
Ik heb 400Nm op de voorwielen. Valt hartstikke mee dat schaatsen.
Op een droog wegdek.
Benieuwd of ze vandaag de wagen weer bij de dealer afleveren. Zag dat ze gisterenmiddag met de wagen hebben gereden in Beesd. Kan ook zijn dat hij vandaag voor de zoveelste keer weer uit elkaar getrokken wordt.
Op een droog wegdek.
Benieuwd of ze vandaag de wagen weer bij de dealer afleveren. Zag dat ze gisterenmiddag met de wagen hebben gereden in Beesd. Kan ook zijn dat hij vandaag voor de zoveelste keer weer uit elkaar getrokken wordt.
- Joy
Ik zag nog een leuk schaalmodel voor op de schouw:

- Downforce Hans
-
allen
Laatste update over de Volvo. Dikke week bij de importeur geweest welke hadden toegezegd de wagen pas terug te geven als ze zeker wisten dat het goed zat. Gisteren het verlossende nieuws!
Vandaag telefoontje van de dealer dat het niet goed was maar dat ze voorlopig ook niets meer voor me kunnen betekenen.
De wagen staat op de oprit. 500 Van MdV uitgeleend, maar zal ik morgen even terug vragen. Met de V70 valt zo niet fatsoenlijk te rijden.
Vanaf begin augustus al niet meer mee gereden behalve noodgevallen. Helemaal gehad met dat hok.
Vandaag telefoontje van de dealer dat het niet goed was maar dat ze voorlopig ook niets meer voor me kunnen betekenen.
De wagen staat op de oprit. 500 Van MdV uitgeleend, maar zal ik morgen even terug vragen. Met de V70 valt zo niet fatsoenlijk te rijden.
Vanaf begin augustus al niet meer mee gereden behalve noodgevallen. Helemaal gehad met dat hok.
- Mark 320iS
Ongelofelijk.... Kun je ze er niet toe dwingen om dat ding terug te nemen?
-
allen
Ik heb geen idee. Wilde het vandaag bespreken alleen was de directeur er niet. Misschien maar gelukkig ook.
Het probleem begon al op te spelen na een week bezit en ze hebben er inmiddels talloze keren aan gewerkt. Ze zouden in Zweden naar een definitieve oplossing aan het zoeken zijn, alleen is mijn geduld na maanden ergernis gewoon echt op. Nieuwe bak heeft alles alleen maar erger gemaakt. Of ik wettelijk gezien in m'n recht sta de koop ongedaan te maken?
Het probleem begon al op te spelen na een week bezit en ze hebben er inmiddels talloze keren aan gewerkt. Ze zouden in Zweden naar een definitieve oplossing aan het zoeken zijn, alleen is mijn geduld na maanden ergernis gewoon echt op. Nieuwe bak heeft alles alleen maar erger gemaakt. Of ik wettelijk gezien in m'n recht sta de koop ongedaan te maken?
- Macboy
Re: Caterham Roadsport.... ehh...tel
Ja natuurlijk heb je wettelijke rechten !!
Verder echt leuke trip naar de UK. Blijft een vet ding die Caterham !
Verder echt leuke trip naar de UK. Blijft een vet ding die Caterham !
- Arthur
- Auto: Nr.51
Luco had hem door de pui gereden
Maar wat een waardeloos gezeik zeg. Als dat, wettelijk, nog flink touwtrekken wordt dan ben je echt de klos. Dan ruilde ik hem gewoon ergens in, bv bij een filiaal van die rukkers...
Maar wat een waardeloos gezeik zeg. Als dat, wettelijk, nog flink touwtrekken wordt dan ben je echt de klos. Dan ruilde ik hem gewoon ergens in, bv bij een filiaal van die rukkers...
- dvh
Wettelijk of niet. Als je als bedrijf een wagen al zo vaak terug gezien hebt en je weet dat het een onoplosbaar probleem is dan dien je de klant toch gewoon (zeer) fatsoenlijk tegemoet te komen ?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat zou je idd zeggen. Maar ze doen er ook "alles" aan om het goed te krijgen en dan heb je, tot op bepaalde hoogte, niets te willen. Of iig tot nu toe. Want nu weten ze het niet meer. Nu zou je dus juridisch gezien sterker staan?
-
allen
Gelukkig ben ik Luco niet en los ik alles liever op een correcte manier op.
Heb vanochtend op zich een goed gesprek met de directeur gehad.
Dat ik de wagen niet meer wil kan hij ook wel begrijpen. Wil nu eerst even kijken met welke 'commerciële' oplossing zij komen. Wie weet komt er dan weer een Volvo, want die stoelen zitten heerlijk. Alleen ditmaal maar een automaat pakken.
Loopt het op niets uit, dan heb ik graag m'n geld terug. Probleem is alleen dat ik geen flauw idee heb waar ik dan naar zou moeten kijken.
Heb vanochtend op zich een goed gesprek met de directeur gehad.
Dat ik de wagen niet meer wil kan hij ook wel begrijpen. Wil nu eerst even kijken met welke 'commerciële' oplossing zij komen. Wie weet komt er dan weer een Volvo, want die stoelen zitten heerlijk. Alleen ditmaal maar een automaat pakken.
Loopt het op niets uit, dan heb ik graag m'n geld terug. Probleem is alleen dat ik geen flauw idee heb waar ik dan naar zou moeten kijken.
- tomgtr
Is een Defender niet wat voor je
Wel echt om gek van te worden. Ik zou even klaar zijn met Volvo maar aan andere kant, dit kan echt overall gebeuren. Kan ook nog wat verhalen hier over een Golf herinneren als ik me niet vergis. Ik hoop dat ze gewoon snel met oplossing komen.
Wel echt om gek van te worden. Ik zou even klaar zijn met Volvo maar aan andere kant, dit kan echt overall gebeuren. Kan ook nog wat verhalen hier over een Golf herinneren als ik me niet vergis. Ik hoop dat ze gewoon snel met oplossing komen.