Fiat 500
-
Niet veel???
Ik denk dat je de foto's toch nog iets beter moet bekijken, als je 30K niet teveel vind.
Of gaan we de duitse Mini nu nast een italiaanse (!) 500 zetten?
Het chroom rondom de koplampen zal waarschijnlijk al roesten alvorens het de klant bereikt.
En dan nog maar niet te spreken over het playmobiel full-colour interieur...
Ik denk dat je de foto's toch nog iets beter moet bekijken, als je 30K niet teveel vind.
Of gaan we de duitse Mini nu nast een italiaanse (!) 500 zetten?
Het chroom rondom de koplampen zal waarschijnlijk al roesten alvorens het de klant bereikt.
En dan nog maar niet te spreken over het playmobiel full-colour interieur...
- Sander S.
Dit is het Walhallah voor gasten die op zoek zijn naar een lekker eigenzinnig wagentje. Uitvoerbaar in talloze kleurencombinaties en exterieurkleuren.
Prestaties van dit ding kunnen me echt niet bekoren, kom op zeg, langzamer als een Panda ?? Ook die Abarth versie zal niets bijzonders worden.
Ik zou er maximaal 15.000 euro voor over hebben, en dan nog zou ik hem zelf niet kopen.
Snap ook echt niet waarom mensen deze wagen tegenover de MINI zetten ?? Mini is natuurlijk vele malen degelijker. Hoe weet je dat nou ? je hebt dat ding nog nooit gezien ? Jah, dat weet ik wel, want het is een Fiat.
Ding kan natuurlijk nooit zo degelijk aanvoelen als een Mini, in heel het aandrijfconcept, besturing, bediening en de remmerij, no way.
25/30k voor zo'n ding ? Ze zijn hartstikke gek
Prestaties van dit ding kunnen me echt niet bekoren, kom op zeg, langzamer als een Panda ?? Ook die Abarth versie zal niets bijzonders worden.
Ik zou er maximaal 15.000 euro voor over hebben, en dan nog zou ik hem zelf niet kopen.
Snap ook echt niet waarom mensen deze wagen tegenover de MINI zetten ?? Mini is natuurlijk vele malen degelijker. Hoe weet je dat nou ? je hebt dat ding nog nooit gezien ? Jah, dat weet ik wel, want het is een Fiat.
Ding kan natuurlijk nooit zo degelijk aanvoelen als een Mini, in heel het aandrijfconcept, besturing, bediening en de remmerij, no way.

- Dennis Cavallino
Grappig dat je zegt dat wij hem niet hebben gezien en zelf zegt: Ding kan natuurlijk nooit zo degelijk aanvoelen als een MiniPrestaties van dit ding kunnen me echt niet bekoren, kom op zeg, langzamer als een Panda ?? Ook die Abarth versie zal niets bijzonders worden.
Waar ik mijn enthousiasme op baseer is op het héle leuke rijden van een Panda 100hp. Die auto gaat echt niet veel meer kosten in het 500 jasje (kaal dan). Maar straks met de Abarth versies dan wordt het dus écht gaaf. 140-185 pk zijn de getallen waar we aan moeten denken. De Mini heb ik nooit wat gevonden, maar dit karretje, mits in de juiste kleur (lichtblauw met stalen velgjes), dat is echt cool. Ik zie mezelf er wel mee door Europa crossen over allerlei binnenwegen.
Daarnaast is FIAT gewoon erg goed bezig de laatste tijd. In algemene zin, want ik zou geen één model kopen uit de huidige range, maar ik snap wel dat veel mensen een Grande Punto of Bravo kopen. Dat zijn goed smoelende karren die ook nog eens goed presteren in allerlei tests (incl veiligheid en degelijkheid). Fiat is denk ik erg blij geweest met de weg die ze een paar jaar terug insloegen (kleinzoon van oprichter doet oa goede zaken voor de toko) en met de boeteclausule die ze ooit met GM hebben afgesproken en waar ze nu enorm van profiteren.
Dat de 500 niet alle harten gaat stelen is duidelijk, maar goed ik zou homo liever in een babyblauwe 500 rond willen rijden dan in een saaie silvermetallic TT.

- Pescatore
Wanneer je een panda rijdt ipv een TT hou je genoeg knaken over om terplekke schone boxers aan te schaffenRebel schreef:Crossen door europa over de binnenwegen?
Ooit kofferbak gezien van de "ruimere" Fiat Panda?
Ik weet niet hoeveel dagen jij je onderbroeken draagt, maar veel zul je er niet in krijgen

Ben net als Dennis nieuwsgierig naar de rijkwaliteiten van de 500..
- Macboy
http://www.fiat500.com/
Site is SUBLIEM. Moet je kijken wat je allemaal kunt configureren! Eerst linksboven EN kiezen (Engels) en dan 500 VIDEO CONFIGURATOR > start now
Super gaaf om te doen
Site is SUBLIEM. Moet je kijken wat je allemaal kunt configureren! Eerst linksboven EN kiezen (Engels) en dan 500 VIDEO CONFIGURATOR > start now
Super gaaf om te doen

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Alsof je dat vantevoren niet wistRebel schreef:Ja, en die Cavallino is een retro-heaumeau, dat hij ons zo'n ding wilt aansmeren.
Ik eis dat we deze poll herzien.
We zijn besodemieterd.
matige prestaties, weinig allure (interieur) en veel pegels..

Ding is gewoon dik en ziet er stoer uit. (Net als een TT trouwens.) Kortom, daar ga ja als consument voor betalen.
Ik vind een dikke TT omgerekend ook geen €50.000,- waard, waar hebben we het in hemelsnaam over. Doet er helemaal niet toe, die auto verkoopt zichzelf toch wel, net als de nieuwe 500.
-
Tijdje hebben we ons helemaal blauw geconfigureerd. Hoop alleen dat fiat wel alles op de auto's zet voor de aflevering. Veel van de gekozen opties zie je niet meer terug als de auto af is.
De wagen zal misschien niet degelijk aanvoelen maar dat kan ik van de mini ook niet zeggen. Destijds toch een gloednieuwe Parklane meegekregen en al eens in een Mini One gereden. Het rijden is serieus leuk maar alles voelt goedkoop aan. Wil ik er nog wel bij vermelden dat juist 'dat' het rijden misschien wat leuker maakt.
Heb hier nu even een oude 318i staan met baggerbanden, kloteremmen en een door honden uitgekauwd interieur. Het electrische linkerraam gaat met klapjes naar beneden en het rechterraam werkt niet. Alles rammelt en kraakt. De motor is het enige in de auto dat echt ontzettend goed klinkt. Mag ik dan zeggen dat we gisteren onwijse lol hadden over de kleine wegen.
Samenvattend hoop ik dat Fiat daarom een rammelende 500 uitbrengt met een puike stuurinrichting en dito onderstel. Het torretje moet kermen in het interieur als gevolg van een gebrek aan isolatie. Ik zie mezelf zoiets best wel hebben. Zwart of zilveren 500 met een GT3 achtige opsmuk: knaloranje bestickering en oranje velgen. 8)
Dat we er teveel voor moeten betalen is een feit, maar dat is met alles in het leven. 8)

De wagen zal misschien niet degelijk aanvoelen maar dat kan ik van de mini ook niet zeggen. Destijds toch een gloednieuwe Parklane meegekregen en al eens in een Mini One gereden. Het rijden is serieus leuk maar alles voelt goedkoop aan. Wil ik er nog wel bij vermelden dat juist 'dat' het rijden misschien wat leuker maakt.
Heb hier nu even een oude 318i staan met baggerbanden, kloteremmen en een door honden uitgekauwd interieur. Het electrische linkerraam gaat met klapjes naar beneden en het rechterraam werkt niet. Alles rammelt en kraakt. De motor is het enige in de auto dat echt ontzettend goed klinkt. Mag ik dan zeggen dat we gisteren onwijse lol hadden over de kleine wegen.
Samenvattend hoop ik dat Fiat daarom een rammelende 500 uitbrengt met een puike stuurinrichting en dito onderstel. Het torretje moet kermen in het interieur als gevolg van een gebrek aan isolatie. Ik zie mezelf zoiets best wel hebben. Zwart of zilveren 500 met een GT3 achtige opsmuk: knaloranje bestickering en oranje velgen. 8)
Dat we er teveel voor moeten betalen is een feit, maar dat is met alles in het leven. 8)
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- Nick Laarman
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Heb juist begrepen dat Fiat precies op dezelfde dag de 500 ging introduceren, om Renault te pesten. Daarom is Frankrijk met de 500 ook zo snel aan de beurt na thuisland Italië.
Blijft natuurlijk het feit dat ze die Twingo beter 2 maand geleden hadden kunnen introduceren.
Maar ja, wie wil er nou een Twingo als je ook een 500 kunt kopen? 8)
Blijft natuurlijk het feit dat ze die Twingo beter 2 maand geleden hadden kunnen introduceren.

- Wim te Riet
-
Pffff, prijzig karretje:
http://www.duursma-autos.nl/prijslijst_fiat_500.htm

Check trouwens eens hoeveel groter die nieuwe 500 is.
[img:800:600]http://i82.photobucket.com/albums/j245/ ... G_1385.jpg[/img]
http://www.duursma-autos.nl/prijslijst_fiat_500.htm

Check trouwens eens hoeveel groter die nieuwe 500 is.

[img:800:600]http://i82.photobucket.com/albums/j245/ ... G_1385.jpg[/img]
- Wim te Riet
-
-
Dat wit met die Italiaanse vlag is echt super!
Wel moet het hokje minimaal 2000 euro goedkoper worden anders is de Grande Punto echt de betere koop kwa ruimte, motor en luxe! Voor 15.000 heb je een GP 1.4 8v edizone cool wat een hele knappe stadsauto is met airco, mistlampjes, cruise control, radio/cd enz enz....
Wel moet het hokje minimaal 2000 euro goedkoper worden anders is de Grande Punto echt de betere koop kwa ruimte, motor en luxe! Voor 15.000 heb je een GP 1.4 8v edizone cool wat een hele knappe stadsauto is met airco, mistlampjes, cruise control, radio/cd enz enz....
- Joy
Abarth-versie op de ring gespot:
[img:480:320]http://www.autoweek.nl/images/480/2/c7f ... 720b72.jpg[/img]
[img:480:320]http://www.autoweek.nl/images/480/2/c7f ... 720b72.jpg[/img]
- GTRene