Mercedes E 500 Avantgarde AMG
- tomgtr
Re: Mercedes E 500 Avantgarde AMG
Enzo, lees anders de regels er even op na. De mods zijn redelijk soepel hier met het zorgen dat regels nageleefd worden. Maar een aardig deel van de hier wel postende leden komt het een beetje hun strot uit dat dit forum als marktplaats gebruikt wordt. Dus worden die verkoop topics aardig afgefakkeld ja. Eerlijk gezegd zijn dat de grapigste topics om te lezen vaak. Gun ons ook een lolletje. En het is hardstikke leuk dat mensen die een auto te koop zetten dan roepen "maar ik lees wel al heel lang mee hoor". Ja? Boeie. Als iedereen alleen maar hier was om te lezen zou er niet veel te lezen zijn is het wel? Dan zou het alleen nog maar een marktplaats zijn en zo het forum in no time over en uit zijn.
- Luco
Het is maar wat je wilt lezen, ik zie ook genoeg verkooptopics 8 van de tien hieronder waarin gewoon serieus gereageerd wordt.Enzo schreef:Eric, de wekelijkse meeting is sarcasme. Je laatste opmerking kan ik direct ontkrachten. Kijk maar naar bijna IEDER verkooptopic dat in de afgelopen maanden is gestart. Ik durf mijn verkooptopic (Peugeot 406 Coupé) als eerste voorbeeld te noemen.Eric Z schreef:Welke wekelijkse meeting?
Zijn zat verkoop topics van niet zo actieve forumleden, nette tekst en een paar foto's en dan hoor je waarschijnlijk niet veel commentaar.
- JP
Je kan hier op DF best een oud, incourant, traag onbetrouwbaar, roestend kuthok* verkopen, en niemand die er op reageert (grappig bedoeld of niet) dan staat je draadje binnen 4 uur op pagina 3 van de actieve topics. Geen hond die dat draadje dan nog vindt en denkt "oh daar is mijn pareltje"......
* algemeen bedoeld, niet specifiek voor de in dit draadje aangeboden Tabberttractor.
* algemeen bedoeld, niet specifiek voor de in dit draadje aangeboden Tabberttractor.
- Fernando
donkeykong schreef:dat heb je goed onthouden nerdjeFernando schreef:Is dit die auto van iemand uit de Quote500?
Nou niet zo denigerend toontje aanslaan aap. Jij voelt je waarschijnlijk aangesproken omdat jij hier ook alleen post zodra je weer van iets af moet...

- Niels
- Auto: Prius+
And on that bombshell....tomgtr schreef:Enzo, lees anders de regels er even op na. De mods zijn redelijk soepel hier met het zorgen dat regels nageleefd worden. Maar een aardig deel van de hier wel postende leden komt het een beetje hun strot uit dat dit forum als marktplaats gebruikt wordt. Dus worden die verkoop topics aardig afgefakkeld ja. Eerlijk gezegd zijn dat de grapigste topics om te lezen vaak. Gun ons ook een lolletje. En het is hardstikke leuk dat mensen die een auto te koop zetten dan roepen "maar ik lees wel al heel lang mee hoor". Ja? Boeie. Als iedereen alleen maar hier was om te lezen zou er niet veel te lezen zijn is het wel? Dan zou het alleen nog maar een marktplaats zijn en zo het forum in no time over en uit zijn.