Auto is ooit opgebouwd door Koopman Racing en in een later stadium is deze onder aandacht geweest bij JR motorsport. In totaal is dit een prachtige auto met veel potentie.
Momenteel rijden wij op zandvoort in de 1:51 met nieuwe banden en knap weer.
Qua gewicht besparing is er bij deze auto nog wat te halen in de vorm van deuren, motorkap en achterklep. Verder is de auto erg geschikt voor trackdays of voor een toetreding bij WEK, DNRT, DRDO of andere raceklasse.
Auto is o.a. voorzien van:
S54 M3 motor met CSL nokkenassen, vanos delete en originele Carbon airbox (ongeveer 390pk)
KMS motormanagement
AIM datalog systeem
Koopman racing short shifter
Cobra kuipstoel met oren
Volledige doorgelaste kooi
Lexan ramen achter en (zij) achter
Spoiler gemonteerd op de achterklep
GTR breedset uitbouw
AP Racing bik brake kit voor
M3 remmen achter
Performance Friction remblokken voor
Vrij nieuwe schijven voor (€1100)
Intrax onderstel
5-punts gordels
Breedset wielen dus ook bredere banden te monteren voor meer grip
Extra set wielen is in de prijs inbegrepen voor DF leden

Auto is door DFRacing opnieuw gespoten en verder in onderhoud geweest, uiteraard is hier niet op bespaart.
Wil je meer weten, neem contact met ons op. Auto is eventueel verder naar wens aan te passen en testrijden is mogelijk op onze eigen circuitdagen, zie onze site.
Vooraf zal de auto dan gehuurd moeten worden, waarbij deze kosten in mindering worden gebracht bij aankoop van de auto. Meerijden is kostenloos mogelijk.
Zie onze website voor meer foto's van dit geweldige apparaat!
http://dfracing.com/121/auto-s/142/te-k ... 36-m3-gtr/
PS voor mensen die het belangrijk vinden om te weten, ik verkoop enkele auto's omdat ik graag verder wil met de Le Mans Race Viper GTS-r en mijn Datsun 260Z